AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Strikking er virkelig avkobling. Kan også gjøres mens du der på serier eller hører på lydbok. Bonus er at du får et klesplagg du vil ha og akkurat i de/den fargen(e) som du velger selv. Også hva plagget er lagd av. Akryl, ull, islands ull, mohair, alpakka, bomull. Anonymkode: ad916...442 6 12
monican94 Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 ja så utoooolig kjedelig at ikke alle liker det samme 13 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Du veit at man kan strikke gaming motiver? Det må ikkje vere kjedelig. Anonymkode: 13783...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Jeg for min del synes dans er dølt, men heldigvis er vi forskjellige. Hadde vært kjedelig om alle likte de samme tingene. Anonymkode: 38570...aa0 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Nei gud forby at folk har forskjellige interesser! Anonymkode: e2b14...548 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Av samme grunn som jeg synes dansing er pyton, smaken er ulik. Jeg har vokst opp med strikking, hekling og fotball. Jeg strikker så jeg ikke surfer på telefon.. Anonymkode: cbc63...fde 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Jeg er denne norske unge kvinnen du beskriver. Jeg er 26 år og begynte med strikking for tre år siden. Før det ble jeg utdannet innen for kunstfag, og studerer nå videre web design og utvikling. Jeg er super interessert i klassisk rock og metall musikk, jeg er med i forening for unge filosofer, jeg har to barn, gift med barndoms klasse kamerat, eier en gård ( snart kommer dyrene når barna er pittelitt større ). Eiendommen vår ser ut som Narnia. Jeg har jobbet 4 år i blomster bransjen ved siden av studier og bruker kunnskapen til å vedlikeholde blomster og planter inni hus og på eiendom. Jeg elsker å snakke om politikk, filosofi, historie, religion og samtiden - og ofte har de beste samtalene kommet ut av når jeg sitter og strikker, med og uten andre strikkere. Jeg er så uenig med innlegget ditt. Anonymkode: cdbae...148 4 1 15
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august Fordi vi ikke trenger å være spennende for fin skyld. Anonymkode: 44715...d67 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august Både strikking og fotball er like kjedelig. Anonymkode: 128b4...3ef 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Både strikking og fotball er like kjedelig. Anonymkode: 128b4...3ef Velger strikking framfor fotball! Anonymkode: dfa07...fb7 4
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Dans er interessant for deg. Men dans er som å si håndarbeid. Er det hip hop, swing, ballett eller annet? Jeg tar gjerne en utdypende samtale rundt ballett, men opplever at flere vet hva jeg snakker om når jeg snakker en rett og to vrange.. dessuten er ballett like dørgende kjedelig for enkelte som fotball er for meg 😂 Strikking er en produktiv hobby og mye , mye bedre enn mye annet. Anonymkode: 5cddb...3a3 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Å skape noe håndfast er givende, og noe mange ikke opplever lenger. Anonymkode: f7e7e...c52 4 3
Hoppetaujenta Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Så du mener at når man jumper rundt og danser...da fører man interessante, forpustede samtaler med folk? Morsom vinkling som gir bilder i mitt hode nå. Strikking er en hobby som noen har hele livet og av og til blir det trend. Da skal alle gjøre det, men det dabber nok av igjen etter hvert...er borte noen år og så kommer det tilbake igjen. En veldig givende hobby syns jeg. Jeg har forsøkt å sitte i damegjeng hvor alle har slikt håndarbeid med seg, men det er ikke noe for meg. Jeg trenger stillhet og konsentrasjon...rett og slett meditasjon inni arbeidet jeg holder på med. Alt passer ikke for alle, så vi får finne ting vi liker hver for oss og være fornøyde om vi finner det. Ingen hadde funnet meg på et dansegulv noen sinne og jeg trenger ikke å samtale hele tiden. 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Altså hvor mange INTERESSANTE samtaler finnes det om DANS??? Anonymkode: 5d699...8a3 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 23.12): Strikking er virkelig avkobling. Kan også gjøres mens du der på serier eller hører på lydbok. Bonus er at du får et klesplagg du vil ha og akkurat i de/den fargen(e) som du velger selv. Også hva plagget er lagd av. Akryl, ull, islands ull, mohair, alpakka, bomull. Anonymkode: ad916...442 Å spille musikk gir også avkobling, men Taylor Swift har fått mer ut av livet enn å være kjent for å strikke sokker og mariusgensere; det finnes mange hobbyer som gir avkobling. Strikking krever ikke mye hjernekapasitet, og er stort sett noe for dem som er for lite begavede til å gjøre noe annet. Anonymkode: 260e8...0a4
AnonymBruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 23.00): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Hei kompis! Skal vi snakke litt om dans? 😁 Det er i hvert fall fin. Anonymkode: 76f2d...a08 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 23.00): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Herligheten bedre de gjør det enn å sitte å se på en mobil. Skulle ønske jeg var flink til å strikke. Anonymkode: 9b50c...15d 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august Ikke spennende? Riktignok ikke strikk. Men Jeg har de heftigste, saftigste ,mest spennende samtalene med folk noensinne mens broderer med andre. Det er da de drøyeste historiene kommer fram, når man er avslappet med nål og tråd Anonymkode: c6a4e...d9c 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #20 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 23.00): Dødskjedelig og fører ikke til interessante samtaler Samme med mannlige interesser som å spille fotball Hvorfor ikke dans for eksempel? det er i hvert fall fin Anonymkode: 988d4...921 Fordi det er veldig bra fremfor andre ting som f.eks. knote på mobil. Jeg synes også det er kjedelig men jeg skulle gjerne ha strikket…. Man får jo klær av det, det er ettertraktet med strikk og det blir man mer jo populær av fremfor å sitte med mobil, mao man får ekte likes av ekte personer !! Man har noe å bidra med av en viss verdi. Det å glo på mobilen er jo ikke akkurat en kunst. Anonymkode: 61773...424 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå