AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Jeg har er tante til 3 som fyller år nå i august og aner ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg har pleid å spurt før og da har jeg fått litt diffuse svare og som regel i bildeform fra typiske nettbutikker i utlandet og sikker noe de har sett på Tiktok, eller andre ønsker som har vært umulig å oppdrive. Men så har de besteforeldre som omtrent kjøper alt de måtte ha nevnt og litt til. Type nettbrett, elektrisk sparkesykkel, ny telefon og dyre merkeklær og synes det er vanskelig å treffe på gaver som de liker. Har hatt variende hell med det tidligere. I år tenkte jeg ikke spørre om ønsker og heller bare kjøpe noe. Ønsker gjerne forslag fra dere som har barn i den alderen og vet hva som trender. Vi holder til Stavanger om det har noe å si. Tenker 500 kr er et passende nivå å legge seg på pr gave og skal kjøpe til 2 jenter, hhv 13 og 15år og en gutt på 8 år. Tusen takk på forhånd for alle forslag Anonymkode: b0f0d...f42
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Hvis du har truffet med varierende hell tidligere. Så hadde jeg gått for kontanter. Ikke bruk penger på ting som ikke blir brukt, det er bare bortkastet. Da kan man like gjerne droppe å kjøpe gave. Anonymkode: 94549...769 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Jenter 13 og 15: Bøker: The inheritance games. Ting fra parfymeri: spør i butikken, og få med byttelapp. Fra Kicks for eksempel. De billigste tingene kjøper de selv på Normal, stas med noe som koster et par hundre kroner. Vippeserum for eksempel. Setting spray. I butikken vet de hva som selger mye av for tiden/trender på tiktok. Smykker elsker mine (de er 14 og 16). En ring fra Edblad ville begge mine bli kjempeglad for. Gutt 8 vet jeg ikke, men gavekort på kino kan alle tre få. Anonymkode: 0d57d...767 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis du har truffet med varierende hell tidligere. Så hadde jeg gått for kontanter. Ikke bruk penger på ting som ikke blir brukt, det er bare bortkastet. Da kan man like gjerne droppe å kjøpe gave. Anonymkode: 94549...769 Penger er desverre ikke aktuelt, selv om det hadde vært enkleste utvei. Anonymkode: b0f0d...f42
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august Hvor godt kjenner du dem, og hvor mye omgås dere. Er det aktuelt å invitere til en jentekveld med kino og spise ute? Anonymkode: 12e10...8be 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Min sønn har siden han var 6 elsket å få lego i gave. Ellers et bloxfruit veldig populært i den alderen. Støttet forslaget som ble postet over her angående jentene. Kicks har godt personale som kan trender. Anonymkode: d8f0f...e81
A-mamma Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Mine gutter elsket Lego da de var på samme alder som nevøen din. Gavekort på kino var også populært. Hva med å ta med niesene dine for å fikse neglene i en salong? Eller gavekort på et parfymeri eller Vita.
avent Skrevet 7. august #9 Skrevet 7. august Gavekort på det lokale senteret ? Spesielt om de har typiske butikker som kicks ol, da finner nok jentene noe de liker 👍 Han på 8 år kan feks då gavekort på hoppe land for 2, så kan han ta med seg en venn 😊
AnonymBruker Skrevet 7. august #10 Skrevet 7. august Sånne universale tips kun ut fra alder og kjønn funker ofte dårlig. Jeg hatet å få smykker, kosmetikk osv da jeg var tenåring, aldri vært interessert i det. Og gutten min fikk ofte lego i 6-8 års alderen, for «det liker alle gutter» - vel, han var totalt uinteressert. (Til min store skuffelse, jeg elsket det som barn og hadde spart på masse fra egen oppvekst.) Hvis du absolutt ikke vil gi penger, så anbefaler jeg gavekort på kjøpesenter til alle tre. Anonymkode: e66ad...174
AnonymBruker Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Penger er desverre ikke aktuelt, selv om det hadde vært enkleste utvei. Anonymkode: b0f0d...f42 For deg eller de? Anonymkode: 94549...769
AnonymBruker Skrevet 8. august #12 Skrevet 8. august Det er jo så variabelt hva barn liker, spesielt når de starter på ungdomsskolen. Har to jenter, og de er ulike når det gjelder ønsker om sminke f.eks. Den ene kunne ikke brydd seg, bruker ikke sminke. Den andre elsker sminke. Den ene elsker å få gode såper og hårprodukter, mens den andre er allergisk mot disse gode såpene. Går utifra at du vet om de liker sminke ol da. Spørr på et typisk parfymeri om hva som trender nå, og husk byttelapp. Rituals, Ida warg, Bjørn Axen, sol de Janiero er ting som baderomshyllene her er fylt med hos den som tåler slikt (det er den som ikke er opptatt av sminke). Sminkefrøkna liker Lumene f.eks. Er de kreative så har alkoholtusjer og gode ark vært populært hos mine jenter. Bøker? Engelske bøker har vært en hit hos den ene. Trumbler og termokopp? Trumbler til vannet og termokopp til kakao. Det var populært her en periode på vinteren når de skulle til skolen. Spill for litt større barn Store badelaken er alltid populært her. Sengetøy som trender (mine er kanskje unormale sånn, men de er glad i nytt sengetøy).. Generelt så er Lego en vinner hos gutter, men de er jo ulike. Lego blomster er en greie hos endel jenter også. med utgangspunkt i naboguttene så var Lego, radiostyrte biler, hobbyting, nerf, ting med gaming/fotball på populært. Roboter, ting de kunne bygge selv, eksperimenter, spill. Anonymkode: 14be9...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå