Gå til innhold

Matchet med en kjekk fyr. Han møtte ikke opp.

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matchet en måned siden med en kjekk fyr 8 år yngre enn jeg. 

Han bodde i en annen by. 

Det første jeg syns var pussig var at dette var facebook dating og han innrømte at navnet han brukte ikke var hans..

Så skulle jeg plutselig på besøk til hans by. (Jeg tror ikke han forventet det). Jeg begynte å spørre om vi kunne møtes. Noe han var positiv til. 

Så i går skulle vi møtes. Var avtalt kl 17.30. Det var han som foreslo vi kunne ta en tur ut. 

Klokken18.00 spurte jeg han hvor han er i programmet, fordi jeg ikke hadde hørt noe. 

Han påsto han var på vei og at det var trøbbel med toget. 

Jeg sjekket fordi jeg var på togstasjonen, og det var ikke noe forsinkelser. 

Kl. 18.30 begynte jeg å føle at han nok aldri dukker opp og befynye å gå hjemover. Kl 19.00 fortsatt ingen beskjed. Så jeg sendte han melding om at jeg ga opp og dro hjem. 

Deretter blokkerte. 

Hva er det som får folk til å være så slemme, hele ettermiddagen min gikk i søpla. Kunne ha brukt det på noe annet. 

Anonymkode: a5dce...0a0

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du stusser på at vedkommende ikke var der 1 time etter avtale…Du burde bare funnet på noe annet. Du sa jo du var i byen tilfeldig.

Anonymkode: 8580c...842

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han bodde i en annen by. 

Det første jeg syns var pussig var at dette var facebook dating og han innrømte at navnet han brukte ikke var hans..

Så skulle jeg plutselig på besøk til hans by. (Jeg tror ikke han forventet det). Jeg begynte å spørre om vi kunne møtes. Noe han var positiv til. 

Så i går skulle vi møtes. Var avtalt kl 17.30. Det var han som foreslo vi kunne ta en tur ut. 

Klokken18.00 spurte jeg han hvor han er i programmet, fordi jeg ikke hadde hørt noe. 

Han påsto han var på vei og at det var trøbbel med toget. 

Jeg sjekket fordi jeg var på togstasjonen, og det var ikke noe forsinkelser. 

Kl. 18.30 begynte jeg å føle at han nok aldri dukker opp og befynye å gå hjemover. Kl 19.00 fortsatt ingen beskjed. Så jeg sendte han melding om at jeg ga opp og dro hjem. 

Deretter blokkerte. 

Hva er det som får folk til å være så slemme, hele ettermiddagen min gikk i søpla. Kunne ha brukt det på noe annet. 

Du har muligens blitt utsatt for catfishing. Noen incels pleier å lage dating profiler av modell pene menn og deretter lure damer ut, for så å ikke møte opp.

Anonymkode: 30615...fe9

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har muligens blitt utsatt for catfishing. Noen incels pleier å lage dating profiler av modell pene menn og deretter lure damer ut, for så å ikke møte opp.

Wow det her har jeg faktisk aldri tenkt over. Fy faen så sykt.

Anonymkode: 7e8ce...3fe

Skrevet

Han sjonglerer vel med flere kvinner samtidig?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hmm han sendte meg noen snapper, så virka som rett person. På snapmap virka også på rett sted, selv om han bare snakket engelsk..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Wow det her har jeg faktisk aldri tenkt over. Fy faen så sykt.

Anonymkode: 7e8ce...3fe

De gjør det for å hevne seg på attraktive damer som aldri ville ha dem.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vel mer overrasket over damer og menn som lar seg catfishe. «Om noe er for godt til å være sant» låner seg til de fleste ting i livet…

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han hadde sikkert kjæreste og feigs ut.

Anonymkode: 8e305...fa6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg er vel mer overrasket over damer og menn som lar seg catfishe. «Om noe er for godt til å være sant» låner seg til de fleste ting i livet…

Han var ikke så kjekk at det var for godt til å være sant. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var litt vanskelig å tolke tatt din første setning i innlegget.

«Jeg matchet en måned siden med en kjekk fyr, ikke så kjekk at det ikke var sant,men…» 

Noe sånt da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var litt vanskelig å tolke tatt din første setning i innlegget.

«Jeg matchet en måned siden med en kjekk fyr, ikke så kjekk at det ikke var sant,men…» 

Noe sånt da?

Ja, jeg syns mange er kjekke, men han var ikke modellpen nei, men sånn normal søt/ kjekk. Men påsto nå være over 2 m høy da. 

AnonymBruker
Skrevet

880d2f45-636a-470b-93bb-5c0beb02524b_text.gif.f19e0c8ce30998ea3f79bb0b62cfe07d.gif

Anonymkode: c81cf...6de

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

880d2f45-636a-470b-93bb-5c0beb02524b_text.gif.f19e0c8ce30998ea3f79bb0b62cfe07d.gif

Anonymkode: c81cf...6de

Jeg bryr meg egentlig minimalt. 

Syns det er bare veldig forstyrrende å være bekvem med å la noen vente og komme med masse forventninger. 

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er noe kvinner gjør stadig vekk, man regner bare ikke med at menn skal gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...