Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang blitt kontaktet av kjærestens eks hvor de har gitt påstander om kjæresten din? 

Hva var påstandene? Og viste det seg å stemme? 

Hvordan tok du det når eksen tok kontakt med deg?  

Anonymkode: 0cb59...f91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At eks av en eks tar kontakt, er rødt flagg. Særlig om hun ønsker å advare deg mot vold eller utroskap. Jeg har til gode å høre at noen har kontaktet en ny kjæreste som «hevn», det har utelukkende vært for å oppriktig advare.

Anonymkode: 26d0f...6e8

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alt eksen sa stemte. Hun var en totalt psyko. Måtte dessverre erfare det selv. Rødt flagg!

Anonymkode: 3e2b1...5d2

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At eks av en eks tar kontakt, er rødt flagg. Særlig om hun ønsker å advare deg mot vold eller utroskap. Jeg har til gode å høre at noen har kontaktet en ny kjæreste som «hevn», det har utelukkende vært for å oppriktig advare.

Jeg har hørt om mer enn ett tilfelle der det rett og slett er hevngjerrighet etter kjærlighetssorg. Sier selvfølgelig ikke at det trenger å være det heller, det kan også være oppriktige og viktige advarsler, og jeg tenker man bør lytte åpent. Men klart det også kan være et resultat av voldsom sorg eller en sykelig besettelse av eksen også.

Anonymkode: eb914...128

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel derfor de fleste kimser over kontakten. Jeg ble fortalt at vedkommende bare var sjalu. Min tabbe. Får aldri den tiden tilbake.

Anonymkode: 3e2b1...5d2

• Liker 6
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eks tok kontakt med meg (som også er tidligere eks, men før hennes tid), for å få bekreftet hennes mistanker om at mannen var psykisk voldelig. Det kunne jeg bekrefte ganske raskt. Hun var helt ødelagt ettet bare kort tid. Hun igjen har blitt kontaktet av flere nyere damer som ønsker bekreftelse på det samme. Jeg tror også hun har advart nye damer, men akkurat det har ikke jeg gjort.

Anonymkode: 10679...263

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tok kontakt med en ny kjæreste en gang. Hun trodde dessverre ikke på meg. Ble kontakten av hun han var sammen med i mellom oss, hun anmeldte han. Fysisk vold, utroskap, dop.

Anonymkode: 433ac...edf

• Liker 3
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ekskone, til en eksmann som var/er notorisk utro. Nå har han en ny dame og jeg vet at han ligger rundt som en hannkatt. Jeg holder kjeft og hans kompiser holder kjeft. 
Ville du fått beskjed av ekskona? 

Anonymkode: 4aedd...e7f

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke eksen, men søstre til eksen. Viste han ikke alltid hadde vært den beste kjæresten tidligere, så la det hun sa lett tilgjengelig i bakhodet. Alt stemte.....eller han var mye verre.

Anonymkode: bdad1...5f7

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har en ekskjæreste som er diagnostisert med schizofreni. Da det ble slutt mellom oss forsøkte hun å ødelegge alle relasjonene mine – familie, venner og bekjente – jeg hadde aldri gjort noe vondt mot henne.

Alle de andre eksene mine har jeg fremdeles god tone med idag. Vi smiler og sier hei hvis vi treffer på hverandre. Det er kun denne ene ekskjæresten som har forsøkt å «advart» nye kjærester og lignende.

Anonymkode: bb9e0...d19

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eksen til mannen advarte meg om å innlede noe forhold med han. Hun påstod at jeg ville angre og at han var psykopat. For meg var han ALT, drømmemannen og mente HUN var sjalu.

Dessverre hørte jeg ikke på henne og ble gift med psykopaten. Er helvete på jord etter vi giftet oss. Ble skilt 3 år senere, jeg måtte rømme på krisesenteret.

Anonymkode: 834ce...f21

• Hjerte 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsket å advare og tenkte mye på det. Men jeg var så redd og ødelagt at jeg aldri turte. Jeg leste også om andre på nett som hadde advart og de sa alle at ingen av de nye kjærestene trodde på de. De ble trodd å være sjalu og bitre. Så da tenkte jeg at jeg nok ikke ville bli trodd likevel.

Han er en veldig farlig mann. 😟

Anonymkode: cca46...6a5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke blitt advart av ekser, men har selv advart. Hun trodde ikke på meg. Viste seg at hun var verst i det forholdet.

Anonymkode: 86ecd...c95

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg advarte den nye kjæresten til eksen nå nylig for et par uker siden. Han var fysisk og psykisk voldelig, og denne kvinnen er en bekjent av en bekjent, så det føltes riktig å si fra. Hun tok det fint, såvidt jeg vet er ikke de sammen igjen.

Jeg tror det er ytterst få som gjør dette om det ikke ligger sannheten bak utsagnet. For min del så kunne det jo først til å sette meg selv i fare. Eksen hadde ikke kontakta meg på nesten ett halv år når det skjedde, trolig i frykt for at sannheten skulle komme ut. Men jeg hørte ikke noe etterpå heller, heldigvis.

Anonymkode: 7253c...c34

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kontakten av eksen til min mann. Han var ifølge henne voldelig ,både fysisk og psykisk. Vi har nå vært sammen en god del år,aldri vist tegn til noe som helst, og hun vil fremdeles ha han tilbake. Hun prøvde og å ødelegge hans andre relasjoner til familie og venner, men de hadde jo heldigvis møtt henne mange ganger og visste hvordan hun var. 

Anonymkode: ebfc8...50d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, eksen til mannen advarte meg om å innlede noe forhold med han. Hun påstod at jeg ville angre og at han var psykopat. For meg var han ALT, drømmemannen og mente HUN var sjalu.

Dessverre hørte jeg ikke på henne og ble gift med psykopaten. Er helvete på jord etter vi giftet oss. Ble skilt 3 år senere, jeg måtte rømme på krisesenteret.

Anonymkode: 834ce...f21

Nettopp dette. Hvis noe hadde advart meg mot en mann, så lar jeg tvilen komme dem til gode. Hvorfor risikere mitt liv? Det fins millioner av menn, gå videre 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, har ikke det. Hadde jeg opplevd det ville jeg tatt det til etterretning. Hadde tatt høyde for at hun kunne vært en sjalu ex, men hadde ansett det mest sannsynlig at det var noe i det.

Jeg har hvertfall tro på at det er langt færre som vil ødelegge for ex’en sin ved å juge til den nye dama, enn som vil passe på at han ikke ødelegger livet til flere damer.

Men jeg har heldigvis ingen dårlige ex’er, kun solide og bra menn, som bare ikke passet sammen med meg. Så har ikke vært noe behov for advarsler på de, heldigvis 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ønsket å advare og tenkte mye på det. Men jeg var så redd og ødelagt at jeg aldri turte. Jeg leste også om andre på nett som hadde advart og de sa alle at ingen av de nye kjærestene trodde på de. De ble trodd å være sjalu og bitre. Så da tenkte jeg at jeg nok ikke ville bli trodd likevel.

Hanm er en veldig farlig mann. 😟

Anonymkode: cca46...6a5

Det er skummelt at kvinner ikke mer "girls girl" Hvorfor ta sjansen på noe som helst negativt når man får beskjed fra en tidligere eks. Menn tar livet til kvinner hele tiden. Om en eksen lyver, så er det få antall som ville ha gjort det. Vekten lener seg mot å LØPE uansett. Det er ikke mangel på mannfolk, ta en annen om man absolutt må

• Liker 4
Skrevet

Ja, men det har vist seg å ikke stemme. Hun gjorde det utelukkende for å prøve og hevne seg. Jeg har også blitt kontaktet av min eksmanns nye damer ved to ulike anledninger for de fisker etter informasjon. 

Jeg hadde ønsket informasjon så lenge det var sannhet i det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker for mange år siden jeg hadde en nabo som bodde i et lite hus som hun bare elsket, snakket alltid om hvor glad hun var i det huset. Hun fikk seg ny kjæreste, og de var nede hos oss en sommerkveld og tok et glass vin. Da fortalte de leende om at hans eks hadde tatt kontakt og advart henne om han, sendt henne masse brev osv. Husker de lo over hvor latterlig det var, og hvor gal hun eksdama var. Noen måneder seinere var huset til salgs, de kunne ikke bo i det "hundehuset" som han kalte det. De fleste av tingene hennes gikk i containeren, visst nok var de enige om det, hun sluttet i jobben og de flyttet til en annen kant av landet. Han var så creepy, håper hun kom seg vekk til slutt.

Anonymkode: 04719...6ef

• Liker 3
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...