AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Han behandlet meg ikke bra. Jeg savner ikke han så mye men savner sexen. Er det vanlig? Å savne sexen mer enn personen? Anonymkode: ebc96...782
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Det går over etterhvert. Jeg hat vært uten bra sex i mange måneder nå. Begynner å føle jeg kan leve uten. Anonymkode: ff7cf...216 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Høres vanlig og forbigående ut. Jeg var sammen med en mindre snill type, men sexen var helt topp. Savner den ikke, har gått videre. Vær snill med deg selv, det tar tid. Anonymkode: 779cc...8a7
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Sånn er det med kuk. Når du først er uten fast kuk så skjønner du hvor mye musa savner det. Anonymkode: 931ac...501
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Selvfølgelig! Datet en mann tidlig i 20-årene da jeg selv har i slutten av 30-årene. Vi var veldig glade i hverandre, men jeg skjønte at det var for stor forskjell på hvor vi var i livet. Han er den absolutt beste jeg har ligget med, og jeg fantaserer enda om han. Anonymkode: c2ca9...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå