AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg har hatt problemer med at plaggene jeg har ikke passer sammen med andre ting, fin topp men ingen underdel som passer til. Kul underdel, men ingen topp som passer. Noe av grunnen var at jeg ikke eide så mange nøytrale farger, så det ble mye kontrast eller mye ensfarget(sort og hvitt, kun sort osv). Så jeg har over tid investert litt i nøytrale farger, og det ble uendelig mye enklere å kle på meg:P Jeg har nå kjøpt en bukse som er veldig lik denne her, men min har lys beige striper fremfor blå. Sitter som et skudd! Hvordan ville dere stylet denne, dere som er i 30-åra? Jeg er både redd for å prøve å se ut som en tenåring, og for å se ut som en bestemor(men jeans får dere ikke på meg ) Anonymkode: 3cd2d...fa1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Hvorfor ikke jeans?😅 Anonymkode: 3466d...098
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor ikke jeans?😅 Anonymkode: 3466d...098 Har egentlig ikke så mye i mot hvordan de ser ut(med unntak), men jeg klarer nesten ikke oppdrive jeans som sitter pent. Enten får jeg en sånn glippe bak i korsryggen, bleie-tendenser over venusberget, eller de går i stykker lett osv., og/eller så er de torturredskap. De er så ubehagelig å ha på at jeg rett og slett ikke takler den overstimuleringen. Ikke brukt jeans på over 10 år:) Anonymkode: 3cd2d...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå