Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen eksempler på dette?

Jeg blant annet hater når noen slenger på ord som HYGGELIG eller SPENNENDE som reaksjon på noe jeg sier. Hilser på noen og så sier de enkeltordet hyggelig, jaha, javel, JEG SKAL VISE DEG HYGGELIG JEG TENKER JEG!! Det samme med spennende, noen spør hva jeg jobber som (har en dritkjedelig jobb) og så sier de spennede, OG HVA I HEITESTE ER SÅ SPENNENDE HER?? Dette er en slik Oslo og omegn måte å sosialisere på som er så totalt platt og hult. De sier masse, men ingenting betyr noe. Skjønner de ikke selv at de er tvers gjennom falsk? 

Anonymkode: 007c1...bc2

• Liker 14
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sååååå koseliiiiiiig

Sååååååå hyggeliiiiiig

Når alle vet at det ikke er det. 

Anonymkode: f9c8d...8af

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Haha!! Jeg er HELT enig med deg. Men det verste er, huff og huff, at nå er det blitt så vanlig at jeg har begynt å gjøre det selv. Hører meg selv: " Hei, hei ja, Trine her, hyggelig". Fy fader, jeg gremmes!

Anonymkode: f47e6...03e

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal de si da? Å herregud at du orker å ha den dritkjedelige jobben?

Anonymkode: 4e55b...284

• Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, ja?? Neida, det er jo ikke så lett å finne på noe lurt å si.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

«Å ja…ok»…for eksempel? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):