AnonymBruker Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Ikke rart høsten blir lang. Helt fra slutten av juli prater folk om nå er det høst. Tre månder er sommeren . La oss ha sommer når det er sommer. Uansett vær er det sommermåned . 🌸🌸🌸 Anonymkode: 5472a...44c 17 3
AnonymBruker Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Det blir alltid knallvær når skolen begynner igjen. September kan også være litt sommer måned. Min sønn er født 11 september og da han fylte ett år husker jeg at det var nesten 30 grader, altså det man kaller Indian summer. Da han fylte 5 år var det også 25-27 grader, for jeg husker at vi hadde grillparty og at jeg satt i bikini i en hagestol og flippet burgere. Anonymkode: 33593...d36 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Har noen tenkt å formidle denne visdommen til August? Jeg fryser og har tatt frem ullsinglet og de tynne ullsokkene allerede. Jeg gir meg for i år og smeller snart til med en pumpkin spice latte. 🏳️🏳️🏳️ Anonymkode: bb163...d58 11 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har noen tenkt å formidle denne visdommen til August? Jeg fryser og har tatt frem ullsinglet og de tynne ullsokkene allerede. Jeg gir meg for i år og smeller snart til med en pumpkin spice latte. 🏳️🏳️🏳️ Anonymkode: bb163...d58 Her i Østfold har vært ok i dag. Deilig temperatur i sjøen. 18 c ute nå i kveld. Anonymkode: 5472a...44c 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir alltid knallvær når skolen begynner igjen. September kan også være litt sommer måned. Min sønn er født 11 september og da han fylte ett år husker jeg at det var nesten 30 grader, altså det man kaller Indian summer. Da han fylte 5 år var det også 25-27 grader, for jeg husker at vi hadde grillparty og at jeg satt i bikini i en hagestol og flippet burgere. Anonymkode: 33593...d36 August og sept er fine måneder 😊 Anonymkode: 5472a...44c 4
Stacy__ Skrevet 7. august #6 Skrevet 7. august Du har rett i det, likevel forbinder jeg august med høsten. Og merker dessverre, ofte, at det stemmer værmessig. Det blir mye regn og vind, selvom solskinnsdagene også er der. Men jeg må bare gjøre noe med innstillingen min kanskje, tenke at det er sommer. For det er jo det 😅
AnonymBruker Skrevet 8. august #7 Skrevet 8. august Vet august at den er en sommermåned? Bør eventuelt noen ta en alvorsprat med august, så den forstår hva den skal levere? Det er veldig høstlig hos meg nå, og ingenting som tyder på at august har planer om at være en sommermåned med det første. Anonymkode: a271e...233 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #8 Skrevet 8. august Det er den siste sommermåneden, men jeg begynner alltid på jobb igjen den første uka i august. For oss er ferien over og hverdagen er godt i gang. Det minner meg om høsten Anonymkode: ef201...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #9 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er den siste sommermåneden, men jeg begynner alltid på jobb igjen den første uka i august. For oss er ferien over og hverdagen er godt i gang. Det minner meg om høsten Anonymkode: ef201...2e5 Ja men å prate høst bare for din ferie er over😅 Mange har stått på å jobba i juni og juli . Anonymkode: 5472a...44c 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august #10 Skrevet 8. august August er sommer. Perfekt sommervær nå, kan sitte ute med kaffe og grille, ligge i hengekøye og slappe av, være på tur osv osv . Anonymkode: 98d4a...0a0 3
AnonymBruker Skrevet 8. august #11 Skrevet 8. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet august at den er en sommermåned? Bør eventuelt noen ta en alvorsprat med august, så den forstår hva den skal levere? Det er veldig høstlig hos meg nå, og ingenting som tyder på at august har planer om at være en sommermåned med det første. Anonymkode: a271e...233 😁😁 Anonymkode: 02443...8fa
AnonymBruker Skrevet 23. august #13 Skrevet 23. august Trur skulane har feilen. Nytt skuleår i august , framleis sommar, men dei seier til hausten. Anonymkode: ae6fb...acb
AnonymBruker Skrevet 23. august #14 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Trur skulane har feilen. Nytt skuleår i august , framleis sommar, men dei seier til hausten. Anonymkode: ae6fb...acb Skolene lærer jo at juni, juli og august er sommermåneder. Anonymkode: 07801...667
Carrot Skrevet 23. august #15 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (På 6.8.2025 den 21.51): Ikke rart høsten blir lang. Helt fra slutten av juli prater folk om nå er det høst. Tre månder er sommeren . La oss ha sommer når det er sommer. Uansett vær er det sommermåned . 🌸🌸🌸 Anonymkode: 5472a...44c Veel, kanskje August er sommer på kalenderen, men værmessig er det jo ikke det! Her har det regnet sidelens hele august, i går haglet det igjen og nysnøen la seg i fjellene. I dag våknet vi atter en gang til 6 grader som steg til 10 etterhvert og det er grått og vått og ruskete.. Så her jeg bor er August definitivt ikke sommer, men vi bruker normalt sett å ha noen fine kalde og tørre høstdager i September da - det blir noe å glede seg til.. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #16 Skrevet 23. august August var min 3 sommermåned ja! Helt til jeg flyttet 500moh, ikke mye sommer nå dessverre Anonymkode: eec88...10a
jukkapalme Skrevet 23. august #17 Skrevet 23. august August er sommer, ja. Sensommer. Men merker at det er mer høstdrag over lufta nå. Skarpere luft og bladene begynner å smått å gulnes. Klager ikke på det, syns det er godt at det er litt kjøligere. Men sommer er det jo fremdeles. Den astronomiske høsten starter først ved høstjevndøgn 22. september, så astronomisk sett varer sommeren frem til da, selv om høsten i følge kalenderen starter 1.september.
AnonymBruker Skrevet 23. august #18 Skrevet 23. august Full høst her, regnet øser ned og temperaturen vaker rett over null. Sånn har det vært i tre uker nå. Snart kommer nok snøen. Neste klimahysteriker som gnåler om global oppvarming får en vedkubbe trødd ned i halsen. Anonymkode: 67a4b...7dd 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. august #19 Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Skolene lærer jo at juni, juli og august er sommermåneder. Anonymkode: 07801...667 Men dei seier når dere kjem tilbake til høste. Til høsten når vi startar på skulen att osb. Anonymkode: ae6fb...acb
Stor pike Skrevet 23. august #20 Skrevet 23. august I går morges var det ti grader her. Men utpå dagen ble det deilig varmt. I dag er det sommer her. Oslo. Har bursdag i september. Det pleier å være varmt og fint den dagen 😎
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå