Gå til innhold

Må bestille vintersko ganske snart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ganske stor høydeforskjell på bena ( etter ulykke), så må få mine sko/støvler spesialtilpasset. Man kan få spesialtilpasset inntil 4 sko/støvler pr. andre år. Det kjennes derfor ganske viktig ut å finne gode sko, siden man har den begrensingen. Nå har jeg fått ordnet meg med joggesko og 'innesko', men høst og vinter nærmer seg, det tar noen uker å få tilpasset nytt skotøy, så på tide å finne det jeg trenger. jeg har 'igjen' 2 par med skotøy jeg kan velge, så det må bli høst/vinter - skotøy.

Vinterskoene må være varme, bor et sted hvor det er ganske så kaldt. Det kan ikke være høy hæl e.l. på dem, de må være 'flate' og ikke med skum eller lignende i sålen. Mest mulig 'stødige'. Høres innmari kjedelig ut, men kanskje noen her har forslag til noe bra?

Anonymkode: c1390...58c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i mine DuckFeet. Jeg har vel Århus modellen, men de har mange. Veldig varme siden det er ull og skinn. Ikke glatte. 

Anonymkode: 4af69...e38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ugg Adirondacl og Moon Boots er veldig varme

Anonymkode: 12dc0...867

AnonymBruker
Skrevet

Hva har ortopediverkstedet inne? De har jo ofte sko som er godt egna for ombygging. Klaveness har sko spesielt laga for formålet. Evt fra denne leverandøren

Anonymkode: 2f54c...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...