AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august For første gang på flere år fikk jeg ingen gave av kjæresten min i dag til bursdagen min. Vi er passert 40 og har råd til det liksom. Jeg er ikke kravstor men ikke et kyss en klem eller noe gratulerer med dagen i morges ., bare trist hele greia. Sa det til han men da sa han bare men jeg sa det jo før vi sovnet? Det kan ikke jeg huske .. uansett, ingen gave ingen blomster ingen gratulerer med dagen og ingen hilsen på Facebook i år. Tidligere har jeg fått nydelige hilsener fra han der han har postet bilder og kjærlighetserklæringer. Han er nøye med å gratulere ALLE andre der inne. Vi kranglet litt for noe han hadde gjort for noen dager siden og det er nok derfor. Jeg spurte han hvorfor han hadde så mange kontoer på some … det taklet han ikke. Har jeg lov å være skuffet? Faktisk på gråten på hele greia da jeg alltid har sørget for å gi han flotte bursdager Anonymkode: 926b3...6d4 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Hvor mange tråder skal du opprette på temaet? Anonymkode: 425d2...994 4
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor mange tråder skal du opprette på temaet? Anonymkode: 425d2...994 ?? Anonymkode: 926b3...6d4
Eric_B Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Lov? Det er da ingen andre enn deg som bestemmer om du er skuffet eller ikke. Ut over det er det fornuftig å ikke krangle om bagateller. Det virker ofte som et konstruert problem med formål for å skape krangel. Hvor mange kontoer han har har ingenting med deg å gjøre, hvorfor spørre. Tenker meg du har helt rett i at det er årsaken. Får vente med sånt til rett etter bursdagen din neste år. 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Først av alt: Gratulerer så mye med dagen. Selvsagt har du lov å være skuffet når det er ending i mønstret fra hans side. Men dagen er jo ikke over enda, så håper han kanskje kommer hjem med noe etter jobb ( eller om dere har ferie enda?) og gjør dagen din enda bedre. Skulle han ikke det så si i fra at dette skuffet deg. Her hjemme så husker jeg at jeg var veldig skuffet over at mannen glemte morsdagen, den betyr mye for meg. Men det visste ikke han, jeg hadde glemt å si det. Anonymkode: f0237...6af
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august "Hei, hvor er bursdagsgava mi?" Synes du er kravstor, skjønner at det er sårt, men ikke alle er gode på gaver/oppmerksomhet på bursdager. Jeg hater bursdager, og blir klein når jeg "må" gi gave fordi det er forventet. Kjøper noe ræl, fordi jeg er kjempe dårlig på å finne noe som er bra og ordentlig til bursdagspersonen. Har gått rundt på kjøpesenter med panikkangst fordi gaver må man jo kjøpe.... Anonymkode: 126b4...28c
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Kjæresten min på 3.året glemte bursdagen min og jeg lot dagen bare gå. Bestilte meg noe ekstra fint på nettet og spiste litt kake på jobb. Fikk gratulasjoner fra familien men ikke noe fra han. Vi er ikke venner på SoMe så han hadde heller ikke fått noe varsel der. Gir egentlig f. Synes det er ynkelig og nedverdigende å måtte "minne" kjæresten på dette. Det burde han klare selv. Han gikk ivertfall glipp av ei jækla god kake på jobb😁 K48 Anonymkode: a5513...927 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (1 time siden): For første gang på flere år fikk jeg ingen gave av kjæresten min i dag til bursdagen min. Vi er passert 40 og har råd til det liksom. Jeg er ikke kravstor men ikke et kyss en klem eller noe gratulerer med dagen i morges ., bare trist hele greia. Sa det til han men da sa han bare men jeg sa det jo før vi sovnet? Det kan ikke jeg huske .. uansett, ingen gave ingen blomster ingen gratulerer med dagen og ingen hilsen på Facebook i år. Tidligere har jeg fått nydelige hilsener fra han der han har postet bilder og kjærlighetserklæringer. Han er nøye med å gratulere ALLE andre der inne. Vi kranglet litt for noe han hadde gjort for noen dager siden og det er nok derfor. Jeg spurte han hvorfor han hadde så mange kontoer på some … det taklet han ikke. Har jeg lov å være skuffet? Faktisk på gråten på hele greia da jeg alltid har sørget for å gi han flotte bursdager Anonymkode: 926b3...6d4 Gratulerer med dagen 🥳 og med tanke på reaksjonen hans for noen dager siden, så klarer du nok å tenke deg til hvorfor han har mange kontoer. Anonymkode: 1d3ed...fcc 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Klart det er lov å være skuffet! Det hadde i hvert fall JEG blitt. Spesielt når fallhøyden er stor fra tidligere år! Anonymkode: a6c2b...807
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Jeg ville lurt mer på hva han egentlig gjør på sine mange sosiale medier, og hvorfor han der har endret adferd (før alltid gratulert deg med dagen, nå ingenting, hverken på sosiale medier eller privat). Og jeg ville lurt veldig på hvorfor han reagerer med å bli sur over spørsmålet om hvorfor han er så mye på sosiale medier/har så mange kontoer. Det er jo fremdeles en mulighet for at han har planlagt noe annet på bursdagen din i dag, så se det an ut dagen. Gratulerer med dagen! Anonymkode: 052e8...ca7
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Jeg hadde reagert om forloveden gikk fra å huske bursdagen min og gjøre stas på meg til å plutselig å ikke gratulere meg og ha masse nye kontoer på SoMe. Jeg bryr meg lite om å feire min bursdag. Det er ikke viktig for meg. Har faktisk glemt min egen bursdag 🫠 Men HAN ønsker å gjøre noe for meg. Om så bare å ha hjemmemiddag og se film sammen, om jeg sier det er nok. Plutselig endring i mønster og atferd hadde definitivt satt meg i alarmberedskap. Anonymkode: e0ad7...800
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august Du har rett til å bli like skuffet som han kommer til å bli på SIN bursdag hvor han får smake sin egen medisin + at du legger planer med noen venninner, så han sitter alene hjemme og lurer på hvor kaken blir av 😀 Anonymkode: 9f2af...d05
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi kranglet litt for noe han hadde gjort for noen dager siden og det er nok derfor. Jeg spurte han hvorfor han hadde så mange kontoer på some … det taklet han ikke. Har jeg lov å være skuffet? Han er fortsatt sur på deg og kommer til å fortsette å være barnslig helt til du "gir opp". Han vet han har gjort noe galt, derfor vil han heller legge all skyld og samvittighet på deg. Anonymkode: 6da9c...927 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august Utrolig dårlig å ikke gjøre stas på deg på bursdagen! Men melding på fb? Det er jobbar rart når han kan si det til deg i stedet. Anonymkode: 3ed4e...4fa
AnonymBruker Skrevet 8. august #15 Skrevet 8. august Han er utro på some, eller har døren åpen for det? Det der hadde jeg tatt opp igjen! Og selvfølgelig blir han sur og furten for han et avslørt som en kjip fyr. Anonymkode: 5b484...45c
AnonymBruker Skrevet 8. august #16 Skrevet 8. august Vi pleier være ganske verbale om hva vi ønsker for slike dager. Jeg er ikke tilhenger av at man må være tankeleser i et forhold. Men å ikke bry seg på selve dagen ville jeg aldri akseptert av en partner. Men facebook? Det er bare kleint. Man er jo sammen, eller snakker i det minste sammen. Facebook er for de mer perifere, der du bare slenger ut en gratulasjon, fordi du ikke har annen kontakt den dagen. Anonymkode: b1bad...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå