AnonymBruker Skrevet 8. august #21 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Har kjøreskolen en nettside hvor du finner informasjon om plikter, rettigheter osv når du er elev der? Anonymkode: ccbff...650 Tror ikke det, men kør/koer er jo en stor kjede så de har sikkert papirene i orden. Men aldri fått beskjed om at det finnes og jeg finner ikke noe selv når jeg leter. ts Anonymkode: ea5b9...ad5
senior Skrevet 8. august #22 Skrevet 8. august I prinsippet var det lærerens feil, dersom du var under hans opplæring da det skjedde. Og da skjønner jeg godt at han ble sur . . . 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #23 Skrevet 8. august senior skrev (57 minutter siden): I prinsippet var det lærerens feil, dersom du var under hans opplæring da det skjedde. Og da skjønner jeg godt at han ble sur . . . Så lenge han ble sur på seg selv er det nå greit, man han skal ikke bli sur MOT eleven. Anonymkode: a6a7e...f52 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #24 Skrevet 8. august Du betaler ikke noe for dette. Det er en arbeidsbil som er forsikret og du er også elev. Så læreren er ansvarlig så lenge det ikke gjøres med overlegg. I min bedrift har vi 30 biler (ikke kjøreskole da) og det hender det kommer noen skader. Skulle jeg blitt sur på folk når de var uheldig hadde jeg vært mye sur 😅 Anonymkode: 4d05d...82d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå