Gå til innhold

Instagram following

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at menn som slutter å følge meg på Instagram aldri fjerner meg som følger av dem, den jobben må jeg selv gjøre når jeg finner ut av at de ikke lenger følger meg. 

Kan noen forklare logikken av det? Dere som gjør det, hvorfor fjerner dere ikke samtidig dem som følger også? 

Når jeg ikke lenger å ha innsyn i noens liv via sosiale medier ønsker jeg heller ikke at de skal ha i mitt. Men virker som menn fungerer annerledes. 

Anonymkode: c37df...3c9

Skrevet

Det heter følgere. Ikke «fOlLoWinG»

Anonymkode: 5b14d...422

• Nyttig 1
Skrevet

Er dette noe man gjør? Jeg har følger ikke veldig med på hvem som faller fra og ikke, følgere og å følge selv er liksom ikke et statement, bryr meg null. Om jeg skulle avfølge noen som følge av en konflikt kanskje, ellers er ikke dette enda en viktig del av livet som jeg gidder å administrer.

Anonymkode: 23b0d...482

• Liker 3
Skrevet

Jeg avfølger de jeg ikke er interessert i å følge lengre. Jeg går ikke inn å sjekker følger-lista mi for å se om noen fortsatt følger meg. Jeg lar det være opp til andre om de ønsker følge meg eller ikke, helt uavhengig av om jeg følger dem tilbake. 

Anonymkode: d430e...50f

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor følger du så mange? Jeg følger kun mine nærmeste, typ familie og venner jeg har hatt i 10+ år.

Jeg har aldri opplevd å blitt unfollowet av noen jeg følger.

Anonymkode: 693dc...10c

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan noen forklare logikken av det? Dere som gjør det, hvorfor fjerner dere ikke samtidig dem som følger også? 

Logikken er at det er du som får velge hvem du følger eller ikke. Han velger å ikke følge deg. Det betyr ikke at han må sparke deg ut av sin konto. Det er jo bare uhøflig. 

Anonymkode: e3d94...518

Skrevet

Jeg følger de jeg ønsker å følge og overlater til andre å vurdere om de ønsker å følge meg. Det har aldri falt meg inn hverken å fjerne noen som følgere eller å holde oversikt over hvorvidt følging/avfølging er gjensidig. 

Skrevet

Jeg trodde det var opp til en selv hvem man velger å følge? Har aldri sett på det å følge noen som en gjensidig byttehandel som må reverseres om en av partene trekker seg..

Anonymkode: 534ba...638

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så forbanna glad at jeg ikke har SoMe, alt dette høres tilbakestående ut lmao

:)

Anonymkode: d8585...927

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på årsaken til at man slutter å følge noen.

Som oftest fjerner jeg folk på insta ikke av «vonde» årsaker, kun fordi jeg reduserer mengden innslag i feeden. Og når det er årsaken, kan de fortsatt følge med på meg hvis de ønsker det.

Jeg fjerner bare folk fra meg som jeg IKKE ønsker skal se mitt innhold lenger. Enten personlig, blitt uvenner eller noen har gjort ugreie ting etc. Eller fordi man over tid endrer synet på personvern, og ikke ønsker å dele like bredt som før.

Så at jeg avfølger noen, har absolutt ikke direkte sammenheng med at de ikke får følge meg.

Skrevet

Følgere på instagram. Finnes det noe mer hjernedødt å være opptatt av?

Anonymkode: 7b513...33a

Skrevet

Jeg har åpen profil på Insta så bryr med nada om hvem som følger meg der så lenge de oppfører seg bra (med unntak av at jeg fjerner brukere med "lettkledde profiler", de har jeg ikke interesse av skal følge meg.). Jeg følger selv de jeg ønsker å følge. Som regel slutter jeg å følge noen basert på at innholdet de deler blir irriterende framfor at det gir meg noe. Det er ikke pga personlige ting. Men skjønner at det kan være annerledes om man har en ren personlig konto.

Anonymkode: b09f8...562

Skrevet

Jeg har ganske få følgere, derfor skjønner jeg raskt om noen slutter å følge meg. Og nei de som har null interesse av meg og mitt liv gidder jeg såklart heller ikke følge med på videre. Den interessen skal gå begge veier, så da fjerner jeg dem også tilbake såklart. 

Anonymkode: c37df...3c9

• Nyttig 1
Skrevet

Det der er så teit. Har opplevd såå mange ganger at menn fjerner meg straks de treffer en ny/annen men lar meg stå som følger, jeg vet ikke engang at de har sluttet å følge meg før de sender forespørsel på nytt fordi det ikke ble noe med dama de traff eller et forhold tok slutt. Patetisk. 

Anonymkode: 09a0b...a2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...