Gå til innhold

Hva forbinder du med følgende utrykk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sex, pule, knulle, elske. Betyr ordene det samme eller har de forskjellige meninger? 

Anonymkode: a4165...655

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sex kan være bare oral. Pule betyr penetrering. Knulle er litt røffere. Elske er litt mer kjærlig. 

Anonymkode: e0a39...16d

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sex, pule, knulle, elske. Betyr ordene det samme eller har de forskjellige meninger? 

De betyr det samme men har forskjellig "feel".

Sex = Faktuelt. Som undervisning i skolen.

Pule/knulle = slang spesielt med kjæresten.

Elske = Noe en slesk kar med sleik og 80-talls cabriolet sier for å forføre gamle damer (som også blir kvalme).

Anonymkode: c6933...a1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Elske = Noe en slesk kar med sleik og 80-talls cabriolet sier for å forføre gamle damer (som også blir kvalme).

:fnise:😁😅🤣😂

Skrevet

Du har også noe som heter "å harve over", 

"Å ha sex med" høres på en måte mer klinisk ut enn det å 'pule (med)' eller 'knulle (med)' som på en måte bringer idéen om et begjær inn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sex er vel betegnelsen på alle seksuelle aktiviteter. "Å ha sex" er en grei måte å snakke på hvis man vil unngå de andre ordene.

Pule er ikke et ord vi bruker i det hele tatt. Jeg tenker på det som et ord 12-åringer bruker når de snakker om noe de ikke helt vet hva er. Kan til nød brukes som språklig effekt, for å beskrive noe: "Nå er jeg dritt lei av å våkne av den derre pulinga til naboen".

Knulle er røffere enn å elske. To ytterpunkter i å ha sex. Raskt og hardt vs. mykt og langsomt. Vanlig samleie er et sted i midten. For å elske softes det ned, men hvis jeg vil bli knullet vil jeg ha det hardt.

Hva bruker vi i det daglige her hos oss?

Vi snakker om at vi hadde sex i går, eller at det var deilig med mye sex i ferien. En ettermiddag på stranden foreslo mannen min at vi skulle gå opp på hotellrommet og knulle. Direktheten var med vilje, det var ikke vanlig språk. Altså sjelden brukt, mens pule brukes aldri.

Samme med andre ord. Kukk er harry, kuk er enda mer harry - skikkelig turn-off, mens pikk er vanlig. Penis er klinisk-medisinsk, veldig ikke-seksuelt og bare rart i dagligtale. 

Anonymkode: 74839...f47

AnonymBruker
Skrevet

De første høres ut som normal sex. Elske høres tamt, stivt og konstruert ut.

Anonymkode: 5b396...dcb

AnonymBruker
Skrevet

For meg:

Sex er faguttrykk.

Pule og knulle går om hverandre, det er stort sett det jeg og samboeren sier.

Dersom jeg sier at idag vil jeg at vi skal elske og ikke pule så betyr det som regel at jeg er litt sår i sjelen, lei meg, og trenger nærhet. Dvs gjerne kun i misjonær. 

Anonymkode: 12ad3...76b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sex kan være bare oral. Pule betyr penetrering. Knulle er litt røffere. Elske er litt mer kjærlig. 

Anonymkode: e0a39...16d

Dette ☝️

Anonymkode: 8a374...840

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...