Singel2018 Skrevet 6. august #1 Skrevet 6. august Hvor ærlig skal man være når daten spør hvor lenge man har drevet med nettdating ? Ærlig som jeg er, svarer jeg alltid sannheten, men er det lurt? Da jeg har ny på nettdating var det ikke noe problem å være ærlig, og det ble ofte en date nr 2 og av og til nr 3. Men nå føler jeg at datene mister interesse når jeg får det spørsmålet….. har jeg vært på nettdating for lenge tro? På den annen side, kan det jo være dumt å juge, da hun eller noen hun kjenner kan ha sett meg på nettdating før.
Strigiformes Skrevet 6. august #2 Skrevet 6. august Ærlighet er det som er ekte og det som varer i det lange løp. 8
AnonymBruker Skrevet 6. august #3 Skrevet 6. august Hvis det er tema på en date, vil jeg si det er lite liv laga. Anonymkode: af473...117 4 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #4 Skrevet 6. august Så klart man er ærlig. Hvor lenge har du vært det da? Anonymkode: 693e0...a75 1
Virrevirrevapp Skrevet 6. august #5 Skrevet 6. august Du kan være ærlig uten å svare eksakte datoer 1
Singel2018 Skrevet 6. august Forfatter #6 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Så klart man er ærlig. Hvor lenge har du vært det da? Anonymkode: 693e0...a75 8 år 🫣
Mardina Skrevet 6. august #7 Skrevet 6. august Man skal selvfølgelig være ærlig 😊 Hva er poenget med å lyve om noe sånn? 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #8 Skrevet 6. august Det kommer for en dag uansett. Har du noen tanker om perioden som singel selv? Er det noe du vil fortelle til en eventuell date? Flere detaljer kan i noen tilfeller hjelpe, i andre ikke, men dette må du vurdere selv inkludert hvor komfortabel du er med å snakke om denne siden av deg selv så tidlig i prosessen. Anonymkode: e091e...978
AnonymBruker Skrevet 6. august #9 Skrevet 6. august Ærlig, det vil ikke føles bra å få noen basert på å være noe andre enn man er. Det er mange som har vært der super lenge. Kan være de tenker det er lav sannsynlighet du vil like dem om du er vant til app livet? Tenker de du er der for noe useriøst? Om det kommer til noe sånnt, kanskje vis at du er seriøs om du tilfeldigvis er? Har vært singel i 4 år uten å date, ligge, flørte noe. Tiden går fort. Anonymkode: 53f98...661 1
petterm Skrevet 6. august #10 Skrevet 6. august Singel2018 skrev (1 time siden): Hvor ærlig skal man være når daten spør hvor lenge man har drevet med nettdating ? Ærlig som jeg er, svarer jeg alltid sannheten, men er det lurt? Da jeg har ny på nettdating var det ikke noe problem å være ærlig, og det ble ofte en date nr 2 og av og til nr 3. Men nå føler jeg at datene mister interesse når jeg får det spørsmålet….. har jeg vært på nettdating for lenge tro? På den annen side, kan det jo være dumt å juge, da hun eller noen hun kjenner kan ha sett meg på nettdating før. Hva med å svare noe lignende- jeg har vært litt til og fra nettdating i perioder. Passe diffust, uten at man lyver 2
AnonymBruker Skrevet 6. august #11 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det er tema på en date, vil jeg si det er lite liv laga. Anonymkode: af473...117 Enig. Innenfor dating er det best å fremstille seg selv og egne erfaringer på en måte som ikke stemmer overens med virkeligheten, dvs. lyve. (s) Anonymkode: 5b9fd...e32 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 6. august #12 Skrevet 6. august Singel2018 skrev (3 timer siden): Hvor ærlig skal man være når daten spør hvor lenge man har drevet med nettdating ? Ærlig som jeg er, svarer jeg alltid sannheten, men er det lurt? Da jeg har ny på nettdating var det ikke noe problem å være ærlig, og det ble ofte en date nr 2 og av og til nr 3. Men nå føler jeg at datene mister interesse når jeg får det spørsmålet….. har jeg vært på nettdating for lenge tro? På den annen side, kan det jo være dumt å juge, da hun eller noen hun kjenner kan ha sett meg på nettdating før. Nei, ikke alltid lurt. Jeg svarte ikke sant på alt på dates med mannen jeg er gift med. Og vi har vært gift i mange år nå!
AnonymBruker Skrevet 6. august #13 Skrevet 6. august TheLegendBellaGoth skrev (5 minutter siden): Nei, ikke alltid lurt. Jeg svarte ikke sant på alt på dates med mannen jeg er gift med. Og vi har vært gift i mange år nå! Er han en du kan åpne deg med om hva som helst, eller forblir dere sammen basert på at noe aldri skal komme opp til overflaten? Anonymkode: 53f98...661
TheLegendBellaGoth Skrevet 6. august #14 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er han en du kan åpne deg med om hva som helst, eller forblir dere sammen basert på at noe aldri skal komme opp til overflaten? Anonymkode: 53f98...661 Jeg føler vi er åpne med hverandre, kanskje mer enn andre familier. Men det var mer om tidligere forhold og slikt da, jeg ville ikke ha han i det dramaet der 1
AnonymBruker Skrevet 6. august #15 Skrevet 6. august Jeg synes det er et dumt spørsmål. Jeg ville aldri løyet, men ville unngått å svare altfor direkte på det. Håper du aldri spør om det selv! Anonymkode: 85f85...301
AnonymBruker Skrevet 6. august #16 Skrevet 6. august TheLegendBellaGoth skrev (2 minutter siden): Jeg føler vi er åpne med hverandre, kanskje mer enn andre familier. Men det var mer om tidligere forhold og slikt da, jeg ville ikke ha han i det dramaet der Godt å høre 😊 Og selv om du skånet han fra et drama, kan det være han har taklet det også. Anonymkode: 53f98...661 1
TheLegendBellaGoth Skrevet 6. august #17 Skrevet 6. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Godt å høre 😊 Og selv om du skånet han fra et drama, kan det være han har taklet det også. Anonymkode: 53f98...661 Det kom frem med tiden at jeg hadde vært i et dårlig forhold tidligere. Han sa at han merket at jeg virket skjør på visse ting. Men det var noe vi tok opp etterhvert og ikke på de første 5 datene hvis du skjønner
AnonymBruker Skrevet 6. august #18 Skrevet 6. august "Jeg laget vel en profil rundt ...,men har bare sporadisk vært aktiv". Anonymkode: e6244...bb4
AnonymBruker Skrevet 7. august #19 Skrevet 7. august Strigiformes skrev (12 timer siden): Ærlighet er det som er ekte og det som varer i det lange løp. Tenker veldig likt. Ikke bare varer det i det lange løp, men man har det også mye bedre med seg selv uansett hvordan den ærligheten blir tatt imot. Anonymkode: 1bd1e...344
Singel2018 Skrevet 7. august Forfatter #20 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg synes det er et dumt spørsmål. Jeg ville aldri løyet, men ville unngått å svare altfor direkte på det. Håper du aldri spør om det selv! Anonymkode: 85f85...301 Jeg spør aldri om det selv, nettopp fordi det er mange ulike grunner til at folk er single og hvor lenge det er det og jeg vil ikke dømme noen ut i fra det. Jeg tenker det uansett er uinteressant på en 1 date. Da vil jeg bli kjent med personen, hvem denne personen er, uavhengig av vedkommes historie. Og min erfaring er nok at langtidssingle nok er mer åpne for at noen er single lenge av ulike grunner. Men nå har jeg i den senere tid være på date med 3 stk relativt nysingle, og de har alle tre vært opptatt av hvor lenge jeg har vært singel og jeg fikk i alle tre tilfellene inntrykk av at da jeg svarte på det, så virket det som interessen deres for meg ble borte. Nysingle er nok mer optimistiske med tanke på å finne noen nye og tror det er enkelt og mange damer forstår nok ikke hvor vanskelig det er får menn å komme gjennom på nettdating, så da er det nok lett å tro at det er noe galt med meg og velge meg bort. Uten å tenke på at det kanskje er fordi det ikke har vært noen match enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå