AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Er det bra eller dårlig? Kan ikke noe om dette. enslig dame med 4 barn, eier en bolig til 4,3. lån på 4 mil ca. Ingen kredittkort eller klarna å slike ting. Lyst å kjøpe med en ny bil men er usikker om jeg får lån, flaut å stå hos forhandleren å få avslag. Anonymkode: ab878...302
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Min 740 og fikk billån uten videre spørsmål. Over 700 er bra! Anonymkode: 6d1c8...ddb
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august 700 er bra det, men om du får lån eller ikke kan ikke vi svare på når vi ikke vet hva inntekten din er. Du kan høre med banken før du drar til forhandler og høre med de hvor mye du får. Anonymkode: 16d74...ee9
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Du hører vel med banken FØR du står hos bilforhandler vel? Er ikke det hele løsningen? Anonymkode: c13fd...93b
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Trodde man gjorde det hos forhandlerne, var det jeg gjorde sist. Jeg er jo belånt opp pga huset, kjøpte for et år siden. Har en inntekt på ca 720000 etter skatt, altså jeg har ca 62 tusen inn i mnden. Ts Anonymkode: ab878...302
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Ofte har forhandler kampanjer som gir bedre renter osv enn ens egen bank så TS er ikke helt på villspor akkurat! Men ved å sjekke med egen bank TS og så få vite hva forhandler kan gi osv kan du kanskje oppnå like bra tilbud i egen bank etterhvert? Anonymkode: d6969...ddc 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Du hører vel med banken FØR du står hos bilforhandler vel? Er ikke det hele løsningen? Anonymkode: c13fd...93b Nei. Forhandlerne har avtaler med banker om finansiering til lavere rente enn om du søker utenom. Anonymkode: 87bed...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå