Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Jeg bare spør. Dere som lever i parforld. Hva er det som er så bra med det ?. Siden jeg kan ikke helt se noe posetivt i det. Så derfor spør jeg. Hva er egentlig bra med og leve i parforhold ?
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Akkurat i dag lurer jeg på det samme.. Noen??
Andrea Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Da er man nemlig to om å løse problemer som man som single ikke engang hadde hatt.
Gjest Hufsa Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Nå er mitt parforhold ganske ferskt, så for tiden er alt perfekt. Svarer på nytt om noen måneder jeg, kanskje jeg ser litt anderledes på det da
Pusekatt Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 En deilig mannekropp å sovne tett inntil - hver eneste kveld (blant annet)
Susan Sto Helit Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Det å ha en å dele både drømmer, gleder og sorger med. Alle de små tingene i hverdagen som gjør livet så mye lettere, og gleden over å være to generellt?
Donnie Darko Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 En bestevenn som man kan henge sammen med hele tiden og som forstår seg på deg. Pluss at man har masse sex.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 Det å få lov til å leve sammen med den du elsker... Vi opplever mye gleder sammen, kose oss med barna og hverandre, har en som alltid stiller opp og avlaster om behovet er der. Det å kunne slappe totalt av sammen med et annet menneske, en som kjenner meg på godt og vondt. Det å kunne smyge meg inntil han i sofaen med den største selvfølgelighet og kjenne to gode armer rundt meg. Det å våkne opp sammen med en som kysser meg og sier "elsker deg" før han går på jobb, en som jeg ser hver dag men som jeg allikevel gleder meg til å se igjen.. Og det aller beste, det å kunne sovne sammen, tett omslynget og virkelig føle at en har det GODT Et parforhold hvor begge har det godt med hverandre er fantastisk, men et parforhold hvor ting ikke fungerer og en føler seg ensom er alt annet enn godt. Parforhold er så mangt....
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 * Å bo sammen med en god venn * Tilgang til sex med noen du ikke trenger å famle deg fram med * Tilgang til gode gener * Støtte når man har det vanskelig * Hjelp til kjedelige ting (snømåking, bilting, husarbeid) * Noen å le og tulle sammen med Høres dette negativt ut for deg, King James?
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Nei jeg vil ikke si det høres negativt ut.. Men jeg kan heller ikke se noe posetivt i det..Det er lenge siden jeg har kunne sett noe posetivt i det. Endret 24. mars 2006 av King James
Gjest synseren Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 Mange fordeler med å være i parforhold: * god venn * dele gleder og sorger * kan få nærhet og varme når en trenger det * bygge hverandre opp * sex * god armkrok * sovne sammen med sammenflettede bein * leie hverandre * opplevelsene kan deles Og maassse mer som du sikkert ikke vil forstå likevel Kig James .
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 Nei jeg vil ikke si det høres negativt ut.. Men jeg kan heller ikke se noe posetivt i det..Det er lenge siden jeg har kunne sett noe posetivt i det. ← Ser du ikke noe positivt i å ha en venn? Ha sex?
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #13 Skrevet 24. mars 2006 jo men man trenger ikke og leve i parforhold..For og ha en venn og ha sex
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 Mange fordeler med å være i parforhold: Og maassse mer som du sikkert ikke vil forstå likevel Kig James . ← Jeg forstår mye om parforhold...Jeg har ikke alltid vert singel.
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 jo men man trenger ikke og leve i parforhold..For og ha en venn og ha sex ← Men det er jo helmaks å ha vennen og sexpartneren tilgjengelig! Skjønner ikke problemet, bortsett fra at du må du noen rimelig dårlige erfaringer. Selv om du har hatt noen dårlige parforhold, trenger det ikke bety at det alltid er negativt å leve i et parforhold. Da har du ikke funnet den rette. Men nå har jeg vel misforstått og får på pukkelen snart.
Gjest synseren Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 Jeg forstår mye om parforhold...Jeg har ikke alltid vert singel. ← Da så... Da misforsto jeg deg, unnskyld..
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Men det er jo helmaks å ha vennen og sexpartneren tilgjengelig! Skjønner ikke problemet, bortsett fra at du må du noen rimelig dårlige erfaringer. Selv om du har hatt noen dårlige parforhold, trenger det ikke bety at det alltid er negativt å leve i et parforhold. Da har du ikke funnet den rette. Men nå har jeg vel misforstått og får på pukkelen snart. ← Jeg har at 2 forhold,,Det ene var elendig og varte i 1 uke. ...Det andre var for og si det rett ut fantastisk. og det varte en god del lenger så jeg har en dårlig efaring..Og en veldig god efaring når det gjelder parfprhold Endret 24. mars 2006 av King James
Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #18 Skrevet 24. mars 2006 Det andre var for og si det rett ut fantastisk. og det varte en god del lenger ← Og fremdeles ser du INGENTING positivt med et parforhold?
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #19 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Da så... Da misforsto jeg deg, unnskyld.. ← Det er greit... Endret 24. mars 2006 av King James
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #20 Skrevet 24. mars 2006 For meg er det både de små og de store tingene som gjør at jeg trives bedre i parforholdet enn som singel: * å bli vekket med et kyss og nytraktet kaffe * å slippe å lage middag annenhver dag * å ha en som kan løfte meg opp når jeg føler meg nede * hans nærvær i huset, å kjenne at huset er fylt av en annen enn bare meg * tryggheten i å ha et annet menneske her om natten (er litt husredd av meg) * å få en klem, massasje eller oppmuntrende ord på harde dager * å planlegge, glede meg over og vente i spenning på noe spennende forestående sammen med ham * å se kjærlighet i øyne hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå