Gå til innhold

Dere som har hatt barn som har flyttet på hybel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det lureste dere kjøpte/gjorde?

Har en datter som flytter 50 mil unna for å studere, så får ikke bare stukket innom for å bidra med bil om det er noe som trengs.

Hun klarer seg fint og jeg er ikke bekymret sånn sett, men dersom det hadde vært mulig å lære av andres erfaringer, så hadde jeg satt pris på det! Tusen takk!

Anonymkode: a09f8...7c9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stolte på at hun klarte seg.

Anonymkode: 030e1...915

• Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stolte på at hun klarte seg.

Anonymkode: 030e1...915

Det gjør jeg. Bare føler at vi har glemt noe, for dette skjedde på etterfylling av studiet og vi har fen dager på oss 😅

Anonymkode: a09f8...7c9

Skrevet

Jeg fikk en liten verktøykasse, så jeg kunne fikse ting selv. Den var gull verdt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke på noe viktig. Det er befriende å leve nøkternt når man bare har seg selv å tenke på. Jeg flyttet på hybel til en annen landsdel, så det jeg ikke fikk med i kofferten på flyet  ble sendt i en norgespakke litt senere. Det er så utrolig lite man trenger egentlig, spesielt når man er ung og fri.

Anonymkode: 20e09...5ad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk en liten verktøykasse, så jeg kunne fikse ting selv. Den var gull verdt. 

Skriver under på denne. Jeg har den samme verktøykassen den dag i dag.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

For oss var det lureste en 90L DB sekk, men vi hadde barn som dro hjem og tilbake ganske ofte. Den sekken bar mye de årene. (Men han var bare 15 år da han dro på skole som medførte å bo på hybel.)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte alle basis varer til ham. Ting han ikke visste/tenkte på at han trengte. 
salt, pepper, olje, krydder, dopapir, oppvaskbørste osv. 

En liten verktøykasse var gull verdt. 
Ellers kom ting langsomt på plass, og de første årene var kule og bursdagsgaver veldig enkle 😅 

støvsuger, glass, strykebrettet osv. 

en morsom og spennende periode ❤️

Anonymkode: f3efa...392

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Skriver under på denne. Jeg har den samme verktøykassen den dag i dag.

Ja gull verdt å kunne fikse en del selv, men selvsagt også vite når en må gi beskjed til utleier. 
Veldig glad for at jeg har lært å skru og fikse hjemmefra, og har til og med lært opp noen venninner. 😊

Skrevet

Glass, fat, bestikk, kasseroller, kjøkkenkluter, kjøkkenhåndklær, stekepanne, oppvaskkost, vaskemopp, støvsuger? Ostehøvel

dopapir, tørrvarer, zalo, grønnsåpe,  

AnonymBruker
Skrevet

De lærer fort. Husker han første måneden tok ut alt i kontanter å lagde seg regnskap . Da ville han se pengene. Han var livredd for å bruke for mye😊

Anonymkode: 314cf...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...