Gå til innhold

Mannen onanerer foran meg når jeg ikke orker sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger orker jeg ikke sex og sier det. For eksempel liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen. Da onanerer mannen min og vil jeg skal hjelpe ham med det, noe jeg da gjør. Men jeg liker det ikke. Når jeg ikke vil ha sex (samleie), og har sagt nei til det, er det jo fordi jeg ikke er kåt eller i humør til det. Han kan for eksempel komme når jeg ligger og leser en bok, prøver seg på sex, jeg sier nei, og så tar han hånden min og onanerer seg i stedet for. Jeg liker det ikke og føler meg på en måte litt ekkel, men går jo med på det. Har ikke noe imot å onanere han når jeg selv er kåt altså. Bør jeg si nei? 

Anonymkode: 4746d...c0e

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart skal du si nei og holde på det... Man skal aldri måtte ha sex uten sin vilje. Med penetrering eller ikke. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvfølgelig bør du si nei til seksuell aktivitet du ikke ønsker å gjøre. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så tafatt? Hvorfor skal vi svare på om du skal si nei til sex eller ikke, det vet du vel best selv???

Anonymkode: 04fc2...ffb

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette bør du snakke med mannen din om, men ikke når selve situasjonen skjer, snakk om hvordan det får deg til å føle deg, og at du får enda mindre sexlyst når han tvinger deg til dette. Han får heller runke på badet alene eller noe. 

Anonymkode: 239b8...a5e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen ganger orker jeg ikke sex og sier det. For eksempel liker jeg ikke å ha sex når jeg har mensen. Da onanerer mannen min og vil jeg skal hjelpe ham med det, noe jeg da gjør. Men jeg liker det ikke. Når jeg ikke vil ha sex (samleie), og har sagt nei til det, er det jo fordi jeg ikke er kåt eller i humør til det. Han kan for eksempel komme når jeg ligger og leser en bok, prøver seg på sex, jeg sier nei, og så tar han hånden min og onanerer seg i stedet for. Jeg liker det ikke og føler meg på en måte litt ekkel, men går jo med på det. Har ikke noe imot å onanere han når jeg selv er kåt altså. Bør jeg si nei? 

Si nei. Si du må på do også går du. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare deg, deg, deg. 

Anonymkode: c0c4b...c6b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Bare minner om det. Du er sammen med denne fyren helt frivillig.

Utrolig hva folk finner seg i.

Anonymkode: eefcf...ac6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bare minner om det. Du er sammen med denne fyren helt frivillig.

Utrolig hva folk finner seg i.

Utrolig ekkelt! 

Anonymkode: 25953...41b

AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke føle deg presset til å hjelpe han, men du bør heller oppfordre han til å ordne seg selv. Ikke fordøm han for å onanere. Sexlysten er en av våre sterkeste behov, og å bli avvist når man selv er satt fyr på er ofte svært vanskelig. Da må du både akseptere og støtte at han ordner seg selv. 

Anonymkode: 1581a...8fc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Du skal ikke føle deg presset til å hjelpe han, men du bør heller oppfordre han til å ordne seg selv. Ikke fordøm han for å onanere. Sexlysten er en av våre sterkeste behov, og å bli avvist når man selv er satt fyr på er ofte svært vanskelig. Da må du både akseptere og støtte at han ordner seg selv. 

Anonymkode: 1581a...8fc

Jeg har ikke noe imot at han onanerer når jeg ikke orker sex. Jeg bare liker ikke at jeg føler meg presset til det, når jeg allerede har sagt jeg ikke vil ha sex. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har ikke noe imot at han onanerer når jeg ikke orker sex. Jeg bare liker ikke at jeg føler meg presset til det, når jeg allerede har sagt jeg ikke vil ha sex. 

ts

Si klarere i fra. Du kan til og med si at om han ikke respekterer det du sier, så er handlingene å betrakte som overgrep.

Det blir sikkert bråk av om du sier det siste, men det er jo sant, så bare stå på ditt. 

Anonymkode: 349e7...478

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde blitt lynende forbanna. Alt hva mannfolk kan finne på å gjøre for å plage oss damer.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

At vi egentlig orker å forholde oss til disse mennene..! Min er ikke slik, så de finnes jo, men å lese her inne gjør meg jo redd for hva døtrene mine skal rote seg borti. Jeg ville ikke holdt ut i det forholdet du beskriver… 

Anonymkode: 2366c...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å legge vekk boka? Her er det jo ikke bare én av dere som er problemet. Er han litt pågående? Ja. Er du litt snerpete og lite på tilbudssiden? Ja. 

Selv om du har mensen og ikke ønsker å ha sex. Så kan man fortsette gjøre noe seksuelt sammen. Det MÅ ikke alltid være for at det skal gi DEG nytelse. Det er litt som en god massasje. 

Anonymkode: 5da2e...bca

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å legge vekk boka? Her er det jo ikke bare én av dere som er problemet. Er han litt pågående? Ja. Er du litt snerpete og lite på tilbudssiden? Ja. 

Selv om du har mensen og ikke ønsker å ha sex. Så kan man fortsette gjøre noe seksuelt sammen. Det MÅ ikke alltid være for at det skal gi DEG nytelse. Det er litt som en god massasje. 

Anonymkode: 5da2e...bca

Skikkelig stas for mannen da. Få en empatirunk av en kvinne som ligger der og bare vil sove😂. Fy faen så stusselig.

De fleste vil ha sex med en partner som er kåt. Ikke motta en seksuell handling av en som gjør det for å være snill.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skikkelig stas for mannen da. Få en empatirunk av en kvinne som ligger der og bare vil sove😂. Fy faen så stusselig.

De fleste vil ha sex med en partner som er kåt. Ikke motta en seksuell handling av en som gjør det for å være snill.

HAr selv mer enn en gang gitt en kvinne orgasme ...

Selv om Jeg ikke hadde lyst eller ork akkurat der å da..

I det lange løp så skal vi vel hjelpe hverandre...

Til å med en Mann kan faktisk ha hodepine til tider..

I ett forhold bør begge parter tilstrebe å gi hverandre ....nytelse..

Når den andre part er lysten...

Kåthet avler kåthet....

og en god orgasme forlenger livet...

Mvh.

M@ster.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjon. 

Christina82, mod

Skrevet

Mannen din er noe usympatisk. Men se også litt stort på det. Sex er en del av samlivet på samme måte som alle andre ting.

Jeg har aldri lyst å massere nakke/føtter, er ikke spesielt gira på å gå på butikken for å kjøpe den ene tingen som ble glemt, eller lysten på å være den som står opp med barna hver lørdag. Men jeg gjør jo fortsatt ofte det, for at det gleder den andre.

Om min utkårede vil ha seksuel nytelse av meg, og jeg vet at det koster meg 5-10 minutter av kvelden min, så stiller jeg opp, uansett hvor lite kåt jeg er. 

Men er det sånn at det blir krevd hver eneste kveld, så er det jo helt uaktuelt. 

• Liker 4
Skrevet

Dritt type som prøver seg, nei her er det beste å kvitte deg med guttungen som ikke respekterer deg og dine følelser. Finn deg heller en som ser deg, føler deg og vil ta vare på deg.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...