Gå til innhold

Hjertesorg i voksen alder etter sex med ungdomsforelskelsen min

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 50 og trodde ærlig talt ikke jeg skulle kjenne på dette igjen – det vonde suget i magen, tomheten, den plutselige stillheten. Jeg møtte nylig en mann jeg visste hvem var fra ungdomstiden, og gamle følelser blusset opp. Det var intenst og fint, og jeg kjente på håp igjen. Kanskje litt for sterkt. Han var kjendis i lokalmiljøet . Han var en profesjonell idrettsutøver.  Han hadde lagt merke til meg og visste at hadde vært helt betatt og forelsket i han den gangen... og de gamle følelsene har aldri gitt slipp 

Vi pratet en del via tinder,  og jeg åpnet meg. Jeg var spent på å møte ham igjen – men så trakk han seg i siste liten. Men plutselig kom han likevel og vi hadde sex to ganger i natt. . Nå er det stille fra hans side. Jeg sendte en venneforespørsel på Facebook, men han ignorerte den, så jeg trakk den tilbake. Det føles sårt, som om jeg kastet et lite håp ut, og det ble bare hengende i lufta.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg vil ikke mase, men jeg klarer heller ikke helt å gi slipp. Det føles som om han er typen som bare kan forsvinne, og det gjør det enda vanskeligere å håndtere.

Burde jeg bare la det ligge og se om han tar mer kontakt? Hvordan håndterer man slike skuffelser – i en alder hvor man trodde man trodde at man var litt mer robust?

Jeg kjenner meg både lei meg og litt dum, men også menneskelig. Er det noen her som har kjent på noe lignende og har råd til hvordan jeg best tar vare på meg selv? Jeg vil ikke mase på han om følelsene mine. Har opplevd lignende såre erfaringer tidligere så denne gangen tror jeg at det er best å ikke lage noe diskusjon om det med han. Han sa at han var borte i en del uker pga en spesiell jobb han har men .... jeg er redd at han har null interesse for meg etter dette... jeg ble redd.. og usikker. Andre med slike erfaringer? Har opplevd slike ting før men nå kom jeg rett ut av et dårlig forhold igjen og så rett på dette.... 

Anonymkode: 4af26...642

• Hjerte 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor selge seg så billig? Alt gir signaler.

Anonymkode: 25215...ad7

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Når skuffelsen er mer på avstand, kan det jo hende du er glad for å ha fått ha sex med han du likte så godt. Eller at dette gjør at du ser han mer som menneske og innser han ikke var all verden allikevel?

Anonymkode: 7a311...7fc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel få menn som slår seg ned med en som gir seg selv på første date, så jeg vet ikke hva du forventet? 

Anonymkode: bd999...0f6

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg er snart 50 og trodde ærlig talt ikke jeg skulle kjenne på dette igjen – det vonde suget i magen, tomheten, den plutselige stillheten. Jeg møtte nylig en mann jeg visste hvem var fra ungdomstiden, og gamle følelser blusset opp. Det var intenst og fint, og jeg kjente på håp igjen. Kanskje litt for sterkt. Han var kjendis i lokalmiljøet . Han var en profesjonell idrettsutøver.  Han hadde lagt merke til meg og visste at hadde vært helt betatt og forelsket i han den gangen... og de gamle følelsene har aldri gitt slipp 

Vi pratet en del via tinder,  og jeg åpnet meg. Jeg var spent på å møte ham igjen – men så trakk han seg i siste liten. Men plutselig kom han likevel og vi hadde sex to ganger i natt. . Nå er det stille fra hans side. Jeg sendte en venneforespørsel på Facebook, men han ignorerte den, så jeg trakk den tilbake. Det føles sårt, som om jeg kastet et lite håp ut, og det ble bare hengende i lufta.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Jeg vil ikke mase, men jeg klarer heller ikke helt å gi slipp. Det føles som om han er typen som bare kan forsvinne, og det gjør det enda vanskeligere å håndtere.

Burde jeg bare la det ligge og se om han tar mer kontakt? Hvordan håndterer man slike skuffelser – i en alder hvor man trodde man trodde at man var litt mer robust?

Jeg kjenner meg både lei meg og litt dum, men også menneskelig. Er det noen her som har kjent på noe lignende og har råd til hvordan jeg best tar vare på meg selv? Jeg vil ikke mase på han om følelsene mine. Har opplevd lignende såre erfaringer tidligere så denne gangen tror jeg at det er best å ikke lage noe diskusjon om det med han. Han sa at han var borte i en del uker pga en spesiell jobb han har men .... jeg er redd at han har null interesse for meg etter dette... jeg ble redd.. og usikker. Andre med slike erfaringer? Har opplevd slike ting før men nå kom jeg rett ut av et dårlig forhold igjen og så rett på dette.... 

Anonymkode: 4af26...642

Du høres veldig umoden ut….

• Liker 4
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakker på ingen måte for alle menn. Om ei dame hadde «gitt seg selv» på første møte så hadde jeg avvist henne høfflig. Ville vært en ekstrem turn-off for meg.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo trist, men det viser jo bare at det å bruke sex som tilfeldig underholdning utenfor faste forhold er dumt, fordi sex er ikke bare "gnikk og stønn", men det vekker mye følelser. Sex utenfor faste forhold er derfor ganske "farlig", og dumt nettopp fordi det veldig lett fører til følelsesmessige utfordringer som lett kunne vært unngått.

Anonymkode: dcf8f...6a6

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ha is i magen noen dager til…. Se hva som skjer. Kanskje er han busy på jobb… 

Anonymkode: 05c0f...12a

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud dere menn som svarer her, er bra umodne. Hadde det vært dere som hadde vært forelsket og fikk snøre i bånn på første date, hadde dere ikke stukket etterpå og sagt «dette ble for billig» Plutselig gikk forelskelsen deres over. Men uansett dame på 50. Ikke ta kontakt med han. Hvis han vil noe mer, tar han kontakt med deg. Trist men sant. Lykke til ❤️

• Liker 14
  • Hjerte 9
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Kjærlighetssorg er vondt, noen mennesker gir oss disse sommerfugl følelsene umiddelbart, som å sette en fyrstikk borti tørt gress.
Alle årene som har gått siden du sist var forelsket i denne mannen ble visket bort i det sekundet du tok på han. 
Lett å være etterpåklok, men du burde nok forsikret deg at han faktisk var ute etter mer enn bare sex.

Endret av Gratis
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Du hadde sex med ham i natt, og har allerede rukket å sende venneforespørsel og bli så fortvilet at du slettet den igjen og å ha fått hjertesorg? 

Hva med å ha litt tålmodighet og is i magen? Det er ikke gått ett døgn ennå. 

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
Rogaland skrev (Akkurat nå):

Herregud dere menn som svarer her, er bra umodne. Hadde det vært dere som hadde vært forelsket og fikk snøre i bånn på første date, hadde dere ikke stukket etterpå og sagt «dette ble for billig» Plutselig gikk forelskelsen deres over. Men uansett dame på 50. Ikke ta kontakt med han. Hvis han vil noe mer, tar han kontakt med deg. Trist men sant. Lykke til ❤️

Umodne?

Beklager men dette blir bare skivebom. Jeg har aldri hatt som mål å «få snøret i bånn» på første date som du velger å ordlegge det. Lysten på sex med en dame er totalt underordnet det å stifte et nytt bekjentskap. Jeg liker å bli kjent med folk først. Deler vi samme verdier? Interesser? m.m 

Er vi kompatibel?

Ikke kjenn andre på deg selv er du snill.

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg snakker på ingen måte for alle menn. Om ei dame hadde «gitt seg selv» på første møte så hadde jeg avvist henne høfflig. Ville vært en ekstrem turn-off for meg.

Bra du i det minste har avvist, for han her hadde tross alt sex han også og er ikke i en posisjon for å dømme løssluppenhet som turn off. 

Anonymkode: 7a311...7fc

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Har konkludert med at det er deilig å vite at den delen av livet fremdeles kan vekkes til live! Så får en stå i litt midlertidig galskap og forelskelse!

Anonymkode: f70c8...e79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men slik han opptrådte (avviste å treffes, dukket plutselig opp likevel), så forstod du vel at han kun var ute etter sex? Derfor burde du ha avvist ham, siden du er ute etter noe mer.

Anonymkode: f1f6c...31c

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er vel få menn som slår seg ned med en som gir seg selv på første date, så jeg vet ikke hva du forventet? 

Anonymkode: bd999...0f6

Gir seg selv? Hvilket kvinnesyn..1800-tallet ringte og ville ha tilbake det kvinnesyn. Hva med han? Han "ga" også av seg selv men hun er mere keen. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (6 minutter siden):

Gir seg selv? Hvilket kvinnesyn..1800-tallet ringte og ville ha tilbake det kvinnesyn. Hva med han? Han "ga" også av seg selv men hun er mere keen. 

Nå er det ganske kjent problemstilling at det er en majoritet av kvinner som ønsker samboerskap og giftemål før mennene har fått somlet seg til å få på seg boxeren etter nattens sengevals. 

Anonymkode: 60ef2...0f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Amy71 skrev (5 minutter siden):

Blir du aldri sliten av å bli støtt på alle andres vegne?

Av alle vulgære uttrykk man bruker i dag så synes jeg fremstillingen var mild. Ikke alt er et angrep på kvinner. Gode gud…

• Liker 7
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå er det ganske kjent problemstilling at det er en majoritet av kvinner som ønsker samboerskap og giftemål før mennene har fått somlet seg til å få på seg boxeren etter nattens sengevals. 

Anonymkode: 60ef2...0f2

Jeg har en normal omgangskrets men er ikke en kjent problemstilling blant dem. At flere kvinner er naive, spesielt rett etter en skilsmisse etter et langt forhold, er derimot en kjent problemstilling for meg. 

Endret av Amy71
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Blir du aldri sliten av å bli støtt på alle andres vegne?

Av alle vulgære uttrykk man bruker i dag så synes jeg fremstillingen var mild. Ikke alt er et angrep på kvinner. Gode gud…

Må man bruke uttrykk i det hele tatt som vitner om gammeldagse holdninger om kvinner og deres seksualitet? 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...