Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forlovet med en snill mann som jeg elsker. Vært sammen i 4 år. Han har mange forhold og damerot bak seg og har blitt beskyldt for å flørte og sex melde med andre i tidligere forhold. Vi har hatt tusen krangler om dette - fordi jeg ble usikker på han når jeg tok han i å kommentere på andre damer på nettet på hvor vakre og sexy de var osv. Dette var tidligere flørter av han men det skjedde mens han var sammen med meg. Jeg har tilgitt og han har skjerpet seg. Bruker mindre tid på nettet nå og har slettet noen damer han snappet med osv. Han sier han har lært og ikke vil såre meg. I går kveld spurte jeg han om en person han følger på Insta som han følger med flere kontoer og som han tidligere har skrevet at han synes er vakker. Spurte hvorfor han følger henne med flere kontoer. Han klikket i vinkel og ble så aggressiv - sa jeg måtte slutte - at han elsker meg - at jeg aldri kommer til å stole på han osv. I dag er det min bursdag og vi har ingen planer. Han gratulerte meg ikke med dagen i morges. Jeg sa til han at det skuffet meg før han gikk på jobb.  Bare en kald skulder i morges. Han mener det er jeg som er problemet- at jeg må vise at jeg stoler på han og aldri spør igjen. Jeg mener det må være lov å spørre når han har misbrukt min tillit før og har den forhistorien han har. Det handler om at jeg må føle meg trygg og sikker på at han ikke gjør det igjen. Hva tenker dere? Er dette noe jeg må slippe og ikke ta opp flere ganger? Overreagerer han? Det var ikke kjekt å oppdage streak på 2 år med ei dame mens han var med meg og heller ikke få tilsendt skjermdumper av alle sexy, deilig kommentarer han la igjen på en annen dame sine storyer. Dette henger i og gjør meg på vakt - derfor spør jeg han når jeg ser noe .. 

Anonymkode: 5072d...ee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker dere ikke er kompatible. Du trenger noe han ikke kan gi.

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Den reaksjonen hans vitner for meg ( dessverre) som at du har grunn til å være bekymret. Han blir sint fordi du traff «spikeren på hodet» og gashligter deg. Tror du har det bedre uten han .

Anonymkode: 63161...3bd

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Enten stoler du på han eller ikke.

At du ønsker å være sammen med en som har den fortiden, må du nesten ta på din egen kappe.

Anonymkode: 5373a...a8e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Livet er ikke enkelt når halvparten av det foregår på Snapchat. 

Om dette er en "snill mann som du elsker" så tror jeg det kan være lurt å utvide horisonten litt. 

Krake søker make 🤣

Anonymkode: 9dcbb...6d5

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette deg dette også?

Det er samme opplegget... 

Jeg er mann og har svart i tråden med min historie med en dame jeg trodde jeg hadde fremtiden med. Skulle flytte sammen. Men hun holdt på med så mye sånt, skjønt ikke så drøyt som det du beskriver, men det knakk tilliten min til henne, så jeg avsluttet det. 

Deg er riv ruskende galt å snakke om ekteskap og holde på sånn. Det er umodent og faller inn i kategorien mikro-utroskap. Han respekterer ikke deg og forholdet deres. 

Skulle jeg gjort noe anderledes med mitt forhold så måtte det ha vært å sette steinhardt mot hardt og gitt henne et ultimatum som jeg 100% hadde vært forberedt på å gjennomføre. Ellers er det mot sin hensikt å stille et ultimatum. Et ultimatum som ikke etterleves vil bare redusere respekten enda mer. Men et ultimatum holder også døren åpen for løsning. En siste sjanse. Jeg valgte i stedet å snakke saklig med henne om dette flere ganger og fikk bare tynne bortforklaringer og "stol på meg" til svar. Men ingen endring. Til sist avsluttet jeg hele greia hardt og kontant. 

Men en ting er jeg for min del sikker på. Dette hadde plaget livet av meg dersom jeg måtte leve videre med. Å leve med en dame som nyter å bli flørtet med av andre menn? Hva tenker disse mennene om vårt forhold? Hvor er samholdet og respekten mellom oss som partnere? Hva slags validering er det hun er avhengig av som ikke oppfylles nok av det forholdet hun har? Nei, fy f... 

For min del : integritet og lojalitet starter når partneren din ikke er tilstede. 

Anonymkode: 6d834...0d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har neppe skjerpet seg, bare blitt bedre på å skjule det…

Anonymkode: 9c7f0...3fb

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du velger jo å være i det forholdet så.... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dette deg dette også?

Det er samme opplegget... 

Jeg er mann og har svart i tråden med min historie med en dame jeg trodde jeg hadde fremtiden med. Skulle flytte sammen. Men hun holdt på med så mye sånt, skjønt ikke så drøyt som det du beskriver, men det knakk tilliten min til henne, så jeg avsluttet det. 

Deg er riv ruskende galt å snakke om ekteskap og holde på sånn. Det er umodent og faller inn i kategorien mikro-utroskap. Han respekterer ikke deg og forholdet deres. 

Skulle jeg gjort noe anderledes med mitt forhold så måtte det ha vært å sette steinhardt mot hardt og gitt henne et ultimatum som jeg 100% hadde vært forberedt på å gjennomføre. Ellers er det mot sin hensikt å stille et ultimatum. Et ultimatum som ikke etterleves vil bare redusere respekten enda mer. Men et ultimatum holder også døren åpen for løsning. En siste sjanse. Jeg valgte i stedet å snakke saklig med henne om dette flere ganger og fikk bare tynne bortforklaringer og "stol på meg" til svar. Men ingen endring. Til sist avsluttet jeg hele greia hardt og kontant. 

Men en ting er jeg for min del sikker på. Dette hadde plaget livet av meg dersom jeg måtte leve videre med. Å leve med en dame som nyter å bli flørtet med av andre menn? Hva tenker disse mennene om vårt forhold? Hvor er samholdet og respekten mellom oss som partnere? Hva slags validering er det hun er avhengig av som ikke oppfylles nok av det forholdet hun har? Nei, fy f... 

For min del : integritet og lojalitet starter når partneren din ikke er tilstede. 

Anonymkode: 6d834...0d0

Nei, men ser jo at det er flere der ute med tilsvarende problem 😔 Det er akkurat slik jeg føler det også; hva mangler i vårt forhold når man må skrive sånt til andre? Hva tenker de andre damene om meg og vårt forhold? Hvorfor må man på død å liv informere de om at sexet sexy, vakre osv? For å sjekke responsen? Det gjør vondt hele greia. Men jeg elsker fyren og han har slettet mange og sagt han har lært og aldri vil miste meg. Likevel .. hvorfor ikke bare svare når jeg spør da? Hvorfor lage et helvete og hvorfor ikke godta at det er han som har skapt denne mistilliten.. da er det han som har noe å bevise synes jeg. Men det ender i raseriutbrudd hver gang jeg lufter noe som helst. Han har til og med fått kjeft av andre damer for å holde på sånn overfor meg .. men han sier som sagt at han har lært og at jeg må «bevise» at jeg stoler på han ..

AnonymBruker
Skrevet

Du sier du har fått tilsendt skjermbilder. Hvem sendte de til deg? Dvs det er en tredjepart inne i bildet som også mener han behandler deg dårlig, ikke kun du? 

Forøvrig Gratulerer med dagen 🩷 

Men hvordan føles det å våkne opp på bursdagen din og ikke bli gratulert av den du elsker, han setter heller i gang med drittslenging?

Fortjener du ikke bedre enn den ekle sleipe frosken der? 🐸

Anonymkode: 4b913...f0d

AnonymBruker
Skrevet

Minner om min eksmann. Jeg fikk alltid følelsen av at det var meg det var noe galt med som kunne tro noe slikt. Vi hadde det også utrolig bra sammen, trodde jeg hvertfall. Men, jeg var aldri trygg i forholdet og ble god til å undergrave disse følelsene. Etterhvert kom det fram at han var utro, over mange år og med flere. Derfor eks. Jeg burde ha gått før og kjent på magefølelsen og stolt mer på meg selv, enn han. 

Anonymkode: ce637...3b8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er jo ikke en snill mann. Start med å fjerne det ordet i første setningen din.

Anonymkode: 344a6...c1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kastet bort 11 år på en mann som ikke klarer å slutte med utroskap på nettet. Jeg har mulighet til å flytte ut, vi har et lite barn som er veldig knyttet til begge to, og jeg føler jeg sitter fast.

Jeg har blitt fortalt gang på gang på gang at nå er det slutt, jeg er problemet som ikke stoler på ham, vi har vært til FVK, jeg har truet med det ene og det andre. Men det tar aldri slutt.

Det kan ta slutt i perioder, men etter en liten stund popper det opp igjen. Plutselig finner jeg en profil han har glemt å logge av, eller det dukker opp nedlastede bilder han har glemt, eller han har lastet ned Snapchat igjen.

Jeg elsker ham ikke, vi har ikke et seksuelt forhold, og jeg har null respekt eller tillit. Jeg skulle ønske at jeg visste at det aldri ville bli bedre da jeg tilga gang på gang de første årene. Rådet mitt er å komme deg vekk før det føles umulig.

Anonymkode: 75097...9af

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har kastet bort 11 år på en mann som ikke klarer å slutte med utroskap på nettet. Jeg har mulighet til å flytte ut, vi har et lite barn som er veldig knyttet til begge to, og jeg føler jeg sitter fast.

Jeg har blitt fortalt gang på gang på gang at nå er det slutt, jeg er problemet som ikke stoler på ham, vi har vært til FVK, jeg har truet med det ene og det andre. Men det tar aldri slutt.

Det kan ta slutt i perioder, men etter en liten stund popper det opp igjen. Plutselig finner jeg en profil han har glemt å logge av, eller det dukker opp nedlastede bilder han har glemt, eller han har lastet ned Snapchat igjen.

Jeg elsker ham ikke, vi har ikke et seksuelt forhold, og jeg har null respekt eller tillit. Jeg skulle ønske at jeg visste at det aldri ville bli bedre da jeg tilga gang på gang de første årene. Rådet mitt er å komme deg vekk før det føles umulig.

* Jeg har IKKE mulighet til å flytte ut - flere grunner, orker ikke legge ut om det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

* Jeg har IKKE mulighet til å flytte ut - flere grunner, orker ikke legge ut om det.

Men da er det jo greit, du er avhengig av en mann som har deg i sin hule hånd. 

Anonymkode: 249ad...7cd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har mange forhold og damerot bak seg og har blitt beskyldt for å flørte og sex melde med andre i tidligere forhold. 

Nei, det er ikke bak ham. Det er fortid, nåtid og fremtid for ham. 

Anonymkode: 2b1af...d06

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spurte hvorfor han følger henne med flere kontoer. Han klikket i vinkel og ble så aggressiv - sa jeg måtte slutte - at han elsker meg - at jeg aldri kommer til å stole på han osv. I dag er det min bursdag og vi har ingen planer. Han gratulerte meg ikke med dagen i morges. Jeg sa til han at det skuffet meg før han gikk på jobb.  Bare en kald skulder i morges. Han mener det er jeg som er problemet

Dette sier jo alt du trenger å vite. Han tar null ansvar, legger alt på deg og er aggressiv. Gå videre. Ikke kast bort mer av tiden din med han. Det vil ikke bli bedre. 

Anonymkode: 6560d...8e9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Og gratulerer med dagen. Ta deg en tur ut og kjøp en gave til deg selv. Ikke vent på han med middag i dag. Vær ute og finn på noe hyggelig. Ta deg en bedre middag ute og ignorer han i dag, også avslutter du forholdet i morgen. 

Anonymkode: 6560d...8e9

• Liker 1
Skrevet

Han ble tatt på fersken og er nå sint på deg. Er det sånn du vil ha det i framtiden? Du velger selv. 

Skrevet

Du legger lista for hva som er en "snill mann" utrolig lavt. Han du snakker om er ikke snill, altså. Du burde bevilge deg singellivet i bursdagsgave til deg selv.

Gratulerer med dagen, forresten. ❤️ 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...