Ravenna Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg syns denne veska var utrolig kul. Nå er jeg rimelig kresen på vesker, og det er sjeldent jeg får en bra følelse for vesker, men denne tok meg med storm. Jeg finner den ikke på websiden deres. Noen som har sett reklamen, og vet noe om den?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #3 Skrevet 25. mars 2006 Er det denne? http://www.bianco.com/images/collection/women/a20.jpg ? Den er i såfall på www.bianco.com ->collection->women og side 4 når du trykker på "next" helt til høyre i bildet.
Ravenna Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2006 Nei, jeg har sett denne, det er ikke den. Noen som har Woman? Bla opp og let, ganske langt bak i bladet. Lurer på om alle Biancobutikker selger vesker, og på hva den koster.
Ireth Carnesir Skrevet 25. mars 2006 #5 Skrevet 25. mars 2006 Finner ikke noen Bianco reklame i det siste woman fra mars.
Ravenna Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2006 Beklager, det er Aprilutgaven. Var innom Bianco i sted, og de hadde ikke denne vesken Men jeg fant postkort i butikken hvor denne reklamen fra Woman var avbildet.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2006 #7 Skrevet 25. mars 2006 Kanskje du kan kontakte andre Bianco butikker og høre om de er villige til å sende deg veska dersom de har den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå