AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Vi rister/spasmer når vi kommer. Anonymkode: d9623...c84 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Jeg har null tro på at det finnes en kode for alle. Man må bare ha antenner. En ny partner kunne garantert lurt meg. Jeg tror at min partner gjennom mange år måtte jobbet hardt for å lure meg. Man blir ekstremt sensitiv for signaler etter mange år sammen. Anonymkode: 3a40a...376 6 6
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi rister/spasmer når vi kommer. Anonymkode: d9623...c84 Haha. Nei. Ikke jeg. Anonymkode: 12454...b28 11 13
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Mange menn mener at de kan det. Som kvinne kan jeg si med sikkerhet at det kan de ikke. (Med unntak av de som har vært med partneren sin lenge og kjenner henne godt) Anonymkode: 89a78...825 19 15
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Jeg har hatt det veldig gøy med min bestevenninne om dette, fordi det er vanvittig mange menn som er så stolte over at de lett klarer å oppdage faking. Vel, hittil har ikke en eneste av dem klart det 🙈 Det er ikke noe jeg gjør ofte, kun for "personal science" og vi har til og med hatt et spreadsheet med data. Enten er jeg eksepsjonelt flink til å fake, til tross for at jeg er en helt elendig løgner, ellers overvurderer disse mennene sine ever til å oppdage dem. Anonymkode: a9daf...165 11 1 9
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Ekte orgasme=høy puls, ofte røde kinn. Anonymkode: 37304...bbf 2
Erfarenmann Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har hatt det veldig gøy med min bestevenninne om dette, fordi det er vanvittig mange menn som er så stolte over at de lett klarer å oppdage faking. Vel, hittil har ikke en eneste av dem klart det 🙈 Det er ikke noe jeg gjør ofte, kun for "personal science" og vi har til og med hatt et spreadsheet med data. Enten er jeg eksepsjonelt flink til å fake, til tross for at jeg er en helt elendig løgner, ellers overvurderer disse mennene sine ever til å oppdage dem. Anonymkode: a9daf...165 Hvilken glede har du av å holde på med dette? 12 4
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Om de faker lurer de jo bare seg selv. Anonymkode: 7ff58...96a 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Med to fingre i vagina så kjenner man jo sammentrekningene. Det samme gjelder når jeg er inni henne. Ekstra deilig når hun kommer og det trekker seg sammen i vagina, og da kommer jeg også raskt etterpå. M45 Anonymkode: 78d0f...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Orgasme hos kvinner Kvinnekropper får en økning av muskelspenning, med 3–12 (eller flere) sammentrekninger med 0,8 sekunders intervall i den ytterste delen av skjeden. https://sml.snl.no/orgasme Anonymkode: e6813...34d 1 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. august Populært innlegg #12 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med to fingre i vagina så kjenner man jo sammentrekningene. Det samme gjelder når jeg er inni henne. Ekstra deilig når hun kommer og det trekker seg sammen i vagina, og da kommer jeg også raskt etterpå. M45 Anonymkode: 78d0f...7eb Vi har mulighet til å knipe frivillig.... Anonymkode: a1178...601 21 29
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august Hehe den knipingen kan vi gjøre uansett. Uansett, statistikken matcher ikke ang % kvinner som ikke kommer (ifølge dem selv) og menn som sier de får damer til å komme. Så hvem tror dere juger/ tar feil på anonyme spørreskjema? Menn er lettlurte, men ingen , altså ingen menn vil gå med på at nettop deres dame ikke har kommet. Anonymkode: e9b34...e09 10 14
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Med to fingre i vagina så kjenner man jo sammentrekningene. Det samme gjelder når jeg er inni henne. Ekstra deilig når hun kommer og det trekker seg sammen i vagina, og da kommer jeg også raskt etterpå. M45 Anonymkode: 78d0f...7eb De sammentrekningene kan enkelt fakes. Nei, med mindre man kjenner kvinnen godt, kan man ikke gjennomskue dette. Anonymkode: a63e8...2d2 4 8
Bamseklemmer Skrevet 7. august #15 Skrevet 7. august (endret) Tror menn må se etter årsaker, fremfor å avsløre kvinner for faking.. Faking gir jo ingen nytelse, så det må jo være noe i sexen som ikke føles bra. For de gangene sexen føles bra, kommer jo den "ekte" orgasmen frem. Men men.. hvis ikke begge samarbeider eller kommuniserer godt.. da blir det vel faking da, for det er jo ikke noe feil med orgasmen🫡 Endret 7. august av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Ekte orgasme=høy puls, ofte røde kinn. Anonymkode: 37304...bbf Jeg har pulsklokke, har orgasmer med puls på 73. Anonymkode: 97472...f84 4 5
AnonymBruker Skrevet 7. august #17 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte orgasme=høy puls, ofte røde kinn. Anonymkode: 37304...bbf Seksuell opphisselse=høy puls, ofte røde kinn. Så det eneste det forteller er at dama ikke utelukkende planlegger hvilke kaker hun skal bake til jul. Anonymkode: 2ae86...cbd 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #18 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Ekte orgasme=høy puls, ofte røde kinn. Anonymkode: 37304...bbf Har ikke endring i puls ved orgasme. Anonymkode: 7ff58...96a 6
AnonymBruker Skrevet 7. august #19 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har mulighet til å knipe frivillig.... Anonymkode: a1178...601 Ubehagelig og meningsløst. Anonymkode: 90b26...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #20 Skrevet 7. august Bamseklemmer skrev (16 minutter siden): Tror menn må se etter årsaker, fremfor å avsløre kvinner for faking.. Faking gir jo ingen nytelse, så det må jo være noe i sexen som ikke føles bra. For de gangene sexen føles bra, kommer jo den "ekte" orgasmen frem. Men men.. hvis ikke begge samarbeider eller kommuniserer godt.. da blir det vel faking da, for det er jo ikke noe feil med orgasmen🫡 Jeg tror ikke du har forstått like mye som du tror heller. Orgasme kan man få selv om man har elendig sex. Eller sex man ikke ønsker, som for eksempel under et overgrep. Man kan også ha fantastisk sex uten å være i nærheten av å få orgasme. Og jo, å fake kan gi nytelse. Det kan gjøre partner mer tent, tryggere eller mer selvsikker, hvilket igjen kan gi økt fysisk og/eller psykisk tenning/nytelse hos den som faker. Det er også en måte å slippe unna det orgasmejaget en del sårede menn setter nekter å gi seg med. For orgasmejag kan definitivt legge en kraftig demper på alt som heter nytelse og sexlyst. Anonymkode: 2ae86...cbd 7 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå