Gjest GreenSky Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor synes kvinner at det er kjipt å være sexobjekt, mens menn digger det? (for å generalisere litt) :klø: Skyldes det sosiale eller biologiske faktorer?
Knurr Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Kan jo ikke være sexobjekt når man har brent push-upen sin. Da tar man det automatisk som en spydighet - man er jo ikke noe sexobjekt med puppene rundt navlen.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 DEt samme spurte jeg om for ei tid tilbake. Synes det er en selvfølge å være sex-objekt jeg da. Og jeg ser mannen min som et sex-objekt også....i tillegg til at han mye annet også, selvfølgelig.
nallemaja Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Jeg liker ikke å til stadighet være et sexobjekt for mannen min. Ikke fordi jeg ikke liker at han syns jeg er sexy og har lyst på meg etc, men det blir lett slik at personligheten min etc kommer i skyggen av hans sexualiseringen av meg. Blir litt lei av at hvis han feks lager middag eller kjøper blomster e.l så er det for å få sex med meg, ikke for at jeg skal bli glad og føle at jeg er viktig -men man må jo være litt sexobjekt da, eller har man ikke særlig mye samliv vil jeg tro. Man kan ikke bare være feks kone, barnas mor, venn osv uten å være partnerens sexobjekt også. Men ikke for mye av hverken det ene eller andre
Noorgie Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Hun liker godt å være sexobjektet mitt og jeg hennes
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #7 Skrevet 26. mars 2006 Skulle ønske en eller annen, en eller annen gang kunne sett meg som et sexobjekt. Det hadde vært fint det.
Freyja Skrevet 26. mars 2006 #8 Skrevet 26. mars 2006 Skulle ønske en eller annen, en eller annen gang kunne sett meg som et sexobjekt. Det hadde vært fint det. Huff.. Nå ble jeg litt trist. Men slapp av - det kommer! There's someone for everyone. Jeg er til tider et sexobjekt, det er min kjære også. Helt greit det, så lenge det ikke er hele tiden. Men da jeg var singel, syntes jeg ikke det var noe gøy å være sexobjekt. Syntes det var moro at gutta så på meg, selvfølgelig - godt for selvtilliten. Men den greia med "hei jenta mi, vil du være med meg hjem i natt" likte jeg ikke så godt. Ser jeg kanskje ut som en som vil kle av meg for Gud og hvermann kanskje?!? RESPEKT er ikke så mye å be om. For det føltes respektløst. Men jeg er kanskje prippen... Kan godt være.
Lillesøster Skrevet 26. mars 2006 #9 Skrevet 26. mars 2006 Å objektiserer noe er vel det samme som å ikke ta hensyn til følelser og meninger. Tror man må se det i sammenhengen med kvinnens rolle og undertrykking i mange andre samfunn.
Noorgie Skrevet 26. mars 2006 #10 Skrevet 26. mars 2006 Å objektiserer noe er vel det samme som å ikke ta hensyn til følelser og meninger. Tror man må se det i sammenhengen med kvinnens rolle og undertrykking i mange andre samfunn. ← Javel, der datt jeg av...........ser ikke det negative her
*melis* Skrevet 26. mars 2006 #11 Skrevet 26. mars 2006 Huff.. Nå ble jeg litt trist. Men slapp av - det kommer! There's someone for everyone. Jeg er til tider et sexobjekt, det er min kjære også. Helt greit det, så lenge det ikke er hele tiden. Men da jeg var singel, syntes jeg ikke det var noe gøy å være sexobjekt. Syntes det var moro at gutta så på meg, selvfølgelig - godt for selvtilliten. Men den greia med "hei jenta mi, vil du være med meg hjem i natt" likte jeg ikke så godt. Ser jeg kanskje ut som en som vil kle av meg for Gud og hvermann kanskje?!? RESPEKT er ikke så mye å be om. For det føltes respektløst. Men jeg er kanskje prippen... Kan godt være. ← Samme her. Er singel nå, og synes det er altfor mange respektløse menn der ute! Føler meg stort sett bare som et sexobjekt uten noe inni som er verdt å bli kjent med Og jeg fatter ikke hvorfor det er sånn heller. Har små pupper, kler meg absolutt ikke billig, og synes selv jeg ser alt annet enn billig ut. Likevel slår det aldri feil. Har opplevd mange ganger at menn har vist interesse over en tid, for så å aldri gi lyd fra seg mer når de innser at det ikke blir noe sex. Har også opplevd menn som bare begynner å klå vilt helt uten videre og menn som vil ha meg til sengs etter en samtale på 10 minutter. Alt jeg ber om er faktisk litt respekt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå