AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Fikk varsel om pakke i Posten-appen nå, fra Zalando SE og jeg bor i Oslo. Er det for optimistisk å håpe at jeg får den i morgen, mer sannsynlig å få den i neste uke? Anonymkode: 9e71d...c48
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Absolutt. Meldingen fra Posten sier bare at pakken er forhåndsinnmeldt i systemet deres – de har ikke engang mottatt den ennå. Anonymkode: 9b86f...dac 1
AnonaymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Det er bare en melding om at posten har fått beskjed om at det kommer en pakke til dem. Det er nok vel optimistisk å håpe den er fremme i morgen. Først og fremst må den leveres til Posten. 1
Hololo Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august mest sansynlig i begynnelsen av neste uke, posten har ikke mottatt pakken ennå så blir nok litt knapt med tid for å få den i morgen. Men krysser fingrene. 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Det er kun en ting som er helt sikkert, og det er at du IKKE får den imorgen. Det der er kun en melding om at de vil sende en pakke i nærmeste framtid. De har kun meldt til Posten at de forbrder en pakke til deg. Oftest står det slik noen dager før den endres til pakke innlevert. Først da er det en pakke på vei. Men i det tempoet Posten gjør ting tar det oftest ytterligere noen dager før mottaker får den. Anonymkode: 0e2bc...d03 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fikk varsel om pakke i Posten-appen nå, fra Zalando SE og jeg bor i Oslo. Er det for optimistisk å håpe at jeg får den i morgen, mer sannsynlig å få den i neste uke? Anonymkode: 9e71d...c48 Jeg fikk pakke på 1 dag. Bestilte sist torsdag fra Oslo til Stavanger og den kom på fredag. Men det stod på siden deres at levering var 1-4 dager da. Ble øvvid hvor fort det gikk. Så aldri si aldri, plutselig får du den i morgen. Mye kan skje enda Anonymkode: 79a86...b0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå