AnonymBruker Skrevet 7. august #1 Skrevet 7. august Hei , fødte for 1 år siden og gått ned 20 kg .dessverre bare fått til gåturer men tenkte begynne trene styrke .Men er det for sent ? Hilsen kvinne 40 Anonymkode: 57451...c91
AnonymBruker Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Det er aldri for sent. Så tren styrke og spis sunt, så blir dette bra. Anonymkode: 554a3...ef6 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er aldri for sent. Så tren styrke og spis sunt, så blir dette bra. Anonymkode: 554a3...ef6 Tusen takk for svar det som er verst er at magen har blitt litt skrukkete,ikke løshud,bare litt skrukkete Anonymkode: 57451...c91
AnonymBruker Skrevet 9. august #4 Skrevet 9. august Du må gå ned enda mer i vekt, trene tung styrke flere ganger i uken i tillegg til strengt kosthold Anonymkode: 9cbae...051
AnonymBruker Skrevet 9. august #5 Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du må gå ned enda mer i vekt, trene tung styrke flere ganger i uken i tillegg til strengt kosthold Anonymkode: 9cbae...051 Ja har igjen 5-6 kg og spiser sunt Anonymkode: 57451...c91 2
AnonymBruker Skrevet 9. august #6 Skrevet 9. august Det tok omtrent to år før jeg var tilbake til vanlig flat mage, krevde ikke trening heller egentlig. Det gikk av seg selv. Men det tok tid! Jeg gikk opp nesten tredve kilo (fra 63 til 90). Ting tar tid! Anonymkode: 7b963...628
AnonymBruker Skrevet 10. august #7 Skrevet 10. august Det tar lengre tid når man er over 35, så du må ha tålmodighet. Inkluder mye protein i kostholdet, det vil hjelpe på prosessen. Tren på den måten du synes er best og som du får til, det viktigste er at du faktisk gjør det Anonymkode: ead80...d4f
AnonymBruker Skrevet 10. august #8 Skrevet 10. august Jeg var 31 år etter siste svangerskapet. Hadde en mage som hang over buksa og veide vel 77 kg. Er 171 høy. Det tok 5 år før magen ble flat igjen. Fokuserte bare på kosthold, trente lite. Anonymkode: 7d8d9...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå