AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:28 #1 Skrevet torsdag kl 11:28 Temaet analsex dukker regelmessig opp på forumet, men det blir sjelden noen meningsfull erfaringsutveksling og diskusjon. Det sporer av med fordømmelser og billige vitser. Det synes jeg er dumt. Analsex har en ikke ubetydelig plass i seksualiteten at det må kunne diskuteres saklig, uten at diskusjonen ender med skittkasting (pun intended!) om hva som er naturlig eller ekkelt. Jeg er 34 år og har hatt dette som en del av min seksualitet siden jeg begynte å utforske meg selv under dynen som ung. Jeg fikk kjæreste før jeg var 20 og dette var den fjerde og deretter eneste jeg har ligget med. Vi giftet oss. Han er tre år eldre enn meg. Svært tidlig i forhold introduserte han meg for analsex ved at han trengte inn i meg. Ingen samtale først, det bare skjedde mens vi hadde sex. Deretter gled det inn i vår seksualitet, uten noe om og men. Jeg har aldri hatt vondt for å få orgasme, de har kommet ganske lett. Men på et stadium begynte det å gå oppfor meg at anal penetrering ikke ga orgasme. Det er mye følelse ved anus, der nerveender samles, men innover er det ikke det. Analsex var en øvelse som ga ham stor nytelse, men som for meg ble en del av sex der andre aktiviteter primært ga nytelsen. Det analsex var bra for, var tanken på at vi hadde det (som kan gjøre meg kåt) og tanken på at han fikk nytelse på denne måten (som er fint). Dermed kunne vi ikke bare knulle analt (selv om vi har gjort det også, og selvsagt ved samtidig klitorisstimuli), vi måtte gjøre andre ting (først, på grunn av hygiene) og så ble analsex en måte for ham å avslutte på. Dette endret seg for noen få år siden, da jeg oppdaget at jeg kunne fantasere meg til orgasme - helt uten å berøre eller å bli berørt. Det var fascinerende å lese en tråd her inne for noen dager siden, om andre som kunne det samme. Denne innovervendte, meditative måten å ha egensex på kunne vel konverteres til noe mer? Det spurte jeg meg om. Og dermed flyttet jeg det til sammen-sexen. Den første gangen det fungerte lå vi i skuff, der han fikk ta meg bak, rolig men dypt. Ingen annen stimuli, hverken av bryst eller klitoris, kun denne dype inn/ut-rytmen og mine egne tanker om alt jeg kjente og om det vi gjorde. Uavbrutt i over 20 minutter, nesten tantrisk. Orgasmen var helt vill da den kom. Selv om det ikke er nerver innover, blir nerveendene rundt anus stimulert av bevegelsene og den innvendige delen av klitoris måtte ha berøringspunkter mot det vi gjorde. Det er sant det som sies, at analsex kan gi mye seksuell nytelse. Men det krever avslapning, ro, trygghet og langsomhet (til å begynne med). Og naturligvis det selvfølgelige i forberedelser og hygiene. Det vet alle. Det jeg fortsatt ikke har skjønt, er hvorfor man noen ganger trenger masse glid for å gjøre dette, mens man andre ganger bare kan "gli rett inn". Den første gangen mannen min tok meg bak, var det ikke annen smurning enn våre felles sekreter fra omgangen før. Det er vanligvis ikke nok i det hele tatt. Noen ganger trengs masse, masse glid. Merkelig. Vet noen hvorfor? Anonymkode: 5500b...be2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:31 #2 Skrevet torsdag kl 15:31 Har samme erfaring. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: c7ed0...29c
Vibelator Skrevet torsdag kl 15:36 #3 Skrevet torsdag kl 15:36 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Temaet analsex dukker regelmessig opp på forumet, men det blir sjelden noen meningsfull erfaringsutveksling og diskusjon. Det sporer av med fordømmelser og billige vitser. Det synes jeg er dumt. Analsex har en ikke ubetydelig plass i seksualiteten at det må kunne diskuteres saklig, uten at diskusjonen ender med skittkasting (pun intended!) om hva som er naturlig eller ekkelt. Jeg er 34 år og har hatt dette som en del av min seksualitet siden jeg begynte å utforske meg selv under dynen som ung. Jeg fikk kjæreste før jeg var 20 og dette var den fjerde og deretter eneste jeg har ligget med. Vi giftet oss. Han er tre år eldre enn meg. Svært tidlig i forhold introduserte han meg for analsex ved at han trengte inn i meg. Ingen samtale først, det bare skjedde mens vi hadde sex. Deretter gled det inn i vår seksualitet, uten noe om og men. Jeg har aldri hatt vondt for å få orgasme, de har kommet ganske lett. Men på et stadium begynte det å gå oppfor meg at anal penetrering ikke ga orgasme. Det er mye følelse ved anus, der nerveender samles, men innover er det ikke det. Analsex var en øvelse som ga ham stor nytelse, men som for meg ble en del av sex der andre aktiviteter primært ga nytelsen. Det analsex var bra for, var tanken på at vi hadde det (som kan gjøre meg kåt) og tanken på at han fikk nytelse på denne måten (som er fint). Dermed kunne vi ikke bare knulle analt (selv om vi har gjort det også, og selvsagt ved samtidig klitorisstimuli), vi måtte gjøre andre ting (først, på grunn av hygiene) og så ble analsex en måte for ham å avslutte på. Dette endret seg for noen få år siden, da jeg oppdaget at jeg kunne fantasere meg til orgasme - helt uten å berøre eller å bli berørt. Det var fascinerende å lese en tråd her inne for noen dager siden, om andre som kunne det samme. Denne innovervendte, meditative måten å ha egensex på kunne vel konverteres til noe mer? Det spurte jeg meg om. Og dermed flyttet jeg det til sammen-sexen. Den første gangen det fungerte lå vi i skuff, der han fikk ta meg bak, rolig men dypt. Ingen annen stimuli, hverken av bryst eller klitoris, kun denne dype inn/ut-rytmen og mine egne tanker om alt jeg kjente og om det vi gjorde. Uavbrutt i over 20 minutter, nesten tantrisk. Orgasmen var helt vill da den kom. Selv om det ikke er nerver innover, blir nerveendene rundt anus stimulert av bevegelsene og den innvendige delen av klitoris måtte ha berøringspunkter mot det vi gjorde. Det er sant det som sies, at analsex kan gi mye seksuell nytelse. Men det krever avslapning, ro, trygghet og langsomhet (til å begynne med). Og naturligvis det selvfølgelige i forberedelser og hygiene. Det vet alle. Det jeg fortsatt ikke har skjønt, er hvorfor man noen ganger trenger masse glid for å gjøre dette, mens man andre ganger bare kan "gli rett inn". Den første gangen mannen min tok meg bak, var det ikke annen smurning enn våre felles sekreter fra omgangen før. Det er vanligvis ikke nok i det hele tatt. Noen ganger trengs masse, masse glid. Merkelig. Vet noen hvorfor? Anonymkode: 5500b...be2 Analen er til å bli kvitt bæsj.Du har eget hull til sex så jo det er sinnsykt ekkelt og leke med kloakk røret 3
AprilLudgate Skrevet torsdag kl 15:38 #4 Skrevet torsdag kl 15:38 At han bare gled inn? Du må ha god plass, eller han ganske liten?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:54 #5 Skrevet torsdag kl 15:54 En mann som tok meg analt uten samtale om det hadde umiddelbart blitt en mann jeg hadde fått fryktelig vonde følelser for. Synes det er helt horribelt at du beskriver det som greit. At det var greit for deg å ha sex du ikke nøt synes jeg heller ingenting om. Godt du utviklet deg til å finne nytelse ved det, men hva ønsker du egentlig å fremme her? Anonymkode: 428d3...bfe
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:02 #6 Skrevet torsdag kl 16:02 En ting som er sikkert er at mange har meninger om analsex og det kan virke som om de som ikke liker analsex føler at de må ytre seg selv i en tråd som omhandler nytelsen ved analsex på en måte som er nedverdigende for de som nyter analsex fremfor å bare la være å svare. Nå har selvfølgelig alle rett til å ha meninger og ytre seg, men jeg synes at det gjerne kan gjøres med respekt for andre. Vi nyter analsex og vi har analsex oftere enn vaginal sex siden jeg får bedre og lettere orgasme ved analsex fremfor vaginal sex. Når vi har analsex trenger jeg ikke å hjelpe til med hånda eller leketøy for å få orgasme. Så vi har nok analsex ca 3-4 ganger i uken ren vaginal sex kanskje 1-2 ganger i uken. Når vi har analsex så har vi nok halvparten av gangene startet vaginalt og halvparten så har vi kun analsex. Anonymkode: 14e1f...bf9 6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:06 #7 Skrevet torsdag kl 16:06 Det er vondt og ekkelt. Ja, jeg har prøvd flere ganger. Anonymkode: 326a4...9d0
svartkatt Skrevet torsdag kl 16:14 #8 Skrevet torsdag kl 16:14 Fuktighetsnivået varierer både her og der. Har tenkt at hvor kåt, avslappet og trygg man føler seg hjelper, eller hva enn man skal si. Om noe så synes jeg heller det er kjedelig. Aldri hatt vondt.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:31 #9 Skrevet torsdag kl 16:31 Vibelator skrev (53 minutter siden): Analen er til å bli kvitt bæsj.Du har eget hull til sex så jo det er sinnsykt ekkelt og leke med kloakk røret Kroppen har erogene soner og de kan nytes. Sex er til mer enn forplantning. En venninnne kan få mannen sin til å komme utelukkende ved å slikke ham i øret på en bestemt måte. Mener du at ørene kun er til å høre med? Anonymkode: 5500b...be2 2
Hunmedham Skrevet i går, 06:55 #10 Skrevet i går, 06:55 (endret) Har vi virkelig ikke kommet lenger enn at analsex blir sett på som rart og avvikende? Det er ikke den vanlige aktiviteten, men 40 prosent av heterofile par skal ha gjort det og en betydelig andel gjør det innimellom. Å drive med denne ekkel-bæsje-diskusjonsteknikken ble de fleste ferdig med på åttitallet, alternativt i åttende klasse. Det blir som å suge og svelge. Mange gjør det, andre gjør det ikke. Å fordømme noe/noen er ikke greit. Takk til TS og andre bidragsytere med gode innlegg og refleksjoner. Og - ja, noen ganger går det glatt, andre ganger er det ikke måte på hvor mye glid som trengs. Noen år siden nå, for egen del, men det er slik jeg husker det fra den gangen vi gjorde dette. Endret i går, 06:57 av Hunmedham 4
AnonymBruker Skrevet i går, 08:03 #11 Skrevet i går, 08:03 Vi bruker aldri noe annet enn våre egne væsker. Stort sett har vi anal til avslutning, og da er han så nær klimaks at det er ikke snakk om langvarig penetrering før han kommer. Analsex er et fantastisk supplement for oss begge, men det er ikke langvarige økter. Vi kommer begge veldig raskt ved anal. Anonymkode: 25dfa...5d6 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:59 #12 Skrevet i går, 08:59 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En ting som er sikkert er at mange har meninger om analsex og det kan virke som om de som ikke liker analsex føler at de må ytre seg selv i en tråd som omhandler nytelsen ved analsex på en måte som er nedverdigende for de som nyter analsex fremfor å bare la være å svare. Nå har selvfølgelig alle rett til å ha meninger og ytre seg, men jeg synes at det gjerne kan gjøres med respekt for andre. Det er fordi analsex 999/1000 ganger er forbundet med menns ønsker, og ikke kvinnens. Vi ser gang på gang at en del forsøker å normalisere det, men selv om et fåtall liker det, så er det ikke normalt. Det er for det meste forbundet med stadig hakk i plata fra menn som vil, og ikke klarer å ta nei for et nei, men spør gang etter gang. Anonymkode: 49f8a...b64 4
Erfarenmann Skrevet i går, 09:01 #13 Skrevet i går, 09:01 Vibelator skrev (17 timer siden): Analen er til å bli kvitt bæsj.Du har eget hull til sex så jo det er sinnsykt ekkelt og leke med kloakk røret Nesten komisk at du tar med innledningen til TS og så spyr du ut av deg dette. Regner med at munnen bare er til å spise og drikke med også da 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:06 #14 Skrevet i går, 09:06 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Vi bruker aldri noe annet enn våre egne væsker. Stort sett har vi anal til avslutning, og da er han så nær klimaks at det er ikke snakk om langvarig penetrering før han kommer. Analsex er et fantastisk supplement for oss begge, men det er ikke langvarige økter. Vi kommer begge veldig raskt ved anal. Anonymkode: 25dfa...5d6 Slik gjør vi også det.. like før jeg kommer så sier hun av og til at jeg kan komme i rompa hennes. Med en gang hun sier det blir jeg så tent at jeg ofte ikke rekker å bytte en gang fordi jeg kommer bare av å høre de ordene. Om jeg rekker å bytte så kommer jeg veldig fort og får kraftige orgasmer. Jeg syns det er den beste måten å ha analsex på. Sørg også alltid for at hun får orgasme og mye nytelse først. Ikke gjør analsex til hovedtemaet for kvelden. La det handle om sex, nærhet og intimitet.. og om hun tar initiativ til å avslutte med anal så takk ja, men aldri press for å ha det. Om hun ikke sier noe så foreslår ikke jeg det heller. Fin måte å gjøre det på. Anonymkode: 9d496...bef 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:16 #15 Skrevet i går, 09:16 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slik gjør vi også det.. like før jeg kommer så sier hun av og til at jeg kan komme i rompa hennes. Med en gang hun sier det blir jeg så tent at jeg ofte ikke rekker å bytte en gang fordi jeg kommer bare av å høre de ordene. Om jeg rekker å bytte så kommer jeg veldig fort og får kraftige orgasmer. Jeg syns det er den beste måten å ha analsex på. Sørg også alltid for at hun får orgasme og mye nytelse først. Ikke gjør analsex til hovedtemaet for kvelden. La det handle om sex, nærhet og intimitet.. og om hun tar initiativ til å avslutte med anal så takk ja, men aldri press for å ha det. Om hun ikke sier noe så foreslår ikke jeg det heller. Fin måte å gjøre det på. Anonymkode: 9d496...bef Jeg kan absolutt ikke få orgasme før analsex. Analsex skjer kun når jeg spør om det. Da står jeg allerede på alle fire, blir tatt bakfra og er superkåt. Så ber jeg han om å ta meg i rumpa, han knuller meg da til jeg kommer (vibrator på klitoris i tillegg) Når jeg har kommet trekker han seg forsiktig ut, hopper i dusjen, kommer tilbake til meg så gjør vi han ferdig. Analsex uten at jeg er supertent går ikke og når jeg har fått orgasme så er jeg jo ikke det lenger, derfor avsluttes det da. Funker fint for oss. Anonymkode: 7582a...41b 2
Erfarenmann Skrevet i går, 09:18 #16 Skrevet i går, 09:18 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fordi analsex 999/1000 ganger er forbundet med menns ønsker, og ikke kvinnens. Vi ser gang på gang at en del forsøker å normalisere det, men selv om et fåtall liker det, så er det ikke normalt. Det er for det meste forbundet med stadig hakk i plata fra menn som vil, og ikke klarer å ta nei for et nei, men spør gang etter gang. Anonymkode: 49f8a...b64 Dette har du null dekning for å påstå og det stemmer selvfølgelig ikke. Du dikter opp ting på grunn av din fobi. Enkelte lever etter hva de mener er "normalt" i stedet for å kjenne etter hva de liker selv. Det er flere som både praktiserer og nyter analsex (rundt 25 prosent) enn det er homofile / skeive (i overkant av 5 prosent). Rent matematisk sett så kan du si at det ikke er "normalt" å være homofil, men mennesker er ikke matematikk. 1
draug 75 Skrevet i går, 09:28 #17 Skrevet i går, 09:28 Takk til trådstarter for et modent og velformulert toppinnlegg om analsex. Det gikk dessverre ikke lang tid før det fromme ønske i første avsnitt ble knust og innleggene som var slik trådstarter håpte ikke skulle komme, dukket opp. Jeg tror ikke det er slik som 49f8a...b64 beskriver at i 999 av 1000 ganger, det minner for mye om påstanden at de menn som ikke vil ha analt samleie med ei kvinne, vil ha det med en mann. Vi menn som ønsker ha og som har anale samleier med kvinne(r) - peneterer - vil jeg mene er i mindretall. Enten det nå kommer av at man ikke tør, eller ikke hærer eller ikke skjønner vitsen. Jeg vet også at det skjer at kvinner avslutter forhold fordi elskeren ikke vil penetrere henne analt. Og så har vi argumentet "det kan ikke være meningen at" - nei, hvis vi skulle begrense til meningen at, altså det å få barn, så skulle all seksuell aktivitet være begrensa til en gang, et bestemt døgn i måneden - tre fire ganger i livet. Eller forsåvidt, men har jo prøverørsbefruktning, så da bli sex meningsløst. Eller er poenget å føle nærhet? Da kan jeg fortelle om at følelsen den gjensidige følelsen nærhet har vært like stor eller større ved analt som ved vaginalt samleie - det er egen opplevelse og det de har sagt alle de kvinnene jeg har hatt analt samleie med. Men man skal ikke la seg presse til å gjøre noe man ikke vil, og man skal ikke presse andre til å gjøre noe de ikke vil. Det gjelder både å gi og motta. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:22 #18 Skrevet i går, 11:22 Hvilken stilling foretrekker dere ved analsex? Veldig ofte kjører vi misjonær, da det gir meg best kontroll på hennes reaksjoner. Hva gjør dere til oppvarming, for å forberede anus? Anonymkode: 25dfa...5d6
Master1 Skrevet i går, 16:20 #19 Skrevet i går, 16:20 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er fordi analsex 999/1000 ganger er forbundet med menns ønsker, og ikke kvinnens. Vi ser gang på gang at en del forsøker å normalisere det, men selv om et fåtall liker det, så er det ikke normalt. Det er for det meste forbundet med stadig hakk i plata fra menn som vil, og ikke klarer å ta nei for et nei, men spør gang etter gang. Anonymkode: 49f8a...b64 SÅ Du påstår at det er EN-- gjentar 1av tusen-- gjentar 1000 kvinner som liker det......... Da ble jeg jekla usikker på om vi to bor på samme planet.................. Og hvem er VI SOM SER GANG ..... Beklager DE kjenner ikke Jeg Mvh. M@ster. 1
Geojak Skrevet 22 timer siden #20 Skrevet 22 timer siden Folk må jo gjøre som de vil, og jeg forstår vi er forskjellige og liker forskjellige ting. Analsex har aldri vært tema hos oss, ettersom kona har en tarmsykdom (ulserøs colitt) Da er det totalt uaktuellt og putte noe inn der. Men jeg har heller aldri savnet eller ønsket å prøve det, og forstår ikke helt fasinasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå