AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Vi er akkurat i startfasen av forholdet vårt, og han er veldig hyggelig, men han låner stadig penger, bruker dem på øl og alkohol, og vet ikke hvordan han skal styre økonomien sin. Jeg er lei av å måtte hjelpe ham hele tiden. Han er i førtiårene. Anonymkode: 0e094...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Du har funnet mannen i ditt liv. Anonymkode: 1e1bc...11b 1
Irja Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vi er akkurat i startfasen av forholdet vårt, og han er veldig hyggelig, men han låner stadig penger, bruker dem på øl og alkohol, og vet ikke hvordan han skal styre økonomien sin. Jeg er lei av å måtte hjelpe ham hele tiden. Han er i førtiårene. Anonymkode: 0e094...2d1 Hvorfor gidder du? 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Slutt å lån han penger! Det at han ikke har kontroll over egen økonomi betyr at han er umoden og du vil aldri få de pengene igjen. Vet av erfaring… Hilsen 20000kr som mangler på kontoen…. Anonymkode: 9a3ee...166 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt å lån han penger! Det at han ikke har kontroll over egen økonomi betyr at han er umoden og du vil aldri få de pengene igjen. Vet av erfaring… Hilsen 20000kr som mangler på kontoen…. Anonymkode: 9a3ee...166 Du har rett, jeg slår opp. Anonymkode: 0e094...2d1 7
AnonymBruker Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Han låner ikke. Han får. Så du betaler for å date han. Anonymkode: e7e67...440 4
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Jeg har hatt to slike menn, som vil at jeg betaler for 80% og låner de penger. Har venninne som også hadde en slik, som vil bli vertet opp.. Hva er det med slike menn, som ikke skjønner at dette ikke er greit. Anonymkode: 0c41c...dca 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): إنه لا يقترض. هو يحصل. لذلك عليك أن تدفعي مقابل مواعدته. الكود المجهول: e7e67...440 Du har rett, i hvert fall i hans øyne, men jeg har bestemt meg for å kutte båndene nå. Anonymkode: 0e094...2d1
AnonymBruker Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): لقد تعاملتُ مع رجلين مثلهما، يريدان مني دفع ٨٠٪ من قيمة العقار واقتراض المال. لديّ صديقٌ تعامل مع رجلٍ مثلهما أيضًا، ويريد أن يكون في ضيافة. ما الأمر مع رجال مثل هؤلاء، الذين لا يفهمون أن هذا ليس على ما يرام. الكود المجهول: 0c41c...dca De utnytter gode kvinner, de er egoistiske Anonymkode: 0e094...2d1
Olea0609 Skrevet 7. august #11 Skrevet 7. august Og dette er i starten av forholdet skriver du? Tenk!! Flere røde flagg her! 🚩🚩🚩 Dette hadde jeg avsluttet asap! 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #12 Skrevet 7. august Voksne mennesker som ikke klarer å styre økonomien sin bør man holde seg langt unna. Ikke la deg utnytte! Anonymkode: a5114...46e
Stacy__ Skrevet 7. august #13 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi er akkurat i startfasen av forholdet vårt, og han er veldig hyggelig, men han låner stadig penger, bruker dem på øl og alkohol, og vet ikke hvordan han skal styre økonomien sin. Jeg er lei av å måtte hjelpe ham hele tiden. Han er i førtiårene. Anonymkode: 0e094...2d1 Dette sier seg selv, han er ikke noe å samle på. Det at han låner penger for å svi av på alkohol og øl, er jo bare helt på tryne. Er dette tull? Det er ikke noe å lure på en gang. Dette forholdet avslutter du før han kjører deg ned i grøfta. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå