AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Jeg har har mest sannsynlig ptsd i følge fagpersoner. Skal i gang med utredning og behandling. Men både lege og andre fagpersoner sier det er ganske sannsynlig. Jeg sitter alene med den informasjonen fordi jeg ikke har turt å fortelle mine nærmeste om voldtekten. Jeg føler for å fortelle det til noen rundt meg, som jeg stoler på. Fordi de ser at det er noe. Jeg kan også forsvinne i meg selv. Ofte får jeg spørsmål «hva tenker du på?» eller «nå ser du fjern ut» «nå ser du veldig anspent ut» De nærmeste merker det. Men skammen er for stor til å fortelle det. Er det andre her som også har PTSD, men som ikke har følt seg trygge nok til å si det høyt? Anonymkode: 26edf...3ba 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Jeg har ptsd men ingen i familien vet om det. Har hatt diagnosen bekreftet i ni år. Jeg skammer meg ikke, men pga mengden av sladrehanker i familien kan ingen av dem få vite det. Dessuten gjør det meg ingen nytte at de vet, det blir bare plagsomt og unødvendig stress av det. Anonymkode: 5b020...823 2
AnonymBruker Skrevet 10. august #3 Skrevet 10. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 22.25): Jeg har ptsd men ingen i familien vet om det. Har hatt diagnosen bekreftet i ni år. Jeg skammer meg ikke, men pga mengden av sladrehanker i familien kan ingen av dem få vite det. Dessuten gjør det meg ingen nytte at de vet, det blir bare plagsomt og unødvendig stress av det. Anonymkode: 5b020...823 ❤️ Anonymkode: 26edf...3ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå