AnonymBruker Skrevet 12. august #21 Skrevet 12. august Fikk ikke nye bitt på flere dager, men så dro jeg tilbake til en hytte (som jeg også var på en dag under det første «utbruddet» - så dro jeg hjem). Nå har jeg vært på den hytta igjen og er full av bitt. Mest på beina og under trusa 😧. Har sjekket begge steder etter ting i senga, men ser ikke noe. Samboer har også vært begge disse stedene uten et eneste bitt. Kan det være noe form for allergi? Jeg reagerer veldig på mygg, men dette klør mye mer Anonymkode: 3dc09...6a3
Brunhilde Skrevet 12. august #23 Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Larvene trenger reiret, de suger ikke blod. De dør uansett ut av seg selv innendørs. Anonymkode: 41545...2d8 Ja, det gjør de heldigvis 😁
AnonymBruker Skrevet 12. august #24 Skrevet 12. august Mest sannsynlig er det bitt av fuglelopper. Vask sengetøy, og støvsug sinnsykt grundig over alt. Se så om det blir bra. Hvis det da stopper så er det fuglelopper. Anonymkode: 5a2d8...68c
AnonymBruker Skrevet 12. august #25 Skrevet 12. august Mannen min reagerer ikke på fuglelopper i det hele tatt, mens jeg får digre kuler. Vi har katt, så fugleloppebitt er noe vi opplever jevnlig... Anonymkode: 0ae7e...162
AnonymBruker Skrevet 13. august #26 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2025 den 17.43): Fikk ikke nye bitt på flere dager, men så dro jeg tilbake til en hytte (som jeg også var på en dag under det første «utbruddet» - så dro jeg hjem). Nå har jeg vært på den hytta igjen og er full av bitt. Mest på beina og under trusa 😧. Har sjekket begge steder etter ting i senga, men ser ikke noe. Samboer har også vært begge disse stedene uten et eneste bitt. Kan det være noe form for allergi? Jeg reagerer veldig på mygg, men dette klør mye mer Anonymkode: 3dc09...6a3 Knott? Er det en hytte litt inni skogen kan det være haugevis av de, kan se sånn ut etter å ha vært på hytta i skogen, nærme innsjø. Anonymkode: c0cf5...5d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå