AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Ja, det undrer jeg på. Selv liker jeg litt suv aktig/cross over og gjerne i fargen svart evt grå, og synes det er få av de jeg synes er fin. Hvilke el biler synes du er fin og litt tøff/kul som prismessig koster under 300000? Anonymkode: e1959...9cd
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Under 3000 er det vel få biler som koster. Anonymkode: 2347e...283 7 1 1
Gratis Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august (endret) Mye kult under 300.000 hvis du ikke trenger garanti. Sikkert mulig å finne en Tesla modell S/X med fin km og komplett servicehefte. Ville likevel ikke kjøpt den hvis jeg ikke hadde plenty med cash til eventuelle problemer. Det samme kan du si om en Jaguar Ipace. Du får jo også en Audi Etron eller Mercedes EQC 2020/21 modell. Jeg ville heller valgt noe med garanti som en 24 modell Honda e:ny eller en 23 modell Renault Megane. Det beste kjøpet er vel en 23 modell Kia e-soul, med garanti til 2030, selv om mange ikke liker utseendet. Jeg ser at 23 mod Audi Q4 etron med minste batteri og uten 4hjulstrekk er innafor. Kinesiske MG har jo også flere alternativer. Ser den splitter nye MGS5 starter under 300.000 med masse utstyr og 7 års garanti. Renault 4 er jo også et stil ikon 😉Lykke til! Endret 7. august av Gratis 1
Gratis Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august (endret) Gratis skrev (3 minutter siden): sorry dobbelklikk😄 Endret 7. august av Gratis
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Jeg liker personlig Peugeot e-2008 og synes det er pene biler i både de knæsje blå, rød, oransje utgavene og mer tradisjonelle farger. Synes den gir litt light SUV-følelse men er samtidig ikke så svær. Anonymkode: 3e2c7...419
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Under 3000 er det vel få biler som koster. Anonymkode: 2347e...283 Skriveleif der 😄 sef 300k Anonymkode: e1959...9cd
Mardina Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Jeg synes ikke det er så mange "pene" elbiler. Men om jeg må velge, så synes jeg Peugeot 208/2008 er ganske fin å se på. Jeg liker også den jeg har selv; Opel Corsa e 😊 Mazda er også god på å designe biler. Den "nye" modellen 6, som kommer snart, er griselekker 🤩 Stygge elbiler derimot, der er listen litt lenger 😄 Men det var jo ikke det som var spørsmålet 😄
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Honda e:Ny1 får du ny til den prisen, og de har fantastisk interiør med ganske god rekkevidde. Ulempen er høyt forbruk, latterlig hengerfeste (type 30 kg vekt, ingen henger) og så er bilen så ukjent, regn med høyt verdifall. Med litt flaks får du en brukt Ioniq 6, en av de kuleste elbilene. Vanvittig lavt forbruk, fint interiør, svært høy kvalitet. Du får et knipe andre biler ny slik som søte Dongfeng Nammi Box eller kule Renault 5. Beste kjøp til deg er antagelig Kia eNiro eller Hyundai Kona. De er ikke tøffe, dog. Eller du går for det enkleste av det enkle, en Nissan Leaf. Dårlig på hurtiglading, men svært rimelig å kjøpe, god plass, veldig pålitelig. Anonymkode: c2398...527 1
AnonymBruker Skrevet 10. august #11 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Brukt Tesla 3 Er det mulig å finne en som ikke vil få 2'er på rust i neste EU? Anonymkode: 87511...edd
AnonymBruker Skrevet 10. august #12 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det mulig å finne en som ikke vil få 2'er på rust i neste EU? Anonymkode: 87511...edd Ja Anonymkode: aa2f7...3e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå