Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Skal i bryllup til en relativt nær veninne, og de ønsker seg enten penger eller en opplevelse. Idé til hva slags opplevelse man kunne kjøpt? Helst ikke over 600 kr

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg til den prisen tenkt billett til en galleriutstilling, eller en lokal konsert. Ulike museumer kan også være noe. 
Kan være du kan få til en ferjebillett for to på lokalbåt til ulike øyer langs kysten om de bor et sånt sted, eller ønsker å reise et sånt sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Gavekort på hotell. Gjerne med mulighet for å velge hotell selv. 

Restaurant, samtidig, hva får man for 600kr? 

Parflyt (floating). Mulig det koster litt mer da. 

Gavekort på teater eller konsert (feks Ticketmaster)

Heiskort om de liker å stå på ski

Bor dere i Bergen: billetter til Ulriksbanen/Fløibanen sammen med to vinglass av tre (kanskje inngravert) med en vin til. Eller diverse god snacks som spekemat, sjokolade. Kan sikkert gjøre lignende andre steder i Norge også. 

Men husk at hvis mange gir opplevelser, så har mange varighet på et år. Mye de må få brukt opp. Godt mulig en gave er bedre mtp beløpet ditt. Eller kan du slå deg sammen med noen?

Anonymkode: e218a...8f6

AnonymBruker
Skrevet

En opplevelsesgave til 600 for 2 personer begrenser seg veldig, jeg syns alt har blitt så dyrt. Men escaperoom kan være et alternativ om de har noe sånt i nærheten, men ellers ville jeg gått for gavekort på kulturopplevelser i nærområdet.

Anonymkode: 278d3...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...