Gå til innhold

Billigklokke hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Appel klokka mi slutta å virke akkurat nå. Må ha ny men det blir ikke før neste lønning.

Men jeg trenger ei klokke NÅ. Hvor får jeg kjøpt en sån der dritbillig jallaklokke som virker i ei uke eller to? Sjekka Glitter på nettet, men de har ikke.

Anonymkode: 5259e...62a

Skrevet

Europris har hatt noen ganger.

Enkelte smykke butikker har og til tider klokker for 500kr

Anonymkode: f9d6c...51b

Skrevet

Kjøp en billig Casio

Anonymkode: 8f0aa...fee

• Liker 1
Skrevet

Har du ikke klokke på telefonen? 

Jeg følte også en gang at jeg var helt avhengig av klokka mi. Så sluttet den å virke og det tok tid før jeg fikk ordnet ny. Etter hvert gikk behovet for denne klokka over, for jeg har jo klokker over alt. På telefonen, PC'en, i bilen, på stekeovnen, på værstasjonen, på veggen osv, så det er rikelig med muligheter til å finne ut hva klokka er når jeg trenger å vite tiden.

Jeg har fortsatt ikke, ti år senere, noe armbåndsur...

Skrevet

Da ville jeg sjekket finn! 

Jeg bruker aktivitetsbånd, og da mitt måtte på service, så kjøpte jeg ett enkelt til 200kr på finn, for å kunne ha skritt-teller og pulsmåler i mellomtiden. 

Anonymkode: 1afb5...6db

Skrevet

Clas Ohlson har billige klokker, både analoge og digitale. Mener de lå på 2-400 kr omtrent. 

Anonymkode: 2dffb...d32

Skrevet

Får fra 230 på Clas Ohlson 

Anonymkode: 7466e...412

Skrevet (endret)
aksase skrev (7 timer siden):

Har du ikke klokke på telefonen? 

Jeg følte også en gang at jeg var helt avhengig av klokka mi. Så sluttet den å virke og det tok tid før jeg fikk ordnet ny. Etter hvert gikk behovet for denne klokka over, for jeg har jo klokker over alt. På telefonen, PC'en, i bilen, på stekeovnen, på værstasjonen, på veggen osv, så det er rikelig med muligheter til å finne ut hva klokka er når jeg trenger å vite tiden.

Jeg har fortsatt ikke, ti år senere, noe armbåndsur...

Klokke er jo greit å ha uansett.

Endret av tånegla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...