Gå til innhold

Hva skriver du i bio på disse datingsidene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips. Hva skal jeg skrive? Hvordan formulerer? Får helt jernteppe😅

Anonymkode: 59b80...951

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo helt hvem du er og  ikke minst hva du vil.

Anonymkode: 71d60...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjønn?

Leste statistikk på dette, menn får i snitt færre likes med bio enn uten bio i det hele tatt. Men det er jo mulig det er fordi det er de kjekkeste mennene som dropper bio.

Anonymkode: 563e9...f9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kjønn?

Leste statistikk på dette, menn får i snitt færre likes med bio enn uten bio i det hele tatt. Men det er jo mulig det er fordi det er de kjekkeste mennene som dropper bio.

Haha.. 🤪

Dette blir jo rimelig baklengs. Hele poenget med å ha bio med godt innhold er jo nettop å spisse deg inn på de du sannsynligvis vi matche med. Det betyr å få flere likes av de riktige personene og færre likes fra folk som er irrelevante for deg. I totalsum, færre men bedre likes. 👍😉

Anonymkode: 4a129...cc0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Haha.. 🤪

Dette blir jo rimelig baklengs. Hele poenget med å ha bio med godt innhold er jo nettop å spisse deg inn på de du sannsynligvis vi matche med. Det betyr å få flere likes av de riktige personene og færre likes fra folk som er irrelevante for deg. I totalsum, færre men bedre likes. 👍😉

Kjønn er uansett viktig i denne sammenhengen, siden alt dette blir irrelevant uten likes. Menn må maksimere antall likes / få mer enn 0 likes, mens damene bør skrive en bio som representerer hvem de er.

Dette er min mening en bra bio:

-Fokuser mest på deg selv, ikke personen du søker

-Aldri skriv hva du ikke vil ha

-Ikke ha kravliste

-Ha en positiv tone

-Skriv alder, utdanning, jobb, bosted

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må menn maksimere antall likes? Dette er jo bare tull.. Med mindre eneste man er ute etter er å få pult, uansett hva slags dame det er. Det er bare da poenget ditt er gyldig. 

Skal man finne en dame som man ønsker mer enn et ONS med, så har menn alt å vinne på å lage en profil som tiltrekker seg de rette damene og siler vekk de uønskede.

Hvis man får null likes så er det fordi man verken er fugl eller fisk. Ikke interessant nok for de rette og ikke fotopen nok til å få ONS. 

AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å trigge de bitre eller mennesker i forhold(?!) her inne. Nei, det er ikke selvskryt. Noen spør.

M40+

Jeg har 4 bilder. 3 av de er tatt i speil. Verken treningsbilde eller naturbilde. Ja, jeg er fullt påkledd. Jeg har en bio på fire setninger. Jeg har krysset av på mine hobbyer og hva jeg driver med. Mitt yrke og inntekt er helt gjennomsnittlig.

I følge «de fleste» har jeg gjort alt feil og burde lese meg opp på «gode profiler» og mal for suksess…

Jeg har 99+ likes. Jeg betaler ikke og ser ikke hvem de er. Sveiper svært sjeldent til høyre. Har vært på endel dates men uten hell.

Jeg har aldri hatt ons og har aldri vært interessert i sex utenfor et forhold. Overfokuset i tråder her inne på å få seg noe er nitrist. «Gode menn er tapere» «Bad boys får alt». Kjøp gjerne det våset enkelte brukere prøver å selge…like nitrist i mine øyne.

Det er dessverre ingen fasit. Vær deg selv.  

Om du matcher noen, vær positiv. Desperasjon og negativitet får deg ingen plass. 

Anonymkode: f0ba1...26e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor må menn maksimere antall likes? Dette er jo bare tull.. Med mindre eneste man er ute etter er å få pult, uansett hva slags dame det er. Det er bare da poenget ditt er gyldig. 

Skal man finne en dame som man ønsker mer enn et ONS med, så har menn alt å vinne på å lage en profil som tiltrekker seg de rette damene og siler vekk de uønskede.

Hvis man får null likes så er det fordi man verken er fugl eller fisk. Ikke interessant nok for de rette og ikke fotopen nok til å få ONS. 

Intetsigende kommentar.

Anonymkode: 3339e...23f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var helt ærlig i hvert fall. Skrev vel noe sånn som at jeg så etter vennskap som kunne utvikle seg til noe mer på sikt. 

Og at jeg kanskje ikke var den peneste eller mest perfekte dama (noe jeg ikke er), men at jeg er tvers igjennom snill og god. 

Skrev vel noe mer også, men husker ikke alt. Også la jeg til flere bilder, både av ansiktet mitt og av meg selv i helfigur 😊 Sånn at det ikke skulle være noe tvil om hvordan jeg så ut 😊 

Fikk ikke massevis av likes, men jeg fikk jo likes og melding fra han jeg nå dater 🥰 Så jeg har tydeligvis gjort inntrykk på han da, selv med mine skavanker 😄 Han er jo verdens herligste også så.... 😁

AnonymBruker
Skrevet

Litt om meg, relevant info. Som at jeg ikke ønsker barn osv. ting jeg liker og hva jeg ser etter.

Anonymkode: 4c5cb...98b

Skrevet

Har ikke skrevet noe som helst og har svært lite info generelt. Blir likevel noen likes og matcher.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man vil nødvendigvis ha flest mulig likes for å ha flere å velge blant, ikke at man skal date flest mulig.

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...