Hunmedham Skrevet 9. august #21 Skrevet 9. august Geojak skrev (11 timer siden): Analsex har aldri vært tema hos oss, ettersom kona har en tarmsykdom (ulserøs colitt) Da er det totalt uaktuellt og putte noe inn der. Selvsagt. Akkurat slik kols gjør det uaktuelt å løpe maraton. Poenget: Personers sykdommer er irrelevante for temaet som diskuteres. Geojak skrev (11 timer siden): Men jeg har heller aldri savnet eller ønsket å prøve det, og forstår ikke helt fasinasjonen. Slik er det jo med alt. Det er mye folk gjør som jeg ikke savner, ønsker eller fascineres av, innenfor sex eller alt mulig annet. Det hadde f.eks. vært en straff å bli tatt med på AC/DC-konserten nylig. Senere år har ikke anslsex vært aktuelt hjemme hos oss, men kun fordi vaginal sex kjennes bedre ut for tiden, for oss begge. Så, ja - folk må gjøre som de vil. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august #22 Skrevet 9. august Jeg forstår ikke hvordan noe kan "gli inn der" og anser all penetrering som ikke i forkant er diskutert som overgrep. For min del for det rifter hemoroider og null nytelse. Har aldri og kommer aldri til å ha lyst til å praktisere analsex. Samtidig blåser jeg en lang marsj i om andre har det som tenning. Anonymkode: ad98e...b01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå