AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Hvilke veske er populært blandt 16-17åringer å bruke på skolen no? Ungdommen trenger tips til flere å se på! Anonymkode: f2728...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Spørs vel hva slags stil hun har. Min vil ha longchamp og polene Anonymkode: 7fea2...a39
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Ungdommen bør lære seg at det er viktigere hvilken veske man liker selv enn hva som er 'populært'. Internett har stort utvalg av vesker, bare å søke etter det. Anonymkode: 18676...8cf 4
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Hun har adhd og sliter med å navigere i veskeverden, litt hjelp hadde vært fint, da jeg som mor ikke har samme stil/smak som de yngre Anonymkode: f2728...ef5 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Spørs vel hva slags stil hun har. Min vil ha longchamp og polene Anonymkode: 7fea2...a39 Takk 😊 Anonymkode: f2728...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Veske? Bruker de ikke ryggsekk? Anonymkode: 3f2a3...282
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Marc Jacobs The Tote Bag Både medium og large er bra til skolen, men large passer aller best. Skal den brukes som vanlig veske også er medium best. Anonymkode: 1920a...690
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Tusen takk for svar. Da skal vi sjekke ut! Nei 99% bruker veske her ! Anonymkode: f2728...ef5
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Min liker Longchamp, tote fra MK, Marlene Birger totebag & kanskje mest uunnværlige er DAY veska som alle "må ha" Anonymkode: dc385...184
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Veske? Bruker de ikke ryggsekk? Anonymkode: 3f2a3...282 Har faktisk aldri sett jenter med ryggsekk. Ikke der vi bor i allefall. Anonymkode: dc385...184
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har faktisk aldri sett jenter med ryggsekk. Ikke der vi bor i allefall. Anonymkode: dc385...184 Wtf? Blir de ikke skjev i ryggsøyla? Anonymkode: 21c13...8ee
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har faktisk aldri sett jenter med ryggsekk. Ikke der vi bor i allefall. Anonymkode: dc385...184 Okey? Jeg har ei som begynner i første året nå på VGS.. hun er litt «uinteressert» i dette med mote og hva som er «in» men ønsker veldig å passe inn og ikke skille seg så mye ut, tror verken hun eller jeg har fått med oss at veske er greia på VGS og sekk er ut… 🙈 Anonymkode: 3f2a3...282
AnonymBruker Skrevet 7. august #15 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hun har adhd og sliter med å navigere i veskeverden, litt hjelp hadde vært fint, da jeg som mor ikke har samme stil/smak som de yngre Anonymkode: f2728...ef5 Yngre har faktisk ulik smak de og! Det er jo smaken hennes som teller. Ikke smaken til en tilfeldig medelev, eller en annen medelevs smak. Om man ser bort i fra smak, og bare ser på sauementaliteten - som ikke har noe med smak å gjøre - så er det jo en annen sak. Anonymkode: 6067a...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. august #16 Skrevet 7. august Bor for øvrig rett ved landets største VGS. Og det er FLUST med sekker der, også på jenter. Anonymkode: 6067a...ea9 5
Snuppiluppi84 Skrevet 7. august #18 Skrevet 7. august Ser veldig mange har malene Birger. Mi e har fra guess.
AnonymBruker Skrevet 7. august #19 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Wtf? Blir de ikke skjev i ryggsøyla? Anonymkode: 21c13...8ee De har (dessverre) sluttet med bøker og blyant, og en cromebook veier ikke så mye... Anonymkode: 400a5...3cd 3
Stor pike Skrevet 7. august #20 Skrevet 7. august På skolen her, sluttet jentene med sekk i tredje klasse. Da begynte de med vesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå