Gå til innhold

Hente veske i en av Europas farligste byer, Paris?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg har fått tilgang til en ny Hermés Birkin veske som jeg skal hente i Saint-Honoré butikken i Paris. Men så har jeg sett at det er blitt mye kriminalitet i Paris og at byen er blitt en av de farligste i Europa. Det jeg lurer litt på om det er lurt å hente den der? Har kommunisert med butikken i Paris og de mener at det er helt trygt, men at de kan sende vesken til hotellet. Er dette trygt? Jeg tenker at jeg vil ha den hel og pen, og i perfekt stand om det blir til at jeg får den på hotellet. Hotellet ligger ikke så langt unna, ca. 10-15 min gåtur. Det er ikke en billig basic Birkin veske, og jeg har ikke lyst til å oppleve et brutalt ran heller. Hva tenker dere? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Taxi gjennom hotellet? 

Anonymkode: 97b87...72a

Skrevet

Merkelig problemstilling. Ta med deg en sort søppelsekk, legg veska opp den og sleng den over ryggen. Tviler på at noe tror det er noe verdifullt da.

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå alene

Anonymkode: 6ecf0...822

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta med en billig, stor veske og legg den oppi? Hent den midt på dagen. 
Den koster da vel ikke flere millioner? Dette går nok fint. 

Anonymkode: f8584...48e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har da kjøpt dyre vesker i Paris mange ganger. Hva tenker du problemet er? 

Anonymkode: 64309...754

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Franske byer drukner i innvandrerer og topper nå listen av de mest kriminelle byene som finnes.

Anonymkode: f5d62...5b3

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Krokodillebabydrap er ikke så hipt lenger, så det går nok bra. Men du kan jo kle deg som en lasaron og putte vesken oppi en billig, lefsete veske om du er redd for å bli ranet? 

Anonymkode: 36178...345

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Franske byer drukner i innvandrerer og topper nå listen av de mest kriminelle byene som finnes.

Jeg er egentlig mer bekymret for nordmenn som ikke klarer å beherske norsk grammatikk og tegnsetting... Da de har hatt alle forutsetninger i livet for å beherske dette. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du tørre å bruke vesken på gaten, hvis du ikke tør å hente den i butikken en gang? Skal du bare bruke den hjemme?

Anonymkode: 590d5...418

• Liker 24
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Dette er da helt, helt åpenbar trolling fra en bruker som sjelden gjør annet enn å trolle. Fatter ikke at man ikke tar tak i det. 

Anonymkode: f87f5...d16

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal du tørre å bruke vesken på gaten, hvis du ikke tør å hente den i butikken en gang? Skal du bare bruke den hjemme?

Anonymkode: 590d5...418

Glassmonter hjemme i kjelleren.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har kjøpt dyre vesker i Paris mange ganger. Hva mener du problemet er?

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er egentlig mer bekymret for nordmenn som ikke klarer å beherske norsk grammatikk og tegnsetting... Da de har hatt alle forutsetninger i livet for å beherske dette. 

Jeg er egentlig mer bekymret for nordmenn som ikke klarer å beherske norsk grammatikk og tegnsetting – ettersom de har hatt alle forutsetninger i livet for å mestre dette.

Fikset.

Norsk er mitt 4. språk btw. :)

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (30 minutter siden):

Nå har det seg sånn at jeg har fått tilgang til en ny Hermés Birkin veske som jeg skal hente i Saint-Honoré butikken i Paris. Men så har jeg sett at det er blitt mye kriminalitet i Paris og at byen er blitt en av de farligste i Europa. Det jeg lurer litt på om det er lurt å hente den der? Har kommunisert med butikken i Paris og de mener at det er helt trygt, men at de kan sende vesken til hotellet. Er dette trygt? Jeg tenker at jeg vil ha den hel og pen, og i perfekt stand om det blir til at jeg får den på hotellet. Hotellet ligger ikke så langt unna, ca. 10-15 min gåtur. Det er ikke en billig basic Birkin veske, og jeg har ikke lyst til å oppleve et brutalt ran heller. Hva tenker dere? 

Helikopter med væpnede vakter..

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (26 minutter siden):

Jeg ville hentet den i butikken for å være sikker på at det ikke skjer noe tull på veien eller at du ikke får med alt.

Men, ta en stor annen bærepose over Hérmes posen, så er det ingen som vet om du hsr vært på Kiwi eller Hérmes. Og når det er så koet vei fra butikken til hotellet går det nok også helt bra 🙏

Anonymkode: f81b9...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

To-tre livvakter. 

Anonymkode: 05c9f...836

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er egentlig mer bekymret for nordmenn som ikke klarer å beherske norsk grammatikk og tegnsetting – ettersom de har hatt alle forutsetninger i livet for å mestre dette.

Fikset.

btw?? 🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikset.

(og ikke lik egne innlegg... det er ganske kleint) 

Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (34 minutter siden):

TROLL

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk tilbud om en nøytral pose- var riktignok ikke i Paris. 

Anonymkode: 5a720...292

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...