AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Hei, min samboer blir snart 40 år. Og vi venter barn nr 2! Finnes det en test"undersøkelse "om du vil. Som kan vise til om du har en avhengighet? Eller om du er i faresonen?? Jeg finner ikke det. Men han er absolutt avhengi. Og fortiden arbeidsledig og tar livet sitt med ro. Jeg trenger en måte å nå inn uten å virke belærende. Hjelp. Anonymkode: abe55...12f
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Går det ut over familielivet, plikter og barn? Hvis ikke, la han holde på med hobbyen sin. Anonymkode: 23784...5c5
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Går det ut over familielivet, plikter og barn? Hvis ikke, la han holde på med hobbyen sin. Anonymkode: 23784...5c5 Det er snakk om timesvis hver dag, ikke 4 timer, men mer. Og spiller han ikke så trykker han på telefon og ser på at andre spiller på telefon. Pluss han sier han er blitt admin i spillet. Så han bruker tid til å hjelpe andre i tillegg. Han bruker ikke penger på dette, så vidt jeg vet men bruker mye tid! Anonymkode: abe55...12f
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august https://www.helsenorge.no/rus-og-avhengighet/dataspill-og-avhengighet/ Se her. Anonymkode: d0f0a...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå