BareMay Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Hvis bidragsmottakere krever at bidragsbetaler holder eget selskap for konfirmanten: Er det da rimelig av bidragsmottaker å kreve ekstra bidrag for å dekke "sitt" selskap ?
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august I så fall kan motparten sende et motkrav. Anonymkode: d61f3...c6d 2
Snublefot62 Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august BareMay skrev (2 minutter siden): Hvis bidragsmottakere krever at bidragsbetaler holder eget selskap for konfirmanten: Er det da rimelig av bidragsmottaker å kreve ekstra bidrag for å dekke "sitt" selskap ? Jeg ville sagt nei. Men i en såpass betent og konfliktfult situasjon så er det kanskje noen som bør prioritere barnet fremfor egoet sitt. 3 4
Stacy__ Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Nei, barnet har bare krav på å få dekket utgifter til en konfirmasjon, ikke to. Hvis dere holder hver deres selskap, skal ikke bidragsyter betale dobbelt opp. 2 3
BareMay Skrevet 7. august Forfatter #5 Skrevet 7. august (endret) Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Jeg ville sagt nei. Men i en såpass betent og konfliktfult situasjon så er det kanskje noen som bør prioritere barnet fremfor egoet sitt. Var den som krever eget selskap eller den som ender med dobbel betaling du hadde i tankene nå? Endret 7. august av BareMay 1
Snublefot62 Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august BareMay skrev (Akkurat nå): Var den som krever eget selskap eller den som ender med dobbel betaling du hadde i tankene når? Jeg vet ikke hvem som krever eller gjør hva. Men det er åpenbart et betent spørsmål hvor barnet sannsynligvis ikke blir prioritert. 2 2
BareMay Skrevet 7. august Forfatter #7 Skrevet 7. august Snublefot62 skrev (2 minutter siden): Jeg vet ikke hvem som krever eller gjør hva. Men det er åpenbart et betent spørsmål hvor barnet sannsynligvis ikke blir prioritert. Det var et tydelig spørsmål i ts.
Snublefot62 Skrevet 7. august #8 Skrevet 7. august BareMay skrev (10 minutter siden): Det var et tydelig spørsmål i ts. Og jeg svarte nei.
AnonymBruker Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Nei. Reglene skal forsikre at barnet får en konfirmasjon. At det blir dyrere fordi det blir to feiringer er foreldrenes problem. Da betaler de for hver sin. Anonymkode: f2605...54b 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Nei, selvsagt ikke. Da vil jo bidragspliktig få de samme utgiftene til selskapet h*n må arrangere. Anonymkode: 4da02...62c 1
Festlig Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august (endret) Vi har hørt om sånne «doble» og idiotiske konfirmasjoner der foreldre er så steike opptatt av å hevde sin rett og sine hevntanker at de overhodet ikke greier å ta hensyn til barnet sitt . Bare tenk på hvor flaut det er å ha sånne foreldre! En sammenligner seg jo med andre ungdommer . Endret 7. august av Festlig måtte fullføre teksten 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august Det er et visst beløp bidragsmottaker kan kreve, men da må vel hun/han kjøpe dress og betale for din konfirmasjon også. Anonymkode: bfe27...f76
AnonymBruker Skrevet 7. august #14 Skrevet 7. august Isåfall kan bidragspliktig be om bidrag fra bidragsmottaker. Eventuelt gi tilsvar når bidragsmottaker søker om at bidragsmottaker har krevd at det skal være to fester også dokumentere utgiftene for egen fest Anonymkode: c76e9...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå