Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kan det være noe i dette med formuesskatten Høyre-siden prater om? 

i følge denne artikkelen er vi forbigått av Sverige og Danmark og vi i Norge står nå ved et veiskille. Vi har for få patenter og for lite tilgang til risikokapital. Norge henger etter i innovasjon. 

Jeg vet ikke enda hva jeg skal stemme, men kanskje Høyre er best likevel, men jeg vil ikke ha Listhaug som statsminister.

https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/wgqwr5/nho-sjefen-om-norsk-naeringsliv-vi-staar-ved-et-veiskille

https://e24.no/naeringsliv/i/8qyrRw/nho-slaar-alarm-i-norsk-draghi-rapport-taper-paa-mange-fronter

Vi har for få framtredende universiteter slik at kompetanse er vanskelig tilgjengelig. 

Europa henger etter USA og Kina og Norge sakker veldig akterut i denne utviklingen, så NHO roper varsku. 

Endret av Kaffeguru
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og en ting til: Jeg har hørt fra folk som har vært på Stortinget at Stoltenberg ikke blir der. Han skal videre til sin internasjonale jobb. Hvis man vil ha Erna som statsminister så må man faktisk stemme Høyre og gjøre dem større igjen. 

Jeg begriper ikke at folk tror at FrP med sin amerikanske politikk kommer til å være bra for Norge. Stakkars oss for det samfunnet som blir skapt da. 

• Liker 1
Skrevet
Kaffeguru skrev (På 7.8.2025 den 14.44):

Og en ting til: Jeg har hørt fra folk som har vært på Stortinget at Stoltenberg ikke blir der. Han skal videre til sin internasjonale jobb. Hvis man vil ha Erna som statsminister så må man faktisk stemme Høyre og gjøre dem større igjen. 

Jeg begriper ikke at folk tror at FrP med sin amerikanske politikk kommer til å være bra for Norge. Stakkars oss for det samfunnet som blir skapt da. 

Ja, Høyre er et bra parti.

• Hjerte 1
Skrevet
Kaffeguru skrev (På 7.8.2025 den 14.44):

Stoltenberg er ikke på Stortinget nå, og står ikke på valg for neste periode heller. Men har sagt at han fortsetter som finansminister etter valget, hvis AP får tillit. 

Skrevet

Forskerne er tydelige på at det er verre ting enn formueskatten. Høyresiden bruker den for å skjule egen inkompetanse rundt innovsdjon 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...