Gjest LoisLane Skrevet 24. mars 2006 #1 Skrevet 24. mars 2006 Hva er det første du kan huske? Hvor gammel var du?
Gjest lillelou Skrevet 24. mars 2006 #2 Skrevet 24. mars 2006 Det første jeg kan huske er at jeg sitter på kneet til en mann jeg er veldig glad i,og at han gynger meg,og synger en spesiell sang bare han brukte å synge. Kan huske at jeg følte meg veldig trygg og fornøyd og glad. Mamma har fortalt at det er min grandonkel jeg husker,og at han døde da jeg var 1 1/1, så det må ha vært før den tid.Han var visstnok spesielt glad i meg.
Gjest 2324 Skrevet 24. mars 2006 #3 Skrevet 24. mars 2006 Har to minner som må ha skjedd på ca samme tid, så jeg klarer ikke skille hvilket som er det første. Et minne om at jeg står på stuegulvet og at det var et hull helt ned til kjelleren. (på den tiden bygde mamma og pappa på huset) Et minne av at jeg stitter i barnesetet på mammas sykkel, og pappa kommer løpende for å ta meg av den. Mamma gråter og er helt hysterisk. (Hadde en noe turbulent barndom) Når disse tingene skjedde var jeg rett under 2 år.
*Emma* Skrevet 24. mars 2006 #4 Skrevet 24. mars 2006 Husker at vi flyttet da jeg var mellom 2 og 3 år. Det var 1 min gå fra gamleleiligheten til nye huset og jeg gikk og bar smykkeskrinet mitt selv og var stolt som en hane. Er jeg litt treig som ikke husker før det eller? Når andre husker fra flere år før?
Arkana Skrevet 24. mars 2006 #5 Skrevet 24. mars 2006 Noen av de første minnene jeg har er om bestefar, at jeg sitter på fanget hans og han leser for meg, at jeg gjemmer meg under sofaen hans eller at jeg springer opp trappen (han bodde i andre etasje av huset vårt) om morgenen for å leke med ham, men ble redd da jeg så hjemmehjelpen stå i gangen. Da var jeg 2-3 år.
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #6 Skrevet 24. mars 2006 Jeg har fortrengt min barndom så jeg husker ikke noe.
Orestes Skrevet 24. mars 2006 #7 Skrevet 24. mars 2006 Vet ikke hva som er mitt første minne, men noe jeg husker er fra når jeg var 4-5, jeg leste en bok på senga og en bitteliten rød edderkopp-lignende sak løp over siden. Jeg klasket boka igjen og ropte på mamma, som hardnakket påsto det var en liten lodott. Pøh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå