AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Slik at det ikke blir så tørt… Anonymkode: 226af...d41
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Uten. Olje ville uansett vært bedre. Anonymkode: c9c52...26b
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august litt er greit. men blir det for mye så mister jeg litt følelsen. Anonymkode: 1f9c1...e07
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Har gått stikk motsatt vei av "death grip", etter hyppige blowjobs i mange år og velsmurte leketøy ved onani. Så har blitt hyperfølsom og har derfor stort sett sluttet med tradisjonell runking. Hvis hun skal bruke (bare) hånda på meg liker jeg det mer sensuelt og gjerne med fingertuppene bare, eller med veldig lett "grep". Og rolig. Og vått. Ellers blir jeg bare overstimulert, nummen og avtent. Anonymkode: c46e7...6b1 3
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Uten. Blir ikke noe ordentlig grep med glidemiddel -bare massasje, og det kommer jeg ikke av. Anonymkode: 224c2...cb7
Resignert Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august Med glidemiddel. Kan bli vanvittig deilig med riktig teknikk 😀
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har gått stikk motsatt vei av "death grip", etter hyppige blowjobs i mange år og velsmurte leketøy ved onani. Så har blitt hyperfølsom og har derfor stort sett sluttet med tradisjonell runking. Hvis hun skal bruke (bare) hånda på meg liker jeg det mer sensuelt og gjerne med fingertuppene bare, eller med veldig lett "grep". Og rolig. Og vått. Ellers blir jeg bare overstimulert, nummen og avtent. Anonymkode: c46e7...6b1 Hadde du problemer med death grip før? Hvordan kan jeg gå frem for å gjøre dette med kjæresten min, har du noen råd? Han er også omskåret og mindre sensitiv pga det. Anonymkode: dbbfe...90b 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde du problemer med death grip før? Hvordan kan jeg gå frem for å gjøre dette med kjæresten min, har du noen råd? Han er også omskåret og mindre sensitiv pga det. Anonymkode: dbbfe...90b Nei, aldri hatt det problemet heller. Men antar at siden jeg har vent meg til mildere stimuli over lang tid (20+) år så har følsomheten bare økt med årene. Og det betyr heller ikke at jeg kommer fortere, bare nyter alt av sex mer og lenger enn før. Faktisk har jeg helt mistet evnen jeg hadde som yngre til å komme på et par minutter, enda jeg har klart mer følsomhet nå. Selv har jeg enormt mye følsomhet i forhud og frenulum, og ingen to peniser er helt like uansett omskåret eller ikke mht hvilke områder som har mest nervereseptorer. Så jeg vet ikke om det finnes en oppskrift som passer alle, siden så mye er individuelt. Men mye tror jeg handler om vaner. Det er jo noe man kaller sensitivitetstrening som gjelder berøringer generelt, så kanskje noe inspirasjon kan hentes derfra? Jeg tror jeg må gi min partner noe av æren, for hun har en ubeskrivelig evne til å lokke frem følsomhet og bygge opp tenning med sensuell bruk av fingertupper og tunge/lepper. Hun tar seg god tid. Men jeg undervurderer ikke hvor viktig tenning og kraftig ereksjon også er for følsomhet og seksuell respons/nytelse. Og å kunne slappe helt av, fokusere mentalt. Det er mange ting som spiller inn egentlig. Noe ligger på ham selv, noe på partneren og noe på samspill og signaler osv. Og jeg vet ikke, noen (både kvinner og menn) bare må ha kraftigere stimuli f.eks så oralstimuli bare ikke helt holder, og sånn kan det også være for enkelte uten at det kanskje lar seg endre så mye. Anonymkode: c46e7...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Variasjon? Uten er fin-fint, og foretrukket i hverdagen. Bruker det aldri alene, med mindre jeg trekker fram fleshlighten. Anonymkode: 0debb...284
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Skrevet 12. august Med. Masse masse glidemiddel. Begynn gjerne utenfor trusa og smør den inn slik at den blir skikkelig våt som om jeg har tisset på meg. Onaner en hard en med trusa på, og så etterhvert og fortsett på penisen med masse glidemiddel og bruk god tid til en intens og lykkelig slutt. Anonymkode: 7ab4a...33d
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 21.15): Hadde du problemer med death grip før? Hvordan kan jeg gå frem for å gjøre dette med kjæresten min, har du noen råd? Han er også omskåret og mindre sensitiv pga det. Anonymkode: dbbfe...90b Masse spytt! Anonymkode: 3d7e7...f8f 1
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Skrevet 12. august Uten noe som helst. Hver gang. Anonymkode: 60c35...e46
AnonymBruker Skrevet 13. august #16 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 13.55): Uten. Olje ville uansett vært bedre. Anonymkode: c9c52...26b Uten Anonymkode: 04ff0...27b
Katten.2.0 Skrevet 13. august #17 Skrevet 13. august Uten i mesteparten av tilfellene og noen ganger med.
Bamseklemmer Skrevet 13. august #18 Skrevet 13. august Ingen fare! Det er bare å klemmme litt på "tuben min", så holder det i massevis🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå