Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si at jeg tror de aller fleste ufrivillig single, nok er det fordi de forventer å få en mye mer attraktiv partner enn de er selv. 
Jeg har mange kompiser som fortsatt forventer å få seg ei pen jente på 20. De er dobbelt så gamle og har vært single hele livet. De klager når helt vanlige kvinner vil ha de (gi de en sjans).

Også har jeg noen få venninner som er litt like. Ingen menn er bra nok. Helt ordinære menn. 
INGEN er for uattraktive til å få seg kjæreste, bare se på hvilket som helst program på TLC eller kom deg ut døra. Alle typer mennesker har kjæreste. 
Nå mener jeg ikke de som er frivillig single.

Anonymkode: 89f65...94c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er ufrivillig single går ofte etter helt feil partner.

Jeg har en veldig god venninne som er ufrivillig singel, men hu lyser desperat, og menn skyr henne som pesten.

De gangene hun dater noen, så er det HUN som dater, men fyren er kald og egentlig bare interessert når det kan ligges. 

Anonymkode: 35193...98d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 91614...757

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du i 40-årene og ikke har hatt noe forhold, vil jeg tro det er dypere problemer enn at noen ikke er attraktive nok for dem.

Anonymkode: 101dd...03c

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du i 40-årene og ikke har hatt noe forhold, vil jeg tro det er dypere problemer enn at noen ikke er attraktive nok for dem.

"Problemer" du. Ikke sykeliggjør folk. 

Anonymkode: 0ad26...a2e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

De jeg snakker om er oppegående ellers. Men damer over 25 er ikke aktuelle, de blir ikke vurdert en gang. Han ene endte selvfølgelig opp med å hente seg ei i Fillippinene.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De jeg snakker om er oppegående ellers. Men damer over 25 er ikke aktuelle, de blir ikke vurdert en gang. Han ene endte selvfølgelig opp med å hente seg ei i Fillippinene.

Hva er galt med det da? Han fikk hva han ønsket seg. Menn burde se ut over landegrensene mye tidligere.

Anonymkode: e1b40...4ae

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er galt med det da? Han fikk hva han ønsket seg. Menn burde se ut over landegrensene mye tidligere.

Ja, så slipper de stakkars ung jentene å holde ut gamlinger.

Når du først er uattraktkiv, ikke vent til det når et fatalt punkt før du utnytter noen. Gjør det så ung som mulig. 

Anonymkode: 50e4f...2c4

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo ikke kjærlighet. Han har «kjøpt» henne. Noen år, så skiller hun seg fra han. Da får hun bli i Norge. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo ikke kjærlighet. Han har «kjøpt» henne. Noen år, så skiller hun seg fra han. Da får hun bli i Norge. 

Den eneste innvandringen de ikke klager på. 

Jeg er ikke imot innvandring, bare nevner det. Menn er ifte imot det, sånn foruten når det er damer. Deres dame.

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

De fleste oppegående mennesker forstår at innvandring er nødvendig for å få hjulene til å gå rundt i samfunnet. Hva har det med saken å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De fleste oppegående mennesker forstår at innvandring er nødvendig for å få hjulene til å gå rundt i samfunnet. Hva har det med saken å gjøre?

Stikk mot dem som klager på det. Ofte samme gruppe. De er ikke logiske.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

"Problemer" du. Ikke sykeliggjør folk. 

Anonymkode: 0ad26...a2e

"Problemer" betyr ikke at jeg sykeliggjør folk. Jeg skjønner ikke helt hvordan du dro den konklusjonen?

"Problemer" i denne sammenheng kan bety flere ting.

Feks alt fra tilknytningsproblemer til lav selvtillit med damer etc... Ikke sykdom.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Innvandring er nødvendig, men ikke lønnsomt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Ja, mange kan være oppegående ellers. 

Mange kan fikse jobb, karriere, ha hobbyer og venner, men ikke fikse noe dypere.

Kjenner en som kan ligne det du beskriver. Han virker oppegående, men etter å ha vært venn med han (jeg er kvinne), så skjønner jeg hvorfor han er singel. 

Han er rett og slett ekstremt umoden og usikker, og en av måtene han takler usikkerheten på er å kommentere utseendet mitt på en nedsettende måte...som om det er heeeeelt normalt.

Det var ikke synlig før vi ble venner. Jeg valgte å kutte han ut da han gjentatte ganger ikke respekterte mine tydelig uttalte grenser på at jeg ikke ønsket noe mer enn vennskap.

Poenget mitt er at mange har triggere som bare kommer frem i nære relasjoner.

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, mange kan være oppegående ellers. 

Mange kan fikse jobb, karriere, ha hobbyer og venner, men ikke fikse noe dypere.

Kjenner en som kan ligne det du beskriver. Han virker oppegående, men etter å ha vært venn med han (jeg er kvinne), så skjønner jeg hvorfor han er singel. 

Han er rett og slett ekstremt umoden og usikker, og en av måtene han takler usikkerheten på er å kommentere utseendet mitt på en nedsettende måte...som om det er heeeeelt normalt.

Det var ikke synlig før vi ble venner. Jeg valgte å kutte han ut da han gjentatte ganger ikke respekterte mine tydelig uttalte grenser på at jeg ikke ønsket noe mer enn vennskap.

Poenget mitt er at mange har triggere som bare kommer frem i nære relasjoner.

Jeg tror du er inne på noe der med umodenhet. I alle fall de ufrivillig single som skylder på andre og er offer. En emosjonell umodenhet der andre er ansvarlige for deres lykke. Man kan skjønne at noen blir bitre av å aldri treffe noen, men for en del tror jeg denne umodenheten og tilbøyeligheten til bitterhet ligger der først. I stedet for å prøve og feile så er det så mye lettere og mindre strevsomt å innta den selvmedlidende rollen. Da trenger man ikke stå på, forbedre seg eller lære ved selvinnsikt. 

Anonymkode: e6be3...3af

• Nyttig 2
Skrevet

Pussig vennekrets du har. Jeg kjenner en del evig single menn på rundt 40 (og det begynner jo ærlig talt å bli noen år siden sist for min del også). Ingen av dem har noe krav, eller for den saks skyld ønske, for ikke å snakke om en forventning, om å bli sammen med en smellvakker 20-åring.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Okapi skrev (6 minutter siden):

Pussig vennekrets du har. Jeg kjenner en del evig single menn på rundt 40 (og det begynner jo ærlig talt å bli noen år siden sist for min del også). Ingen av dem har noe krav, eller for den saks skyld ønske, for ikke å snakke om en forventning, om å bli sammen med en smellvakker 20-åring.

Det er jo de ufrivillige single.
Har mange venner i forhold, noen kvinnelige venner som er frivillig single og noen som bare er uheldige (men de har sjeldent vært single hele livet, max noen år). 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må si at jeg tror de aller fleste ufrivillig single, nok er det fordi de forventer å få en mye mer attraktiv partner enn de er selv. 
Jeg har mange kompiser som fortsatt forventer å få seg ei pen jente på 20. De er dobbelt så gamle og har vært single hele livet. De klager når helt vanlige kvinner vil ha de (gi de en sjans).

Også har jeg noen få venninner som er litt like. Ingen menn er bra nok. Helt ordinære menn. 
INGEN er for uattraktive til å få seg kjæreste, bare se på hvilket som helst program på TLC eller kom deg ut døra. Alle typer mennesker har kjæreste. 
Nå mener jeg ikke de som er frivillig single.

I tillegg så blir vi jo mer og mer egoister jo lenger vi er single. Det blir jo vanskelig å tilpasse seg andre når vi blir såpass vant med å fikse eller bestemme alt selv. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo de ufrivillige single.
Har mange venner i forhold, noen kvinnelige venner som er frivillig single og noen som bare er uheldige (men de har sjeldent vært single hele livet, max noen år). 

Ja? De aller fleste av dem er jo ufrivillig single. Det er jeg også. Har ennå tilgode å møte en eneste person, kvinne eller mann, som ikke vil "ta til takke" med noe annet enn en 20 år yngre partner. Igjen, jeg tror du har en skikkelig merkelig vennekrets.

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...