Majer Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Tidligere tror jeg samordna opptak kun gå mulighet for ett studie per år sånn at man måtte begynne på det ene før man begynte på de andre året etter. Men nå ser jeg at jeg får mulighet til å legge til studier som ikke har fylt opp plassene sine i tillegg? Jeg er redd jeg sletter det første jeg kom inn på hvis jeg legger til. Noen som har peiling?
Mezzosoprena Skrevet 7. august #2 Skrevet 7. august Majer skrev (11 timer siden): Tidligere tror jeg samordna opptak kun gå mulighet for ett studie per år sånn at man måtte begynne på det ene før man begynte på de andre året etter. Men nå ser jeg at jeg får mulighet til å legge til studier som ikke har fylt opp plassene sine i tillegg? Jeg er redd jeg sletter det første jeg kom inn på hvis jeg legger til. Noen som har peiling? Man kan fint ta enkeltfag i andre fag enn det du har som hovedfag, så lenge det er plasser igjen.
Gidavmeg Skrevet 7. august #3 Skrevet 7. august Du får bare en plass av samordna opptak, men skaffer du studieplass via andre kanaler kan du ta flere studier samtidig. Slik har det vært i hvertfall de siste 25 åra 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #4 Skrevet 7. august Så de legene som kombinerer profesjonsstudiet i juss med medisin, har startet på dette i ulike år? De må begynne på ett av studiene før de kan melde seg opp i det andre? Anonymkode: 0714b...3c7
AnonymBruker Skrevet 7. august #5 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så de legene som kombinerer profesjonsstudiet i juss med medisin, har startet på dette i ulike år? De må begynne på ett av studiene før de kan melde seg opp i det andre? Anonymkode: 0714b...3c7 Ja, jeg tror ikke det er noen annen løsning på akkurat det. Anonymkode: d5ef7...a8f
AnonymBruker Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så de legene som kombinerer profesjonsstudiet i juss med medisin, har startet på dette i ulike år? De må begynne på ett av studiene før de kan melde seg opp i det andre? Anonymkode: 0714b...3c7 Bekrefter at det er ikke mulig å takke ja og starte på to studieløp fra samordna opptak samtidig. Du kan fint gå 2-årig master og bachelor samtidig da master er lokalt opptak og bachelor er nasjonalt. Jobber med opptak. Anonymkode: d89f9...8f0 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #7 Skrevet 7. august Majer skrev (21 timer siden): Tidligere tror jeg samordna opptak kun gå mulighet for ett studie per år sånn at man måtte begynne på det ene før man begynte på de andre året etter. Men nå ser jeg at jeg får mulighet til å legge til studier som ikke har fylt opp plassene sine i tillegg? Jeg er redd jeg sletter det første jeg kom inn på hvis jeg legger til. Noen som har peiling? Velger du noe fra restetorget mister du den første studieplassen du fikk. Det står godt forklart på nettsiden. Anonymkode: cd201...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå