Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av tvserien polyfamily, om to par som er gift og kjærester med hverandre.

Dersom samfunnet ikke hadde hatt normer og fordommer, ville du datet eller vært i forhold med flere?  Ville du levd annerledes mtp på relasjoner enn du gjør nå, dersom det ikke var noen som helst konsekvens eller alle levde slik de ønsket?

Anonymkode: 4fd64...7a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Det er krevende nok å holde forholdet jeg har til mannen vedlike, på godt og vondt. 😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært innom opplegg med flere og jeg sier nei, takk.

Skrevet

Nei. For meg er det unaturlig. Jeg kunne aldri ha delt kjæreste med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, om det var 2-3 menn. Flere damer hadde vært uaktuelt. Og de to som ikke datet meg måtte ryddet og vasket på Marie Kondo nivå 24/7. Dessuten måtte de vært trofaste 

Anonymkode: f4e24...158

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Kun om jeg gir opp kjærlighet, og nå tror spenningen ligger flere mennesker. Men tviler på at det vil skje. 

Anonymkode: 9b64a...d2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever dels i polyrelasjoner nå, så for meg blir det jo et åpenbart ja (ikke fullt poly, åpent forhold, med et par vennskap som er vanskeligere å definere, de er "mer", men likevel ikke kjærester).

Normer er gørrkjedelig. 

Anonymkode: 4d7b1...257

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lever dels i polyrelasjoner nå, så for meg blir det jo et åpenbart ja (ikke fullt poly, åpent forhold, med et par vennskap som er vanskeligere å definere, de er "mer", men likevel ikke kjærester).

Normer er gørrkjedelig. 

Anonymkode: 4d7b1...257

Ja du er så sykt edgy…

Anonymkode: c0e79...7ad

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om samfunnet og normer, det som er problemet er jo å få med andre på det. 

Når det er sagt så hadde jeg aldri giddet polyforhold som i sånn full blown kjæresteforhold med flere samtidig. 

Jeg kan gjerne ha åpent forhold, men det blir jo noe litt annet, i mitt hode. 

Har jo hendt at jeg og en venninne har blitt stangsøstre (ligget med samme fyr), men kunne aldri blitt sister wife 😅

Anonymkode: 39bb1...85e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får mareritt ved tanken på å ha flere voksne å ta hensyn til enn bare oss to, for et evig mas. *grøss*

Anonymkode: 7fa76...d9d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei takk, vil ikke ha flere å dele formuen med :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😊

Anonymkode: 5f113...df6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, en mann er jobb nok

Anonymkode: d212c...ca9

Skrevet

Absolutt ikke! Jeg er og kommer alltid til å være en dame som holder meg til 1 mann. Og med han er jeg trofast som en hund 😄

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg liker tanken av å ha 2 kjærester, så blir jeg altfor lett sjalu til å kunne være i et polyforhold. Jeg hadde ikke klart tanken av at partneren min var forelsket i en annen person, og derfor holder jeg meg til monogame forhold.

Anonymkode: 2c70b...255

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker kvalitet foran kvantitet, så det blir nei fra meg. Har forøvrig til gode å se et poly-forhold som varer over lengre tid. Alltid kommet noe sjalusi fra en av partene i veien.

Anonymkode: a61a7...7ab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært tre. Mannen min, som syntes tanken på å ha to kvinner var digg, ble fryktelig sjalu på vår gjensidige kvinne til kvinne- forståelse, som ofte var intuitivt og ikke- verbalt, kun fordi kvinner forstårhverandrelettere, , og ble sjalu og usikker. Han krevde at jeg valgte mellom dem. 

Ikke fristet etter det. Jeg kunne ikke ha forhindret repetisjon. Ikke fordi jeg følte met for kvinnen (det gjorde jeg ikke, og valgte ham), men fordi jeg ikke kan unngå at vi kvinner hadde forstått hverandre mer intuitivt og non- verbalt. 

Flere menn ønsker jeg ikke. En holder. 

Anonymkode: e6e67...54b

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja

1 rik mann på jobb

1 mann i senga

1 mann i garasjen 

1 mann på kjøkkenet 

1 mann på vaskerommet og badet (løpestreng)

Totalt 5 menn trenger jeg for å ha det bra. Og de må ikke være ubrukelige, det må være skikkelig tak i dem.

Seriøst, nei. Blir nok drama med en. 

Så en dokumentar (1 mann og flere kvinner). Det var bare krangel og drama hele veien. At han som mann orker dette forstår jeg ikke, det må jo bli fryktelig dyrt også....

Anonymkode: c4295...ec7

• Liker 2
Skrevet

Hell no. 😂 ( Syns I korte øyeblikk at én er for mye 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det var en slags sekt, ja. Med flere koner som kun varter meg opp, lager mat,  sex og passer på barn. Høvelig om en er gravid av gangen.

Ikke med med viljesterke frigjorte kvinner, nei takk.

Anonymkode: 6142e...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...