Gå til innhold

Tanker om analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet
Geojak skrev (11 timer siden):

Analsex har aldri vært tema hos oss, ettersom kona har en tarmsykdom (ulserøs colitt)
Da er det totalt uaktuellt og putte noe inn der.

Selvsagt. Akkurat slik kols gjør det uaktuelt å løpe maraton. Poenget: Personers sykdommer er irrelevante for temaet som diskuteres.

Geojak skrev (11 timer siden):

Men jeg har heller aldri  savnet eller ønsket å prøve det, og forstår ikke helt fasinasjonen.

Slik er det jo med alt. Det er mye folk gjør som jeg ikke savner, ønsker eller fascineres av, innenfor sex eller alt mulig annet. Det hadde f.eks. vært en straff å bli tatt med på AC/DC-konserten nylig. Senere år har ikke anslsex vært aktuelt hjemme hos oss, men kun fordi vaginal sex kjennes bedre ut for tiden, for oss begge. 

Så, ja - folk må gjøre som de vil.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan noe kan "gli inn der" og anser all penetrering som ikke i forkant er diskutert som overgrep.

For min del for det rifter hemoroider og null nytelse. 

Har aldri og kommer aldri til å ha lyst til å praktisere analsex. Samtidig blåser jeg en lang marsj i om andre har det som tenning.

Anonymkode: ad98e...b01

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 13.28):

Temaet analsex dukker regelmessig opp på forumet, men det blir sjelden noen meningsfull erfaringsutveksling og diskusjon. Det sporer av med fordømmelser og billige vitser. Det synes jeg er dumt. Analsex har en ikke ubetydelig plass i seksualiteten at det må kunne diskuteres saklig, uten at diskusjonen ender med skittkasting (pun intended!) om hva som er naturlig eller ekkelt.

Jeg er 34 år og har hatt dette som en del av min seksualitet siden jeg begynte å utforske meg selv under dynen som ung. Jeg fikk kjæreste før jeg var 20 og dette var den fjerde og deretter eneste jeg har ligget med. Vi giftet oss. Han er tre år eldre enn meg. Svært tidlig i forhold introduserte han meg for analsex ved at han trengte inn i meg. Ingen samtale først, det bare skjedde mens vi hadde sex. Deretter gled det inn i vår seksualitet, uten noe om og men. 

Jeg har aldri hatt vondt for å få orgasme, de har kommet ganske lett. Men på et stadium begynte det å gå oppfor meg at anal penetrering ikke ga orgasme. Det er mye følelse ved anus, der nerveender samles, men innover er det ikke det. Analsex var en øvelse som ga ham stor nytelse, men som for meg ble en del av sex der andre aktiviteter primært ga nytelsen. Det analsex var bra for, var tanken på at vi hadde det (som kan gjøre meg kåt) og tanken på at han fikk nytelse på denne måten (som er fint). Dermed kunne vi ikke bare knulle analt (selv om vi har gjort det også, og selvsagt ved samtidig klitorisstimuli), vi måtte gjøre andre ting (først, på grunn av hygiene) og så ble analsex en måte for ham å avslutte på.

Dette endret seg for noen få år siden, da jeg oppdaget at jeg kunne fantasere meg til orgasme - helt uten å berøre eller å bli berørt. Det var fascinerende å lese en tråd her inne for noen dager siden, om andre som kunne det samme. Denne innovervendte, meditative måten å ha egensex på kunne vel konverteres til noe mer? Det spurte jeg meg om. Og dermed flyttet jeg det til sammen-sexen. Den første gangen det fungerte lå vi i skuff, der han fikk ta meg bak, rolig men dypt.  Ingen annen stimuli, hverken av bryst eller klitoris, kun denne dype inn/ut-rytmen og mine egne tanker om alt jeg kjente og om det vi gjorde. Uavbrutt i over 20 minutter, nesten tantrisk. Orgasmen var helt vill da den kom. Selv om det ikke er nerver innover, blir nerveendene rundt anus stimulert av bevegelsene og den innvendige delen av klitoris måtte ha berøringspunkter mot det vi gjorde.

Det er sant det som sies, at analsex kan gi mye seksuell nytelse. Men det krever avslapning, ro, trygghet og langsomhet (til å begynne med). Og naturligvis det selvfølgelige i forberedelser og hygiene. Det vet alle.

Det jeg fortsatt ikke har skjønt, er hvorfor man noen ganger trenger masse glid for å gjøre dette, mens man andre ganger bare kan "gli rett inn". Den første gangen mannen min tok meg bak, var det ikke annen smurning enn våre felles sekreter fra omgangen før. Det er vanligvis ikke nok i det hele tatt. Noen ganger trengs masse, masse glid. Merkelig. Vet noen hvorfor?

Anonymkode: 5500b...be2

Jeg er en mann 49 år som hadde herlig sex med en mann da jeg var 29når, fant da ut at jeg er tilbøyelig til å ha dette i livet mitt. Ikke noe pes det bare slik jeg gjør det..

Skrevet
reff49 skrev (5 timer siden):

Jeg er en mann 49 år som hadde herlig sex med en mann da jeg var 29når, fant da ut at jeg er tilbøyelig til å ha dette i livet mitt. Ikke noe pes det bare slik jeg gjør det..

Så fint at du har funnet ut at du er homofil.

Anonymkode: dc5aa...9ac

• Liker 1
Skrevet

Den første gangen mannen min tok meg bak, var det ikke annen smurning enn våre felles sekreter fra omgangen før. Det er vanligvis ikke nok i det hele tatt. Noen ganger trengs masse, masse glid. Merkelig. 

Off, kan moderator komme på banen? Veldig tydelig en mann som gir seg ut for å være kvinne dette. 

Veldig lett å se på skrivestil at samme dyr går igjen om i mange av trådene her. Synd . 

Anonymkode: 47f64...a15

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2025 den 10.30):

Jeg forstår ikke hvordan noe kan "gli inn der" og anser all penetrering som ikke i forkant er diskutert som overgrep.

For min del for det rifter hemoroider og null nytelse. 

Har aldri og kommer aldri til å ha lyst til å praktisere analsex. Samtidig blåser jeg en lang marsj i om andre har det som tenning.

Anonymkode: ad98e...b01

Derav moderators inngripen her. 

Tråden er en trolletråd 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.8.2025 den 18.02):

Når vi har analsex trenger jeg ikke å hjelpe til med hånda eller leketøy for å få orgasme. Så

Wow du må være en medisinsk sensasjon on du er kvinne . 

• Liker 1
Skrevet
Erfarenmann skrev (På 8.8.2025 den 11.18):

Dette har du null dekning for å påstå og det stemmer selvfølgelig ikke. Du dikter opp ting på grunn av din fobi.

Enkelte lever etter hva de mener er "normalt" i stedet for å kjenne etter hva de liker selv.

Det er flere som både praktiserer og nyter analsex  (rundt 25 prosent) enn det er homofile / skeive (i overkant av 5 prosent). 

Rent matematisk sett så kan du si at det ikke er "normalt" å være homofil, men mennesker er ikke matematikk. 

Feilinfo . Det er ikke 25% av verdens befolkning som praktiserer analsex, men i land som Midtøsten er det vanligere. Pga av redsel for graviditet før ekteskap. Analsex er stort sett noe som renner menn med skjeve tendenser og det har de mye forskning på. Så kan man prøve å rasjonalisere trangen til å stikke kulen i rompa som hetero men sorry mann, det er en sterk sammenheng der og det er ingen myte. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Temaet analsex dukker regelmessig opp på forumet, men det blir sjelden noen meningsfull erfaringsutveksling og diskusjon. Det sporer av med fordømmelser og billige vitser. Det synes jeg er dumt. Analsex har en ikke ubetydelig plass i seksualiteten at det må kunne diskuteres saklig, uten at diskusjonen ender med skittkasting (pun intended!) om hva som er naturlig eller ekkelt.

Jeg er 34 år og har hatt dette som en del av min seksualitet siden jeg begynte å utforske meg selv under dynen som ung. Jeg fikk kjæreste før jeg var 20 og dette var den fjerde og deretter eneste jeg har ligget med. Vi giftet oss. Han er tre år eldre enn meg. Svært tidlig i forhold introduserte han meg for analsex ved at han trengte inn i meg. Ingen samtale først, det bare skjedde mens vi hadde sex. Deretter gled det inn i vår seksualitet, uten noe om og men. 

Jeg har aldri hatt vondt for å få orgasme, de har kommet ganske lett. Men på et stadium begynte det å gå oppfor meg at anal penetrering ikke ga orgasme. Det er mye følelse ved anus, der nerveender samles, men innover er det ikke det. Analsex var en øvelse som ga ham stor nytelse, men som for meg ble en del av sex der andre aktiviteter primært ga nytelsen. Det analsex var bra for, var tanken på at vi hadde det (som kan gjøre meg kåt) og tanken på at han fikk nytelse på denne måten (som er fint). Dermed kunne vi ikke bare knulle analt (selv om vi har gjort det også, og selvsagt ved samtidig klitorisstimuli), vi måtte gjøre andre ting (først, på grunn av hygiene) og så ble analsex en måte for ham å avslutte på.

Dette endret seg for noen få år siden, da jeg oppdaget at jeg kunne fantasere meg til orgasme - helt uten å berøre eller å bli berørt. Det var fascinerende å lese en tråd her inne for noen dager siden, om andre som kunne det samme. Denne innovervendte, meditative måten å ha egensex på kunne vel konverteres til noe mer? Det spurte jeg meg om. Og dermed flyttet jeg det til sammen-sexen. Den første gangen det fungerte lå vi i skuff, der han fikk ta meg bak, rolig men dypt.  Ingen annen stimuli, hverken av bryst eller klitoris, kun denne dype inn/ut-rytmen og mine egne tanker om alt jeg kjente og om det vi gjorde. Uavbrutt i over 20 minutter, nesten tantrisk. Orgasmen var helt vill da den kom. Selv om det ikke er nerver innover, blir nerveendene rundt anus stimulert av bevegelsene og den innvendige delen av klitoris måtte ha berøringspunkter mot det vi gjorde.

Det er sant det som sies, at analsex kan gi mye seksuell nytelse. Men det krever avslapning, ro, trygghet og langsomhet (til å begynne med). Og naturligvis det selvfølgelige i forberedelser og hygiene. Det vet alle.

Det jeg fortsatt ikke har skjønt, er hvorfor man noen ganger trenger masse glid for å gjøre dette, mens man andre ganger bare kan "gli rett inn". Den første gangen mannen min tok meg bak, var det ikke annen smurning enn våre felles sekreter fra omgangen før. Det er vanligvis ikke nok i det hele tatt. Noen ganger trengs masse, masse glid. Merkelig. Vet noen hvorfor?

Anonymkode: 5500b...be2

Jeg har samme erfaring og opplevelse og kan med tankers kraft få de sterkeste orgasmer.

Anonymkode: 274a4...062

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow du må være en medisinsk sensasjon on du er kvinne . 

Ikke TS, men jeg er også kvinne og får lett orgasmer - både analt, vaginalt og via klitoris. Kropper er ulike!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...