AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:01 #1 Skrevet torsdag kl 07:01 Appel klokka mi slutta å virke akkurat nå. Må ha ny men det blir ikke før neste lønning. Men jeg trenger ei klokke NÅ. Hvor får jeg kjøpt en sån der dritbillig jallaklokke som virker i ei uke eller to? Sjekka Glitter på nettet, men de har ikke. Anonymkode: 5259e...62a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:09 #2 Skrevet torsdag kl 07:09 Europris har hatt noen ganger. Enkelte smykke butikker har og til tider klokker for 500kr Anonymkode: f9d6c...51b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:12 #3 Skrevet torsdag kl 07:12 Kjøp en billig Casio Anonymkode: 8f0aa...fee 1
aksase Skrevet torsdag kl 07:15 #4 Skrevet torsdag kl 07:15 Har du ikke klokke på telefonen? Jeg følte også en gang at jeg var helt avhengig av klokka mi. Så sluttet den å virke og det tok tid før jeg fikk ordnet ny. Etter hvert gikk behovet for denne klokka over, for jeg har jo klokker over alt. På telefonen, PC'en, i bilen, på stekeovnen, på værstasjonen, på veggen osv, så det er rikelig med muligheter til å finne ut hva klokka er når jeg trenger å vite tiden. Jeg har fortsatt ikke, ti år senere, noe armbåndsur...
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:20 #5 Skrevet torsdag kl 07:20 Da ville jeg sjekket finn! Jeg bruker aktivitetsbånd, og da mitt måtte på service, så kjøpte jeg ett enkelt til 200kr på finn, for å kunne ha skritt-teller og pulsmåler i mellomtiden. Anonymkode: 1afb5...6db
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 07:27 #6 Skrevet torsdag kl 07:27 Clas Ohlson har billige klokker, både analoge og digitale. Mener de lå på 2-400 kr omtrent. Anonymkode: 2dffb...d32
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:22 #7 Skrevet torsdag kl 11:22 Får fra 230 på Clas Ohlson Anonymkode: 7466e...412
tånegla Skrevet torsdag kl 13:27 #8 Skrevet torsdag kl 13:27 (endret) aksase skrev (7 timer siden): Har du ikke klokke på telefonen? Jeg følte også en gang at jeg var helt avhengig av klokka mi. Så sluttet den å virke og det tok tid før jeg fikk ordnet ny. Etter hvert gikk behovet for denne klokka over, for jeg har jo klokker over alt. På telefonen, PC'en, i bilen, på stekeovnen, på værstasjonen, på veggen osv, så det er rikelig med muligheter til å finne ut hva klokka er når jeg trenger å vite tiden. Jeg har fortsatt ikke, ti år senere, noe armbåndsur... Klokke er jo greit å ha uansett. Endret torsdag kl 15:06 av tånegla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå