Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame på bussen har en gigantisk utvekst i ansiktet, kanskje en cm i diameter. Ville det ikke vært bedre å fjerne den og evt ha et ganske synlig arr isteden?

Jeg ville glatt betalt 50k for å fjerne den og jeg har ikke spesielt god råd.

Anonymkode: 8d66a...eed

Skrevet

Mange har rare ting vi andre ikke forstår. Jeg husker hun høydehopperen (husker ikke navnet) med en diger vorte på kinnet. Selv har jeg to brune utvekster rundt munnen og på haken som noen sikkert ville ha fjernet. For meg er det uaktuelt, de er en del av meg. 

Skrevet
Stor pike skrev (1 time siden):

Mange har rare ting vi andre ikke forstår. Jeg husker hun høydehopperen (husker ikke navnet) med en diger vorte på kinnet. Selv har jeg to brune utvekster rundt munnen og på haken som noen sikkert ville ha fjernet. For meg er det uaktuelt, de er en del av meg. 

Hanne Haugland. Mye verre det jeg så på bussen i dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En dame på bussen har en gigantisk utvekst i ansiktet, kanskje en cm i diameter. Ville det ikke vært bedre å fjerne den og evt ha et ganske synlig arr isteden?

Om du har 50 000 til overs for å bruke på utseendet ditt, så har du faktisk god råd.

Anonymkode: 807b4...f09

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hanne Haugland. Mye verre det jeg så på bussen i dag.

Stemmer. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Om du har 50 000 til overs for å bruke på utseendet ditt, så har du faktisk god råd.

Anonymkode: 807b4...f09

Til ekstreme formål som dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

En cm er ikke en gigantisk utvekst, og vedkommende du snakker om blir nok ikke nevneverdig plaget av det.

Anonymkode: 18d5d...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...