Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde slutt med kjæresten for jeg har fått nok. 

Nå ser jeg at hans kompiser på min snap overser meg og noen slettet meg...

De er i 50 åra!

Anonymkode: 565ad...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kjente deg gjennom ham, og har ikke noe interesse av dine snap. Jeg synes det er mer rart at de har lagt deg til.

Anonymkode: c7477...853

• Liker 17
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke sånn det skal være i følge KG?

Absolutt all kontakt med eksen er forbudt. Det må da også inkludere hans venner.

Anonymkode: eb3d6...588

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sist gang slettet han meg..... Skjedde ikke noe fra min side at jeg skulle slette dem. 

Men nå, skjer dette. 

Ikke at jeg må ha dem der, men trodde vi var mer voksne og at ting er mellom meg og han. De har bare hørt hans versjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke at jeg må ha dem der, men trodde vi var mer voksne og at ting er mellom meg og han. De har bare hørt hans versjon. 

Du er ikke tenåring.

Gå videre.

Anonymkode: eb3d6...588

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sist gang slettet han meg..... Skjedde ikke noe fra min side at jeg skulle slette dem. 

Men nå, skjer dette. 

Det sier seg selv , de er hans venner ikke dine 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 2c43b...63f

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

De er i 50 åra!

Det er hans venner. Du sier det selv.

Anonymkode: c7bf4...560

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men nå, skjer dette. 

Voksne folk bryr seg da ikke hvem som sletter dem på snap!

Anonymkode: b3075...49c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du høres ut som en snurt tenåring. Som andre sier, de er hans venner. Selv om de hadde fått din versjon av saken, er det helt naturlig at de tar hans side av saken. Dvs, hvis det er vold inne i bildet ville de nok ikke støttet han direkte, men like fullt er de i bunn hans venner og ikke dine. Hvorfor synes du det er synd at de slettet deg?

Anonymkode: efb7f...1b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var dere sammen, og hvor mye kontakt har du hatt med kompisene hans? 
Og ikke minst, hvor mye kontakt har du med eksen nå? 

Jeg synes ikke det er naturlig fortsette ha kontakt med venner av eksen, med mindre man også er venner med eksen fortsatt. 
Jeg har fortsatt kontakt med noen av kompisene til eksen min, men eksen min er fortsatt en av mine beste venner. 

Anonymkode: 29858...a86

• Liker 2
Skrevet

De er hans venner, dere har avsluttet forholdet - det er helt naturlig at de ikke lenger ser behovet for å ha kontakt med deg i sosiale medier. Det handler ikke om hvem sin versjon de har hørt, det handler om vennskap.  Ut fra hvordan du ordlegger deg ("Jeg har fått nok", "sist gang slettet han meg"), har det vært turbulent nok til at andre vil slippe å havne i midten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er i 50 åra!

Du tenker ikke at du nå er blitt for voksen til å holde på slik? La folk selv bestemme hvem de ønsker å forholde seg til. 

Anonymkode: 8ff3f...3b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet eksens venner og utvidede familie. Jeg har ikke noe behov for oppdateringer fra de og så ikke for meg at det kom til å bli noe videre kontakt.

Jeg ønsket heller ikke å dumpe over en story der eksmannen koste seg med elskerinnen i noen av storyene deres.

Er vel mulig at noen ble fornærmet eller synes det var rart, men det får nå så være

Anonymkode: 537b0...fd4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De er i 50 åra!

Om det er hans venner, og du er venner med de gjennom han så er det helt naturlig at de ikke har noe interesse av å beholde vennskapet med deg. 

Det som er rart er at du ikke forstår deg på dette. 

Anonymkode: 066ef...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får et lettere og et mer ukomplisert liv om du ikke bryr deg så mye hva andre mener til enhver tid. 

Anonymkode: 8ea68...dec

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...