AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Sjekket hotell ved Gardermoen og syntes det svindyrt for en person. Reiser på veldige ugunstige tider. Veldig tidlig og hjem igjen etter midnatt. Det går ikke offentlig transport så tidlig/sent. Skal videre etter Asker. Er det noen steder rundt Gardermoen jeg kan stå gratis noen timer med bilen sånn at jeg får noen timer med søvn. Kommer vestfra og kjører gjennom Oslo. Anonymkode: b0126...076
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sjekket hotell ved Gardermoen og syntes det svindyrt for en person. Reiser på veldige ugunstige tider. Veldig tidlig og hjem igjen etter midnatt. Det går ikke offentlig transport så tidlig/sent. Skal videre etter Asker. Er det noen steder rundt Gardermoen jeg kan stå gratis noen timer med bilen sånn at jeg får noen timer med søvn. Kommer vestfra og kjører gjennom Oslo. Anonymkode: b0126...076 En hvilken som helst rasteplass vil gjøre nytten. Anonymkode: 1bb6f...9ea 5 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Søk i kart | Vegvesen trafikk Anonymkode: 1bb6f...9ea
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Søk i kart | Vegvesen trafikk Anonymkode: 1bb6f...9ea Takk. Er i tenkefasen så har ikke sjekket rundt. Bare litt impulsiv for å løse et problem. Anonymkode: b0126...076
Stor pike Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Den naturlige rasteplassen for dette før Gardermoen er stengt. 2
Kjetil E Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Stor pike skrev (1 time siden): Den naturlige rasteplassen for dette før Gardermoen er stengt. Kun retning Gardermoen, kjører man motsatt vei så er den åpen 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Kjetil E skrev (30 minutter siden): Kun retning Gardermoen, kjører man motsatt vei så er den åpen Nettopp, og den anbefaler jeg ts. Den er stor, og knapt i bruk. Anonymkode: 8408e...c58 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Rundt Gardermoen Park - Jessheim har de store parkeringsplasser som ikke er stengt av nattestid. Du kan også parkere i Nannestad sentrum eks ved skolene. Da får du stå helt i fred. Men har du sjekket ut Leto-hallen og Dal overnatting. Har de ledig, er det ofte rimelig. Dal Overnatting Anonymkode: 7c827...fb1 2
aerox Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Finnes ett hav av plasser å stoppe for å sove litt rundt 10min fra Gardermoen.
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august Ikke trygt å overnatte i bil kort distanse til hovedvei. Hva om du blir voldtatt. Anonymkode: 8031f...e78 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke trygt å overnatte i bil kort distanse til hovedvei. Hva om du blir voldtatt. Anonymkode: 8031f...e78 Kan du vise til en eneste sak hvor det har skjedd? Eller hvor noen har brutt seg inn i en bil hvor det sover folk? Jeg hadde uansett følt meg langt tryggere ett sted nært en hovedvei, enn på en øde rasteplass langt fra folk... Anonymkode: a4048...0e0 9
Marleah Skrevet 8. august #13 Skrevet 8. august Hvis du vil stå et sted hvor det er litt trafikk/ folk på natten, kan du stå langs veien ved Circle K Hervakrysset eller McDonalds Jessheim. Ellers kan parkeringen ved Coop OBS Jessheim eller ved Byporten Jessheim ( Rusta og Rema 1000)være greit. Veldig enkelt å komme seg ut igjen på E6 fra disse og kort vei til flyplassen.
AnonymBruker Skrevet 8. august #14 Skrevet 8. august Jeg har bare parkert litt før på parkeringsplassen der bilen uansett skal stå mens jeg er borte. Har sovet i bilen mange ganger der.... Anonymkode: 2b026...ce8 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan du vise til en eneste sak hvor det har skjedd? Eller hvor noen har brutt seg inn i en bil hvor det sover folk? Jeg hadde uansett følt meg langt tryggere ett sted nært en hovedvei, enn på en øde rasteplass langt fra folk... Anonymkode: a4048...0e0 Jeg har noen venner som opplevde at noen prøvde å brytte opp bilen, men sluttet når de hørte det var hund i bilen. Forøvrig så er det få voldtekter som anmeldes og enda fære som omtales i media, så ingen grun til å tro vi ville høre om det om det skjer. Anonymkode: a37b4...28d
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Det er ikke noe alternativ å parkere bilen også sove i en stol på flyplassen? Evt så er det vel også noen hoteller i nærheten som har gratis parkering når du overnatter. Hvilket tidspunkt reiser du på? Første flyet går vel kln0500 eller rundt der? Sjekk også at det er satt opp ekstra flytogruter nattestid nå på sommeren. Nå gjør jeg egentlig det jeg syns er skikkelig dust, kommer med svar du ikke har bedt om, så om du blir irritert er det helt ok😅 Anonymkode: 6b1a1...b3c
AnonymBruker Skrevet 8. august #17 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du vise til en eneste sak hvor det har skjedd? Eller hvor noen har brutt seg inn i en bil hvor det sover folk? Jeg hadde uansett følt meg langt tryggere ett sted nært en hovedvei, enn på en øde rasteplass langt fra folk... Anonymkode: a4048...0e0 https://www.smh.com.au/world/outback-ordeal-tourists-raped-at-gunpoint-while-sleeping-in-car-20120504-1y2qv.html https://abc7ny.com/amp/bay-ridge-sex-abuse-brooklyn-woman-sleeping-in-car-of/5403252/ Anonymkode: 8031f...e78 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #18 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.smh.com.au/world/outback-ordeal-tourists-raped-at-gunpoint-while-sleeping-in-car-20120504-1y2qv.html https://abc7ny.com/amp/bay-ridge-sex-abuse-brooklyn-woman-sleeping-in-car-of/5403252/ Anonymkode: 8031f...e78 TS spør jo om Norge, ikke NYC… Anonymkode: d01a9...6bd 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. august #19 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): TS spør jo om Norge, ikke NYC… Anonymkode: d01a9...6bd På kloden. Det burde holde. Anonymkode: 8031f...e78 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #20 Skrevet 9. august Hvis du skal til Akser, så er det vel bare å kjøre dit? Bruker jo ikke mer enn 1 time fra Gardermoen til Asker Anonymkode: d9263...5ac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå