Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe/leie Kakestativ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som vet hvor man kan kjøpe kakestativ? Eventuelt leie, men de bakeriene jeg har ringt til har sluttet med det. Det var så mange som forsvant.. Jeg har funnet kun 1, og det var på aperitif.no Det kostet 330,- og var ikke det fineste jeg har sett.. Jeg innbiller meg at man kan klare en bedre handel.

Nå gleder jeg meg til å få gode svar, for jeg har ringt til alle jeg kommer på som kan tenkes å selge sånt. Jeg bor i Trondheim, men kan godt reise litt.

:lol:

VesleBråka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selger ikke panduro.no kakestativ? Jeg er ikke sikker, men jeg tror jeg har sett det....

Skrevet

Jeg kjøpte kakestativ hos rannei, og var veldig fornøyd med det! Men det kostet rundt 750,-. har brukt stativet allerede, og jeg er enda ikke gift... Har faktisk også tenkt til å bruke stativet til andre ting enn kaker, når jeg skal ha tapas til bursdagen min. Hvis du søker på bryllupskake får du opp en tidligere link jeg har startet (hadde problemer å kopiere nå!)

Panduro selger ikke kakestativ lenger, jeg ringte og sjekket.

skal du lage kake selv?

Skrevet

Jepps, jeg har tenkt å bake kake selv.

Jeg er student enn så lenge, og vi prøver derfor å finne rimelige løsninger i det store prosjektet. Han er ikke det da, men jeg ser ingen grunn til å svi av en halv årslønn..

Mamma skal nok få gleden av å hjelpe meg med kaken, det er hun som har erfaring i marsipan kake baking. Jeg har hentet en del bilder fra internett av kaker, og det ser ikke så innmari vanskelig ut å pynte dem litt. Jeg er ikke så opptatt av bryllupskake heller, må ha en, men jeg skiter i om den ikke er helt fantastisk. :P

Skrevet

Hei

Det stemmer det at Panduro Hobby selger kakestaiv.

Det koster 348,- kr. Det er plastikk. 3 etg.

Har katalogen.

Det er ganske dyrt, hvis du skal kjøpe det i ett bakeri.

Moren min kjøpte det til min søsters bryllup, og da ga hun ca 800,- kr for plastikk DYRT

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...