kitekatt Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg lurer på å ta sol, gå til fotpleier, manicure, og stusse og farge håret (farger selv). Å gå til hudpleier er jeg redd bare vi sette igang en reaksjon i huden min som får urenhetene til å piple frem...har ikke gjort dset så mange ganger så vet ikke. Hva tror dere? Hva skal dere gjøre?
Piarina Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Hudpleie noen dager i forveien ja. Tror det er en ukes tid för bryllupet som anbefales. Manicure/pedicure tidligst 3 dager för. Aller helst dagen för bryllupet. Siste solarium senest to dager för bryllupet, så man ikke risikerer å väre sånn mörke-orange... Frisör senest en uke för kanskje.
Laini Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Det er jo så snaddet å ha "unskyldning" for ekstra dilling;-) Jeg tar noen timer med syre pensling nå, mest fordi jeg er nyskjerrig på det men også er det utrolig bra for cellefornyelse og løft for huden. Så tar jeg nok en ansiktsbehandling en ukes tid før, da vil alle evt reaksjoner melde seg og forsvinne innen bryllup. Manicyr skal jeg iallefall ha, og kanskje voksing av bryn ( og bart...knis...). Men selfølgelig det koster jo penger da, håper litt at kanskje jeg får en god behandlig på utdrikningslaget. Vet det er vanlig og håper pittelitt på det;-) ( hvis det blir utdrikning da, jeg vet ikke helt). Farger og stusser håre hos firsør.
Gjest scorpion i.i Skrevet 25. mars 2006 #4 Skrevet 25. mars 2006 Ta mest mulig. Er lettere for forloved å si ja når det er en annen jente som står der
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Om man har en litt "reaktiv" hud vil jeg anbefale å ta hudpleie to uker før så alt får roet seg. Manicure med lakk dagen før og pedicure tar du i samme slengen....
Catzy Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 Jeg var til hudpleie en uke før bryllupet. Voksing onsdagen før, og spraytan torsdagen. Håret ble farget mandagen før. Skrubbet neglene og filte dem pent mens jeg fikk satt opp håret, og fikk sminkedamen til å legge på et lag med naturlig neglelakk. Skulle gjerne gjort mer ut av neglene, men det ble det ikke tid til. Ville i så fall gjort det dagen før, så det er mindre sjanse for å ødelegge neglene. Catzy
Gjest Gika ii Skrevet 27. mars 2006 #7 Skrevet 27. mars 2006 Jeg har litt uren hud innimellom, så jeg var til hudpleie 6 uker før bryllupet og så 10 dager før. Det ga veldig bra resultater. Farget også håret ca 10 dager før, men klippet veldig lite. De anbefaler visst ofte at håret ikke er nyklippet når det skal settes opp, i alle fall hvis det er veldig glatt i utgangspunktet. I tillegg hadde jeg manicure, men var ikke spesielt fornøyd med det. Det gikk noen flak allerede samme kveld som det ble gjort, så jeg fjernet all lakken og la ny, helt blank neglelakk selv hos frisøren på morgen bryllupsdagen.
Tyren Skrevet 27. mars 2006 #8 Skrevet 27. mars 2006 Hudpleie er lurt å gjøre 1-2 uker før bryllupet, eller gjør som Gika ii. Spraytan bør gjøres først 4 uker før for å se hvordan resultatet blir, da det noen ganger tar ett par dager før det har "satt" seg skikkelig. Så gjentas det 2 uker før og så gjerne 4 dager før dagen. Manicure anbefaler jeg å få gjort dagen før eller samme dag som bryllupet. Kan kanskje være litt vanskelig å får gjort det samme dag, men det kommer jo litt ann på når tid vielsen skal være. Håret ville jeg farget og klippet ca 3 uker før.
lillesky Skrevet 28. mars 2006 #9 Skrevet 28. mars 2006 Vær forsiktig med å gå til hudpleier hvis du ikke er vant til det og har sensitiv hud. Jeg gikk til hudpleier og kvisene bare hoppet frem! Også fikk jeg litt rød hud. Så kanskje lurt å ta hudpleie 2-3 ganger før bryllupsdagen?
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #10 Skrevet 31. mars 2006 Eg tenkte å bestille meg time til hudpleiar i neste veke, får prøve å få meg ein 2-3 behandlingar før bryllupet... Når begynner de å ta sol forresten, de som skal ta solarium?
Netten Skrevet 1. april 2006 #11 Skrevet 1. april 2006 Jeg gifter meg 10. juni og har allerede vært én gang hos hupleier. Tenkte å gå minst én gang til før bryllupet. Sol begynner jeg å ta i slutten av april/beg av mai tenker jeg. Begynner med et par ganger i uken og tar sikkert annenhver dag de siste 4 ukene.
kitekatt Skrevet 1. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2006 Noen som har prøvd Bella White tannbleking? Har bestilt nå. men bestilte uten skinner for det har jeg fra et annet sett (som ikke bleket tennene, men skinnene er formet etter mine tenner) Fungerer dette? Bestilte 16% da jeg har litt følsomme tenner... Tips?
BAMBI<3 Skrevet 1. april 2006 #13 Skrevet 1. april 2006 Jeg har begynt å ta litt sol nå. blir ikke så fort brun så jeg tar ikke så lang tid av gangen
lil Skrevet 1. april 2006 #14 Skrevet 1. april 2006 (endret) Eg tenkte å bestille meg time til hudpleiar i neste veke, får prøve å få meg ein 2-3 behandlingar før bryllupet... Når begynner de å ta sol forresten, de som skal ta solarium? ← Tenkte å begynne nå snart jeg Tiltak.... Noen som har prøvd Bella White tannbleking? Har bestilt nå. men bestilte uten skinner for det har jeg fra et annet sett (som ikke bleket tennene, men skinnene er formet etter mine tenner) Fungerer dette? Bestilte 16% da jeg har litt følsomme tenner... Tips? ← Jeg har et kjempegodt (viktig) tips: Vær helt bombesikker på at tennene dine er helt ok før du begynner. Altså null hull eller sprekker i fyllinger el. Isåfall kan blekestoffet ødelegge tennene dine. Jeg skal til tannlegen snart for å fixe litt før jeg begynner. Har 17%, går greit det. Første gangen hadde jeg kun 10% og det funket også helt fint. Men pass så det ikke blir skikkelig forskjell på deg og mannens tenner, ikke lekkert hvis du har selvlysende hvite og han har lysegule Jeg tror ikke at det blir så mye ekstra pleie på meg, sparer peng Men jeg har gått en kur på LPG, og jeg skal snart på make-up kurs. Og så har jeg investert i noen skikkelige hudpleieprodukter fra Dermologica, har brukt dem 2 mnd, ser forskjell! Tror jeg kommer til å ha litt pedikyr/fotpleie dagen før. Kanskje litt aromaterapi om jeg føler meg stresset. Endret 1. april 2006 av lil
Netten Skrevet 1. april 2006 #15 Skrevet 1. april 2006 Men pass så det ikke blir skikkelig forskjell på deg og mannens tenner, ikke lekkert hvis du har selvlysende hvite og han har lysegule ← Det samme gjelder for sol...ikke så lekkert hvis du er solbrun og fin og han ser ut som et spøkelse! Særlig ikke i kombo med det lil sa om tennene..... Jeg tør ikke bleke tennene jeg..... Etter at jeg sluttet å røyke har de blitt hvite og fine, og er redd for at jeg ødelegger den naturlige hvitfargen hvis jeg begynner å bleke....
lil Skrevet 1. april 2006 #16 Skrevet 1. april 2006 Det samme gjelder for sol...ikke så lekkert hvis du er solbrun og fin og han ser ut som et spøkelse! Særlig ikke i kombo med det lil sa om tennene..... Jeg tør ikke bleke tennene jeg..... Etter at jeg sluttet å røyke har de blitt hvite og fine, og er redd for at jeg ødelegger den naturlige hvitfargen hvis jeg begynner å bleke.... ← Jeg tror ikke at du kan gjøre det altså, (ødelegge noe) om du bare gjør det etter tannlegens anbefalinger. Men det er da virkelig ikke nødvendig hvis du har hvite tenner
Netten Skrevet 1. april 2006 #17 Skrevet 1. april 2006 Jeg tror ikke at du kan gjøre det altså, (ødelegge noe) om du bare gjør det etter tannlegens anbefalinger. Men det er da virkelig ikke nødvendig hvis du har hvite tenner ← Sant nok... Men i disse bryllupstider har jeg fått en ørliten tendens til å ville perfeksjonere alt..... Har iallefall fått min kjære med på å brune seg litt før bryllupet heldigvis
Laini Skrevet 1. april 2006 #18 Skrevet 1. april 2006 Noen som har prøvd Bella White tannbleking? Har bestilt nå. men bestilte uten skinner for det har jeg fra et annet sett (som ikke bleket tennene, men skinnene er formet etter mine tenner) Fungerer dette? Bestilte 16% da jeg har litt følsomme tenner... Tips? ← Hvor på nettet har du bestillt? Tenkte også å gjøre det, skal til tannlegen 12 dager før bryllupet uansett for en skikkelig rense omgang;-)
kitekatt Skrevet 1. april 2006 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2006 Hvor på nettet har du bestillt? Tenkte også å gjøre det, skal til tannlegen 12 dager før bryllupet uansett for en skikkelig rense omgang;-) ← bestilte her. Sjekket priser i utlandet også, men det var ikke noe rimeligere. Du kan lese mer om produktet her også Jeg håper det fungerer! Sist jeg prøvde noe billiggreier, fikk jeg veldig ising som varte og rakk i en tann som er litt følsom. men den er litt langt inne i munnen, så jeg tenkte å la være å bleke der denne gangen. For det var VONDT!!
lil Skrevet 2. april 2006 #20 Skrevet 2. april 2006 Sant nok... Men i disse bryllupstider har jeg fått en ørliten tendens til å ville perfeksjonere alt..... Har iallefall fått min kjære med på å brune seg litt før bryllupet heldigvis ← Det var ikke verst! Tviiler på at jeg hadde fått min mann med på det. Men... får c! Om jeg blir litt brun, så "må" han også bli det. Han blir brun for ingenting, så to turer hadde nok holdt lenge. Men igrunnen tror jeg aldri at jeg hadde fått ham med på noe slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå