Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om været er dårlig er jo august siste sommermåned . Men mange år har september vært fin også. Å vi bader i Østfold mange ganger helt til september ☀️😎

Anonymkode: d414d...faa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg litt at det er så mange som skal være i forkant med "alt".

Høst i august! Kjør på med pumpkin spice-latte og pynt med gresskar allerede i august.

Jul i november! Frem med juletreet, drikk julebrus og full guff med julesanger. 

Nyttårsaften er over - snart er det påske!!!

Kan man ikke bare følge kalenderen og leve i den tiden som er NÅ,  i stedet for å hele tiden haste mot neste årstid? Er det om å gjøre å være først ute,  eller noe? 🤷‍♀️

Anonymkode: 02c59...efe

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

August er en sommermåned, men det er alt høstvær her, og har vært det i nesten en uke alt. Nesten frostnetter, det er tre-fire uker før tiden her jeg bor. Veldig kjedelig om vi får en tidlig høst, for våren var unormalt sen den også. 

Anonymkode: 044a7...b09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan man ikke bare følge kalenderen og leve i den tiden som er NÅ,  i stedet for å hele tiden haste mot neste årstid? Er det om å gjøre å være først ute,  eller noe? 🤷‍♀️

Anonymkode: 02c59...efe

Jeg er hjertens enig!

Men jeg må også legge til at været ikke følger kalenderen.  Av og til kommer høstværet tidlig i august, av og til kommer det ikke før i september,  Jeg har også opplevd å ha sommervær i oktober (indian summer).

Anonymkode: e5297...2fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

August er en sommermåned, men det er alt høstvær her, og har vært det i nesten en uke alt. Nesten frostnetter, det er tre-fire uker før tiden her jeg bor. Veldig kjedelig om vi får en tidlig høst, for våren var unormalt sen den også. 

Anonymkode: 044a7...b09

Det har jo vært 4 gr kaldere enn normalt for august her.
Midt-Norge har nær sagt som vanlig hatt en kald og hustrig vår og en gråtrist forsommer. Så eksploderte der plutselig midt i juli med at det akutt ble 30(!) gr. Det var ca 2 1/2 uker der var like varmt som i Midt-Østen. 
Nå har vi hatt tre uker med temperaturer ned i 11 gr hele dagen, pissregn, pøsregn og høststorm. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 22.40):

Det blir alltid knallvær når skolen begynner igjen.

September kan også være litt sommer måned.

Min sønn er født 11 september og da han fylte ett år husker jeg at det var nesten 30 grader, altså det man kaller Indian summer.

Da han fylte 5 år var det også 25-27 grader, for jeg husker at vi hadde grillparty og at jeg satt i bikini i en hagestol og flippet burgere.

Anonymkode: 33593...d36

Hva med når han fylte 3?

Anonymkode: cdf2e...5a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...